piątek, 23 sierpnia 2013

malutki cukiereczek

Witam.
Korzystam z chwili, w której mogę cieszyć się długimi paznokciami i pokazuję Wam kolejny lakier z mojej kolekcji. Dziś jest to mini lakier od Virtual. Niestety nie wiem, czy ta seria nie ma numerków ani nazw kolorów, ponieważ na buteleczce nie mam żadnego oznaczenia. Jest to po prostu słodki cukierkowy, różowy kolor.
Lakier dostałam w ramach akcji "Różowy zawrót głowy" w Drogeriach Sekret Urody ;)

Lakier dostaniemy w malutkiej, okrągłej buteleczce. Pędzelek tradycyjny, czyli wąski o średniej długości włosia. 

Sam lakier jest gęsty i kremowy. Myślałam, że będę miała do czynienia ze zwyklaczkiem, czyli standard dwie warstwy. Jednak podczas malowania poczułam się lekko zaskoczona! Lakier idealnie pokrywa płytkę paznokcia bez mazów i śladów po pędzelku. Pierwsza (i ostatnia) warstwa idealnie pokryła płytkę! Na dodatek lakier wysechł mega szybko. Już dawno żaden lakier nie zaskoczył mnie tak pozytywnie!

Oczywiście mam zastrzeżenia co do trwałości - na drugi dzień widoczne są już otarcia na końcówkach, więc max to 3 dni. Na szczęście lakier nie odpryskuje niechlujnymi płatami.
Nie wiem, czy to specyfika moich paznokci powoduje, że żaden lakier (oprócz Essie turqoise&caicos) nie wytrzymuje u mnie dłużej niż 3 dni...

Kolor to słodki, cukierkowy i soczysty róż bez drobinek.
Pojemność: 5ml
Cena: 2,59zł! - promocja do 25.08 lub do wyczerpania zapasów
Dostępność: Drogerie Sekret Urody
Zapraszam na fanpage Drogerii - [KLIK!]
Ocena: 5+/6
Odjęłam minusik za trwałość, ale u mnie to standard ;) Myślę, że za taką cenę żal nie kupić ;) Ja z pewnością rozejrzę się za innymi kolorami z tej serii.
Pozdrawiam :*

24 komentarze:

  1. kolorek jest bardzo ładny ;) spoko, ja też tak mam z lakierami... 3 dni i do widzenia ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny jest :) ja mam podobnie, 3 dni i lakier musi iść do zmycia ;/ a czasami to nawet na drugi dzień mam już odpryski albo zdarte końcówki.. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolorek. Lubię takie. Co do trwałości to mam podobnie z prawie każdym lakierem

    OdpowiedzUsuń
  4. dziwne zjawisko --> te Twoje magicznie tyrające lakier palce :) ciekawe czy scierałby sie i ten z taka prędkością na innych pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem przyjemny ten kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny róż:) ładnie zapuściłaś pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor przepiękny :) uwielbiam takie różowe słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię gdy moje pazurki są w takim kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobnie działa lakierek od Miss Sporty maxi brush coś tam coś tam ;) Szybko schnie, ładnie kryje, nie ma numerka na opakowaniu, ściera się z końcówek.. Ale ma dodatkowy plusik - szeroki pędzelek :) Kocham ten lakier!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny róż, fajnie, że kryje po 1 warstwie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam dobrze kryjące lakiery :D I lubię róż na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorek ślicznie prezentuje się na paznokciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. swietny kolorek..lubie takie fuksjowe klimaty...widze zmiany na blogu :)

    pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie kolory zawsze chętnie noszę na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie kolorki lakierów.

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...