niedziela, 18 września 2016

Podkładka/płytka do mycia pędzli For Your Beauty z Rossmanna

Hej Kochani!
Przed jajem Brush Egg, myłam pędzle w zagłębieniu dłoni. Jajo okazało się świetnym rozwiązaniem i do tego zajmowało niewiele miejsca. Tak myślałam wtedy. Jednak z biegiem czasu jajo okazywało się dla mnie za małe. Do mycia pędzli do makijażu oczu było super, ale dla tych największych pędzli okazało się zdecydowanie za małe. Idealnym i do tego niedrogim rozwiązaniem jest podkładka/płytka do mycia pędzli For Your Beauty z Rossmanna. Ale po więcej szczegółów zapraszam do dalszej części! :)
Przyznam szczerze, ze nie przepadam za myciem pędzli, chociaż wiadomo, że trzeba to robić często. Jak wspominałam wyżej, Brush Egg mył dobrze, ale okazał się jednak za mały dla największych pędzli. Podobał mi się fakt, że wkładało się do środka tylko dwa palce, więc dłonie w ogóle nie moczyły się podczas tej czynności.
Płytka For Your Beauty jest wielkości dłoni i założę się, że zadowoli nawet najbardziej wymagające osoby. Wykonana jest z twardego silikonu, który nie zgina się podczas  mocniejszego mycia, chyba że sami zegniemy dłoń. Ma wygodną nakładkę na cztery palce, która świetnie trzyma i nie wyślizguje się, nawet w kontakcie z wodą .
Podkładka podzielona jest na trzy strefy. Pierwsza z największymi, okrągłymi wypustkami przeznaczona jest do mycia większych zanieczyszczeń. Głębokie, wąskie prążki na środku służą do wypłukania pędzli a malutkie wypustki są idealne do mycia małych pędzli. Przy tych właśnie wypustkach są dwa wgłębienia służące do wyciśnięcia nadmiaru wody i formowania mokrych pędzli. 
Z podkładki jestem mega zadowolona! Jest bardzo poręczna i wygodna. Przy Brush Egg oraz przy ręcznym myciu miałam problem z czarnym pędzlem do podkładu Elf. Podkład dostawał się bardzo głęboko i aby go dokładnie wyczyścić, musiałam bawić się z nim dobre parę minut. Przy podkładce z Rossmanna nie mam z nim najmniejszego problemu i na dodatek jest dokładnie wyczyszczony już za pierwszym razem! Jest to zdecydowanie mój faworyt do mycia pędzli a na dodatek jest bardzo tani i łatwo dostępny!
Cena: 12-15zł w zależności od promocji
Dostępność: wyłącznie Drogerie Rossmann

9 komentarzy:

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...