czwartek, 26 kwietnia 2012

masło shea karite od e-naturalne.pl

witam:-)
Dzięki portalowi urodaizdrowie.pl/ miałam przyjemność testować masło shea (czyt. szi) karite rafinowane z e-naturalne.pl. Sama pewnie nie wpadłabym nigdy na pomysł zakupu i dalej żyłabym w nieświadomości efektów stosowania tego masełka.
cena masełka na stronie producenta to 3,50zł za 50g produktu.
masełko możecie zakupić tutaj!


Co nam mówi Producent o masełku shea:
Masło Karite Rafinowane to naturalny tłuszcz roślinny, otrzymywany w wyniku tłoczenia na zimno, z owoców afrykańskiego drzewa Vitellaria Paradoxa, pochodzącego z terenów Zachodniej Afryki (Togo). Po poddaniu procesowi rafinacji, staje się nieco twardsze, ma jaśniejszy kolor i zostaje pozbawione charakterystycznego zapachu.
Dzięki wyjątkowo wysokiej zawartości frakcji niezmydlającej (fitosterole, trójterpeny, węglowodór kariten) posiada doskonałe właściwości pielęgnujące skórę. Jest także naturalnym źródłem antyutleniaczy (katechiny). Masło jest bogatym źródłem witaminy F i E oraz prowitaminy A, a także nienasyconych kwasów tłuszczowych oraz alantoiny. 
Obecność kwasu cynamonowego oraz cykloartenolu powoduje, że masło karite zaliczane jest do naturalnych filtrów promieniochronnych chroniących skórę przed działaniem promieni UV i opóźniających procesy jej starzenia. Jest także bogatym źródłem trójterpenów dzięki czemu wykazuje działanie przeciwobrzękowe, przeciwzapalne, antybakteryjne, łagodzące, wygładzające, rewitalizujące oraz stymulujące krążenie krwi.
Dodatkowo wspomaga utrzymanie wody w komórkach skóry, działa korzystnie na cerę tłustą, nie powoduje zaczopowania ujść mieszków włosowych.
Posiada właściwości łagodząco - odżywcze.
Przy cerze tłustej polecane do stosowania na noc. Pomocne jest także w niektórych chorobach skóry jak trądzik, łuszczyca i dermatozy. W Afryce jest używane bez domieszek jako maść przeciw rozstępom, oraz do pielęgnowania niemowlaków i starszych dzieci, do masażu bolących mięśni, leczeniu reumatyzmu i podrażnień skóry.
Masło Karite jest też naturalną odżywką do włosów suchych, łamliwych, rozdwajających się.
Nie posiada działania alergizującego, może być aplikowane bezpośrednio na wszystkie obszary skóry, łącznie z okolicą oczu. Wykazuje duże powinowactwo do warstw lipidowych naskórka i wspomaga ich ochronne działanie oraz wzmacnia cement międzykomórkowy. Pielęgnuje skórę nie pozostawiając uczucia tłustości.


Powyżej pogrubiłam zalety i zobaczcie ile tego! :)

Opakowanie: producent zapakował masełko w plastikowe opakowanie, przed pierwszym otwarciem trzeba zerwać zabezpieczenie. Trochę niewygodnie wydobywa się masełko z dna - trzeba wygrzebywać głęboko paluchem... Opakowanie tego kosmetyku mogło być niższe a szersze.
Konsystencja: bardzo twarda i zbita, kolor biały.
Zapach: nie należ do przyjemnych, pachnie jakoś dziwnie, nie potrafię tego określić - jednak po aplikacji na skórę zapach jest niewyczuwalny.






Moje wrażenia:
Aby wydobyć kosmetyk z opakowania trzeba grzebnąć mocno paluchem. Masło aplikuje się łatwo - stapia się w kontakcie ze skórą.

Skóra po zastosowaniu jest tłusta (bo to jest masło) i nie wchłania się zbyt szybko. Istnieje więc ryzyko poplamienia ubrań. Ja używałam masła zawsze wieczorem przed pójściem spać.

Masełko stosowałam na rozstępy na biodrach zdobyte w okresie ciąży. Nie mam ich zbyt wiele, ale są... Rozstępy można zlikwidować jeśli jeszcze nie zbledły (tak jak w moim przypadku), więc z chęcią zdecydowałam się na testowanie tego produktu.

Jak zadziałało masełko: spowodowało, że skóra na udach stała się odżywiona, nawilżona i wygładzona. Zauważyłam tez, że stała się bardziej jędrna. Mam wrażenie, że rozstępy stały się mniej widoczne! A o to mi chodziło :-)

Używałam masła shea również na skórę dłoni, w szczególności smarowałam nim skórki i paznokcie. Tutaj efekt był równie zadowalający.

Zachwycona efektem - zamówiłam sobie opakowanie 50g masła shea, tym razem nierafinowanego. Będę go stosować dalej na rozstępy, ale zastanawiam się też nad innym zastosowaniem.

Szczerze POLECAM! 
Na stronie Producenta http://www.e-naturalne.pl/ możecie kupić również hydrolaty, kwasy, ekstrakty roślinne i wiele innych dobrodziejstw natury :D

Produkt dostałam do testowania poprzez Portal http://urodaizdrowie.pl/. Nie wpłynęło to na moją opinię.

www.urodaizdrowie.pl
Pozdrawiam :-)
Przypominam o kończącym się dziś moim rozdaniu!!!

13 komentarzy:

  1. ja właśnie swoje podgrzewam i zaraz na włosy dam :)
    fajnie je nawilża ;) ale strasznie ciężko się zmywa... niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja bym nałożyła masło shea na włosy to szopę mam murowaną :D

      Usuń
  2. ciekawa opcja na końcówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne. Chociaz balabym sie tego efektu tlustosci na skorze

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ile on ma dzialan ma :)
    a cena bardzo kusi jeszcze na dodatek :):)
    moze kiedys zamowie jak tak zachwalasz :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie prawdziwe masło "szi':)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba muszę kiedyś usiąść i zaplanować jakieś "naturalne" zakupy, bo coraz więcej chwalenia ostatnio widzę na blogach. No a shea, to chyba jedno z najlepszym masełek jakim możemy uraczyć naszą skórę :) Nawet nie wiedziałam, że sprawdzi się też na rozstępy! Muszę o tym pamiętać przy planowaniu rodziny :D

    Zapraszam Cię do tagu!
    http://charlottes-wonderland.blogspot.com/2012/04/tag-11-questions.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Masło shea ma wiele zastosowań, muszę wreszcie go kupić i będę używać na stopy, aby móc z przyjemnością zakłądac letnie butki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A moje się nie rozpuszcza pod wpływem ciepła dłoni:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Spadłaś mi z nieba z tą stroną, akurat jestem na etapie przestawiania się na same naturalne kosmetyki :))

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...