czwartek, 25 października 2012

moje włosy w pigułce

Tym postem odpowiadam na TAG: moje włosy w pigułce.
Zostałam oTAGowana przez MuStories, za co bardzo dziękuję :*
TAG przywędrował do mnie dziś, ale spodobał mi się na tyle, że postanowiłam odpowiedzieć na niego od razu :D

ZASADY:
- odpowiedzieć na 13 pytań
- oTAG'ować 5 osób

1.Twój naturalny kolor włosów?
- blond
 2.Twój obecny kolor włosów?
- blond - nigdy nie farbowałam włosów
 3.Aktualna długość Twoich włosów?

4.Długość na jaką chciałabyś zapuścić włosy?
-chciałabym, aby moje włosy sięgały do pasa, jednak w najbliższym czasie planuję podciąć końcówki, co wydłuży czas zapuszczania :)

5.Jak często podcinasz końcówki?
- bardzo rzadko, ale myślę, że będzie to 1-2 razy w roku ;)

6.Twoje włosy są proste,kręcone czy falowane?
- moje włosy z natury są proste, jednak lekko falowane (co widać na załączonej fotce)

7.Jaką porowatość mają Twoje włosy?
- niską
 8.Jakie są Twoje włosy ( np.normalne,przetłuszczające się,suche itp.)?
- normalne
 9.Jak wygląda Twój codzienny włosowy rytuał pielęgnacyjny?
-olej, szampon, odżywka, maska (czasami), eliksir w spray'u, kwas hialuronowy na końcówki

10.Czego nie lubią Twoje włosy?
- w sumie to nie wiem czego

11.Co lubią Twoje włosy?
-olej kokosowy

12.Jaka jest Twoja ulubiona fryzura?
- u mnie kucyk, ale u kogoś - mega długie pofalowane i rozpuszczone włosy :D

13.Gdyby Twoje włosy umiały mówić,to co by powiedziały?
- dziękuję :*
 
TAGuję:
Pozdrawiam :*

9 komentarzy:

  1. mamy taką samą długosć włosów z tego co widzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha przy okazji zapraszam serdecznie na rozdanie u mnie:)

      Usuń
  2. Dzięki Monia :*

    TAG robiłam dwa dni temu na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje włosy "DZIĘKUJĘ" to by mi nie powiedziały :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, tak, moje to by chyba nawet zastrajkowały i odmówiły dalszej współpracy, gdyby miały wpływ na miejsce pobytu :D

      Usuń
  4. rzeczywiście,fajny tag :)
    no moje też by mi nie dziękowały XD

    OdpowiedzUsuń
  5. O! kolejny fajny tag!
    Otagowałabym się osobiście, ale muszę trochę poczekać, no przecież nie można podawać tagu w każdym poście na blogu :)

    Moją ulubioną fryzurą jest - niezbyt zdrowy dla włosów - koczek-donut.

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...