wtorek, 14 marca 2017

Matowa pomadka w płynie Liquid Matt Lip Tint ProVoke Dr Irena Eris. Kolor 701 Ethereal Beige oraz 703 Infinite Pink

Hej Kochani!
Ostatnimi czasy miałam przyjemność używać matowych pomadek w płynie ProVoke Dr Irena Eris. Matowe pomadki to taka moja mała odskocznia od "zwykłych" pomadek i błyszczyków. Lubię delikatny błysk na ustach i to fajne uczucie nawilżenia na ustach. Matowe pomadki potrafią czasem wysuszyć usta, więc zawsze mam obawy przed ich używaniem. Jeśli jesteście ciekawe, jak zachowują się kolorki 701 i 703 oraz jak wyglądają na ustach, to zapraszam do dalszej części postu!
Info od Producenta: matowa pomadka w płynie o aksamitnej konsystencji otula usta eleganckim, matowym wykończeniem. Usta pozostają podkreślone wyrafinowany, intensywnym kolorem przez wiele godzin. Double Wax Complex o właściwościach pielęgnacyjnych i ochronnych sprawia, że produkt nie wysusza ust. Formuła testowana dermatologicznie.
Pomadki zamknięte są w eleganckie, srebrne opakowania. Srebrne kartoniki mają taki sam charakter. Całość wygląda szykownie i drogo. Aplikator jest spłaszczony z dwóch stron i na pierwszy rzut oka wygląda na wyschnięty, ale to za sprawą jego specjalnej formuły. Podczas aplikacji zachowuje się już inaczej :) Pomadki pachną delikatnie słodko.
Podczas aplikacji robią się jakby rzadsze i suną lekko na ustach. Po chwili staja się matowe. Absolutnie nie wysuszają ust i pozostają na nich w stanie nienaruszonym przez kilka godzin bez jedzenia i picia. Oczywiście musimy mieć idealnie wypeelingowane usta, bo suche skórki wyglądać będą tutaj niechlujne. Niestety mimo, iż są matowe, to odbijają się na szklankach, czy na bananie :) Schodzą równomiernie i powoli.
Kolor 701 Ethereal Beige to taki ciepły beż w odcieniach delikatnie pomarańczowo-brązowych. 703 Infinite Pink to brudny róż. 703 to mój faworyt, nie tylko z tej serii, ale jeśli chodzi o najładniejszy dla mnie kolor, jaki ostatnimi czasy miałam przyjemność nosić na ustach. Dla mojej cery i typu urody jest po prostu idealny! 

Pojemność: 6ml Cena: 55zł
Dostępność: Drogerie Rossmann, Douglas oraz firmowy sklep on-line

12 komentarzy:

  1. Obydwa odcienie są idealne dla mnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 703 bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie ta ciemna do mnie bardziej przemawia :) czyli 703

    OdpowiedzUsuń
  4. Eleganckie opakowania mają te pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co tam usta! Ja zwróciłam uwagę wyłącznie na te cudowne rzęsy :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusi mnie czerwień z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomadki prezentują się rewelacyjnie. Kolory również w moim guście.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolory nie moje, ale wykończenie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W Infinite Pink widzę propozycję dla siebie; bardzo lubię takie zgaszone odcienie różu.

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...