piątek, 30 listopada 2012

naklejany lakier do paznokci Sephora nail patch french manicure art pink&purple

Witam.
Dziś pokażę Wam naklejany lakier do paznokci SEPHORA nail patch french manicure art w kolorze pink&purple.
Naklejki dostałam w paczce wymiankowej (zakupowej) od Krzykli :*

 Instrukcja aplikacji:
Instrukcja jest prosta, jak i sama aplikacja naklejek.
Oczywiście nie obyło się bez krzywo naklejonego lakieru, w efekcie czego owa naklejka nadawała się do wyrzucenia :/ Całe szczęście przewidziano takie wypadki i w opakowaniu znajdziemy nadprogramowe naklejki.
Szablony są różnych rozmiarów i można dopasować je sobie według szerokości płytki swoich paznokci.

Po przyklejeniu paznokcie wyglądają bardzo ładnie. Lakier pięknie lśni.

Oczywiście naklejki aplikowałam pierwszy raz w życiu i tu wyszło krzywo, tam naciągnięte, tam naderwane... Ale dla mnie, jak na pierwszy raz, to efekt zadowalający :D

Co do trwałości: tutaj naklejki pozytywnie mnie zaskoczyły. Myślałam,że jeśli będą schodzić bądź ścierać się z paznokci, to będą to duże płaty naklejek. Miłe zaskoczenie - naklejki okazały się bardzo trwałe - starcie było minimalne. Nosiłam je tylko 3 dni, ponieważ musiałam skrócić paznokcie w wyniku pęknięcia płytki dwóch paznokci:(
Po naklejeniu różowych naklejek, w opakowaniu zostają nam jeszcze fioletowe końcówki, które możemy wykorzystać do french manicure, gdy lakier już lekko nam się zużyje. Ja te naklejki na razie zostawiłam i użyję ich na 'normalnym' lakierze.
pozostałości po aplikacji naklejek
Ocena: 5-/5
Fajne rozwiązanie jednak, jak na jeden raz, to trochę za drogo ;)
Cena: 19zł

Miałyście do czynienia z naklejanym lakierem na paznokcie?
Pozdrawiam :*

25 komentarzy:

  1. ładny kolor mają, nie próbowałam jeszcze, ale jeden zestaw w domu mam i trzymam na sylwestra, bo to brokatowe złoto... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brokatowe złoto?! musi wyglądać nieziemsko! *o*

      Usuń
  2. cena faktycznie wygórowana, jak na jednorazowy mami;) ładny kolor, podobny do avonowego strawberry. Pomysł z końcówkami też mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bardzo ciekawa jestem tych końcówek :D pewnie w niedługim czasie ich użyję :D

      Usuń
  3. Piękny kolor :) kojarzy mi się ze słodkimi cukierkami :)
    No faktycznie jak na jednorazowe użycie to drogo

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają :) Osiągnęłaś fajny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają zupełnie naturalnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny:)Muszę poszukać jakiegoś do przetestowania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamiętasz - dawno temu były takie naklejki w avonie ;)

      Usuń
  7. Kolor bardzo bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam do czynienia z takim lakierem, ale mam wrażenie, że sprawdziłby się w mojej kosmetyczce podczas specjalnych okazji. Na codzień nie maluję paznokci, bo jestem strasznym leniem, ale naklejany lakier wydaje się być mniejszym wysiłkiem ;)
    + Zapraszam do siebie, gdzie ukazał się post z pokazu mody, w którym uczestniczyłam jako modelka :) http://cynia-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, nawet nie wiedziałam, że jest taki efekt! Jeszcze nigdy nie skusiłam się na tego typu wynalazek. Myślę, że dobre rozwiązanie, jak nie masz czasu, a efekt na paznokciach musi być :) Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie używałam takich naklejek. :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam do czynienia z naklejanymi lakierami na paznokcie, jednak widziałam takowe w sklepach :) Ja niestety mam małą płytkę paznokcia, także nie skusiłabym się na zakup (w dodatku za taką cenę).

    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobra opcja jak ktoś musi szybko ozdobić paznokcie, ale chyba wolałabym za tą cenę kupić dobry lakier i poświęcić więcej czasu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ze wszystkich naklejek jakie wypróbowałam ( a było ich trochę ) naklejki od SPHORA są najlepsze : ) ale ze wzorkami miałam ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. jeśli chodzi o jednolity kolor, to chyba mimo wszystko wolę tradycyjne lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nigdy nie wypróbowałam takich naklejek. Kolor i efekt są świetne, ale cena średnio zachęca ;)

    - Justyna

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam doczynienia z naklejkami na paznokciach. Wyglądają całkiem ładnie. Bardzo podoba mi się dołączenie fioletowych końcówek.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam naklejki czekające na nie wiem co, ale takie wzorki, które dam na normalny lakier. Może mi się uda, chociaż znając mój talent to nie wiem:P

    OdpowiedzUsuń
  18. mam ten sam kolor, muszę sobie zrobić, czekają chyba na specjalną okazje :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam na nie ochotę, ale boje się , że sobie z nimi nie poradzę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Naklejałam inne wersje wzorków: brokatowe i takie zygzaki czarne na ciemnoróżowym tle i nie miałam problemu, ale te które tu prezentujesz są strasznie cienkie, rwą się i przyklejają do innych paznokci przy sekundzie nieuwagi. Teraz rozumiem złe opinie na niektórych blogach, bo jakbym sama zaczęła swoją przygodę od tego wzorku to pewnie na nim by się skończyła :) Obecnie jest na wyprzedaży za 4,50 i jakoś nie wykupują, widocznie już więcej osób podziela moją opinię.

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...