piątek, 23 marca 2012

Oriflame ochronne mleczko z tonikiem 2w1 - orzech laskowy, jagody kolcowoju

witam:-)
dziś będzie o produkcie, który polubiłam ostatnio - ochronne mleczko z tonikiem 2w1 z organicznymi ekstraktami z orzecha laskowego i jagód kolcowoju z serii Pure Nature od Oriflame - ufff... jaka długa nazwa!
Pojemność 150ml, cena w bardzo dużej promocji 8,00zł (cena regularna 19,90zł).


Od producenta: Usuwa zanieczyszczenia i tonizuje skórę. Działa ochronnie, zawiera organiczne ekstrakty z orzecha laskowego i jagód kolcowoju. Po oczyszczeniu twarzy zmyj pozostałości wodą. Rozprowadzić wacikiem. Po oczyszczeniu twarzy zmyj pozostałości wodą. Doskonałe do wszystkich typów skóry, szczególnie do suchej.


Zastanawiałam się długo nad kupnem tego kosmetyku, skusiła mnie bardzo duża promocja i nie żałuję!

Opakowanie wysokie, wąskie z odkręcanym korkiem, wolałabym z pstrykającym, bo jest to wygodniejsze w użyciu, ale da się przeżyć :-)
Zapach ma cudowny! Delikatny, jakby przypominający malinę. Mniam!
Konsystencja lejąca, gęstawa, ale na twarzy dobrze się rozprowadza. Kolor przejrzysty, wpadający w fiolet.




Teraz konkrety: 
Na twarzy fajnie się rozprowadza i szybciutko się zmywa. Skóra po umyciu jest nawilżona, odżywiona, delikatna w dotyku. Nie świeci się, nie ma efektu ściągnięcia, co u mnie jest rzadkością! Za to, oprócz zapachu, polubiłam go najbardziej! Nie zapycha. Jest bardzo wydajny - używam, używam a końca nie widać! Używałam go tylko do demakijażu twarzy - nie wiem, jak poradzi sobie z demakijażem oczu, ale słyszałam pochlebne opinie.


"Normalne" podkłady zmywa dobrze, z podkładem Pharmaceris już tak dobrze sobie nie poradził... Po umyciu zastosowałam jeszcze tonik innej firmy i na waciku widać było pozostałości podkładu. Ze zmywaniem innych podkładów nie miał problemu.


Na koniec skład: aqua, gliceryl sterate, peg-100 sterate, cetyl, alcohol, corylus avellana, nut oil, glycerin, potassium cetyl phosphate, parfum, carbemer, sodium hydroxide, 2-bromo-2-nitropropane-1,3-diol, lycium barbarum, fruit extract, potassium sorbate, ci 14700, ci 15510.


Prawda, że przyjemny? Bez parabenów i SLS :-)


Podsumowanie:
+ piękny zapach,
+ dobrze oczyszcza
+ nawilża, odżywia
+ nie powoduje efektu ściągnięcia
+ nie zappycha
+ bardzo wydajny
+ organiczne ekstrakty
+ skład

+/- za odkręcany korek

- nie bardzo radzi sobie z 'cięższymi' podkładami

Nie wiem, czy ten kosmetyk jest jeszcze dostępny w katalogu... Ja kupiłam go w ofercie wyprzedażowej, ale dostępne są innne kosmetyki z tej serii z organicznymi ekstraktami. Na pewno w przyszłości je kupię. Polecam!!!

12 komentarzy:

  1. Nie używam mleczek, ale miałam pomadkę ochronną z tej serii i bardzo ją lubiłam, no i pięknie pachniała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o może przy jakiejś najbliższej promocji się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet fajny. ;D
    Szkoda, że nie radzi sobie z trwalszymi podkładami.;p

    OdpowiedzUsuń
  4. ja trafiłam na promocję chyba za 4,90 albo 5,90. Kosmetyk uwielbiam a jego zapach . . . rewelacja :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zapach tej serii! Miałam krem do twarzy i pomadkę i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wydaje sie bardzo fany :) zapraszam do siebie,obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. to połączenie wydaje się bardzo fajne i jak dotąd mi nieznane :O

    OdpowiedzUsuń
  8. Skład mi się podoba.... Hm, może wypróbuję niebawem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś nie jestem przekonana...

    OdpowiedzUsuń
  10. Skład świetny:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię go. Ale nie używam do demakijażu, tylko już po żeby oczyścić skórę.

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...