sobota, 1 grudnia 2012

wielkie 3-miesięczne dno!

Witam.
Dziś wielkie, bo aż 3-miesięczne dno! 
Jakoś wydawało mi się, że nie warto robić denka z kilkoma pustymi opakowaniami z jednego miesiąca. Sumiennie wykańczałam kolejne kosmetyki i trochę się ich nazbierało ;)
Włosy:
- Alterra szampon do włosów osłabionych i przerzedzających się biotyna i kofeina (recenzja!) - bardzo dobry szampon, ładnie pachnie, świetnie radzi sobie z olejami, włosy są miękkie i gładkie w dotyku - polecam!
- Green Pharmacy olejek łopianowy z czerwona papryką (recenzja!) - wydajny, rzeczywiście wyrosło mi sporo baby hair, ale do końca nie wiem, czy po nim ;) teraz używam olejku ze skrzypem polny ale z pewnością kiedyś kupię go ponownie.
- Alverde arganowo-migdałowy olejek do włosów suchych i łamliwych (recenzja!) - piękny zapach, świetne działanie. włosy po nim miałam lśniące i sypkie. polecam!
- Alterra szampon do włosów osłabionych i łamliwych makadamia i figa (recenzja!) - polecam! świetny szampon. ładny zapach, dobrze domywa oleje, włosy są miękkie i gładkie w odtyku. przeszkadzała mi w nim tylko lekko-glutowata konsystencja ;)
Twarz:
- Biochemia Urody hydrolat oczarowy (recenzja!) - dosyć mocny zapach, po użyciu skóra jest nawilżona odświeąona, nie miałam uczucia ściągnięcia skóry, przydał mi się również do sporządzenia kremu i serum ;)
- Eveline płyn micelarny 3w1 fresh&soft (recenzja!) - dobrze tonizował, dobrze nawilżał, ale nie byłam zadowolona a efektów oczyszczania - nie kupię go.
- Eris SPA Resort Hawaii nawilżający krem-mus (recenzja!) - piękny egzotyczny zapach, lekka konsystencja, skóra świetnie nawilżona i odżywiona, idealny pod makijaż - polecam!
- e-naturalne.pl lekkie serum nawilżające z hydromanilem i kwasem hialuronowym - świetne serum, którego używałam namiętnie aż pewnego dnia się skończyło... idealne nawilżenie zaraz po aplikacji, skóra świetnie odżywiona, idealne również pod makijaż. kupię ponownie przy okazji zakupów w tym sklepie.
- e-naturalne.pl krem nawilżający z hydromanilem i kwasem hialuronowym (recenzja!) - bardzo dobry krem, konsystencja treściwa a przy tym nietłusta, idealnie nawilża, skóra po nim jest miękka i gładka w dotyku, idealny pod makijaż. polecam!
- Oriflame ujędrniający podkład Giordani Gold - jeden z moich podkładowych ulubieńców! świetnie i naturalnie wygląda na twarzy. tutaj zdenkowałam odcień drugi od końca z tych najjaśniejszych  (natural ivory). teraz używam odcień porcelain i na tą porę roku dla mnie jest idealny! dosyć długo utrzymuje się na twarzy. zdecydowanie polecam!
- Superdrug Stores maseczki do twarzy: malina/żurawina/jagoda nie polecam (recenzja!)- ciężka do zmycia, przy przemyciu twarzy hydrolatem na waciku pozostaje nadal fioletowy odcień :( dobrze radzi sobie z nadmiarem sebum, ale ze względu na ciężkie zmywanie nie kupię jej ponownie.  granat/żurawina - po tej mam lepsze wspomnienia - twarz oczyszczona i gładka w dotyku, piękny zapach!
Ciało:
- Joanna Naturia Peeling antycellulitowy (recenzja!) - totalna porażka!
- Wellness&Beauty olejek do kąpieli trawa cytrynowa i bambus oraz sól do kąpieli fiołek i czerwona koniczyna (recenzja!) - bardzo fajne umilacze kąpieli.
- Nivea regenerujący balsam do ciała sos - próbka z jakiejś gazety, która nie starczyła nawet na pojedyncza aplikację :( starczyło na posmarowanie łokci ;) jaki jest sens dawać do gazet tak małe próbki???
Dłonie:
- Oriflame Swedish Spa regenerujący krem na noc - piękny zapach, ale pozostawia na dłoniach dziwnie śliską powłokę, która długo nie chce się wchłonąć. nie kupię ponownie.
- Lirene miodowy krem regenerujący do skóry szorstkiej (recenzja!)- bardzo ładny zapach, szybkie wchłanianie, dłonie po nim są nawilżone i odżywione, bez tłustego filmu. polecam!
Zapachy:
- Avon Far Away Exotic (recenzja!) - kategoria orientalno-korzenna, piękny zapach tropikalnego lata!  mandarynka, mango, jaśmin, mleczko kokosowe, piżmo, drzewo sandałowe, paczula... mój ulubieniec!

Kupię!
Nie kupię!
Nie wiem!

Jak widzicie trochę tego nagromadziłam :D
A jak Wam idzie denkowanie?
A więc witaj GRUDNIU!
Pozdrawiam :*

36 komentarzy:

  1. Mi coś nie idzie ostatnio denkowanie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie spore dno :)
    muszę chyba zakupic ten zapach z Avonu :) lubię korzenne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wystraszyłam się czytając tytuł posta, dobrze, że to o kosmetyki się rozchodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez lubię te perfumy z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Padam na kolana przed wielkością Twego denka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyjmij poprawkę na to, że to denko z 3 m-cy ;)

      Usuń
  6. Wielgachne denko, gratuluję samozaparcia w zużywaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba zrobić miejsce dla nowych kosmetyków :D

      Usuń
  7. ja bym może w rok tyle zużyła, co Ty 4x szybciej;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wykończyć zapach to dopiero coś:)
    Gratuluję zużyć.

    Ja z października i listopada nazbierałam chyba ze 40 opakowań, za to w grudniu będzie dosłownie kilka chyba.

    Tak zużywałam i zużywałam np balsamy i myślałam, że żadnego nie skonczę, a tu nagle w jednym tygodniu 3 się skończyły.

    p.s. ta zieleń trochę za bardzo daje po oczach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie dobrze idzie denkowanie :)

      ok. już zmieniam ;)

      Usuń
  9. Ładnie sobie poczynasz. Muszę powąchać tę wersję Far Away, dużo osób się nią zachwyca, chyba coś musi w tym być.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogromne denko :) świetne zużycia i przydatne recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie denkowanie w listopadzie wyszło całkiem dobrze, ciekawe jak będzie w grudniu :) Wiem tyle: zdecydowanie będzie tego o wiele mniej.

    Mam zamiar sobie kupić jakiś olejek do włosów z GP :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię ten zapaszek z Avonu ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. też mam ten zapach z avonu i jest piękny,świetne denko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozejrzę się za tym olejkiem GP :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ten olejek z Alverde.
    Jest genialny.
    Jeszcze chyba nigdy nie miałam tak pięknych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmm.. zastanawiałam się ostatnio, który szampon z Alterry sobie kupić, wybrałam z makadamią, ale jak polecasz również ten z kofeiną to po niego chętnie sięgnę :)
    A denko ogólnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow nieźle tego, ja nie umiem się tak zebrać i wykończyć produktu, zawsze rozpoczynam kilka zanim skończę inne... a później mam tego całą masę, albo wyrzucam bo się przeterminuje :/

    OdpowiedzUsuń
  18. ulala, rozpędziłaś się. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. gratulacje :D
    mam plan i staram się go trzymać, przez co ostatnio idzie nieco lepiej, ale i tak szału nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne i sprawdzone denko, extra! Też właśnie używam olejku łopianowego, czekam na efekty :) Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie aktualne denko jest malutkie, więc też napiszę taki post dopiero po następnym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę, że dobrze wybrałam szampon Alterry Makadamia i figa:D A u mnie też wkrótce post denkowy, ale z dwóch miesięcy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak na 3 miesiące to wcale nie tak dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie. podzielić na 3 to wcale nie wyjdzie tak dużo ;)

      Usuń
  24. No ładnie Ci poszło :) Czaję się na Far Away, będzie o ofercie dla konsultantek niedługo

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...