wtorek, 17 grudnia 2013

Nowości Yankee Candle na wiosnę 2014!

Witam.
Wczoraj odebrałam mega pachnącą przesyłkę z najnowszymi woskami Yankee Candle na rok 2014. Tym razem nowością jest aż 5 zapachów, gdzie 3 zapachy są (nie)typowo kwiatowe a 2 pozostałe mają zaprowadzić nas w magiczne miejsca ;) Musze jednak dodać, że kwiatowe woski są świeże, niektóre tropikalne, inne lekko owocowe, ale daleko im do "babcinych" kwiatowych zapachów :) Zapraszam do dalszej części, bo ja wszystkimi zapachami jestem zachwycona a do tej pory zawsze byłam niezadowolona z przynajmniej jednego nowego wosku ;)

Champaca Blossom - niespotykane piękno i radosna energia czarującego kwiatu Champaca odurza nas w tej znakomitej kwiatowo owocowej mieszance. Zapach świeży, pogodny i zapowiadający niezapomniane wyprawy. Przenosimy się do Indii, gdzie świątynie buddyjskie ozdabiane są właśnie kwiatami magnolii Champaca. Mistycyzm, egzotyka i zjawiskowe krajobrazy - jestem na tak :) 
Lovely Kiku - kwiat szczęścia... elegancki perfumowany zapach chryzantemy z nutami kwitnącej wiśni i ciepłej wanilii. Tym razem zawędrowaliśmy do Japonii, gdzie króluje kwiat wiśnie oraz kwiat chryzantemy, zwanej przez Japończyków "kiku". Loveli Kiku to idealna mieszanka esencji kwiatu wiśni i nut wydobytych z płatków fioletowej chryzantemy. Zapach jest bardzo wiosenny, świeży oraz ciepły dzięki pieprznym nutom wanilii. 
Pink Hibiscus - jaskrawy i piękny... tryskający życiem, lekko cytrusowy bukiet zapachowy płatków tropikalnego hibiskusa. Zapach jest oszałamiająco świeży, nieco egzotyczny. Pąki tego hibiskusa kwitną tylko przez jeden dzień, dlatego w wosku znajdziemy najczystszą, kwiatową esencję pobraną z samego wnętrza tych pięknych kwiatów. Przenieśmy się zatem do egzotycznego ogrodu...
Under The Palms - wyobraź sobie błogi odpoczynek w hamaku pośród palm, które delikatnie kołyszą się nad Tobą, osłaniając Cię przed tropikalnym słońcem a niebo ma najpiękniejszy odcień błękitu. Ten zapach jest jak ten błękit nieba z dodatkiem trawy morskiej, liści palmowych oraz kokosa. Pełen relaks :)) Zapach orzeźwia, budzi wakacyjne, słoneczne wspomnienia no i rozleniwia :) Wiki spryciula od razu wyczuła tutaj kokosa :)
Midnight Oasis - przenieśmy się na plażę nocna porą, gdzie możemy poczuć zapach morskiej bryzy z domieszką cytrusów i drzewa sandałowego. Wosk wypełnia dom delikatną wonią tajemnicy, budząc wspomnienia romantycznych spacerów brzegiem morza. Może przypominać wosk Midsummer's Night, jednak jest nieco subtelniejszy.
Woski Yankee Candle z wiosennej kolekcji 2014 dostępne są w cenie 6zł w sklepie homedelight.pl Ja polecam - wszystkie zapach są niezwykle kuszące!
Pozdrawiam :*

40 komentarzy:

  1. Czekam aż w końcu kurier je do mnie dowiezie! :D Najbardziej czekam na palmę. Mam nadzieję, że zrelaksuje mnie tak, jakbym rzeczywiście była na wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo jestem ciekawa, szczególnie Lovely Kiku - połączenie chryzantemy, wiśni i wanillii - to musi być ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też na nie czekam powinny dzisiaj u mnie być :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli muszę złożyć kolejne zamówienie. Spoko.

    :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze je zamówić po świętach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie sobie sprawię nawet na zimę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę w końcu kupić jakieś woski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Under the palms i Midnight Oasis muszą być moje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po co oceniasz zapachy skoro nawet ich nie wyprobowalas? Bez sensu. Chcialas byc pierwsza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. drogi Anonimku! Nie oceniam zapachów a jedynie je pisuję w celu przybliżenia ich moim czytelnikom ;) Zluzuj majty

      Usuń
    2. Cytuje: ja wszystkimi zapachami jestem zachwycona. W takim razie napisz ze opisami jestes zachwycona.

      Usuń
    3. to znaczy, że zapachy nie mogą mi się spodobać przy pierwszym powąchaniu?

      Usuń
    4. Jest hejter znaczy jesteś gwiazdą:D

      Usuń
  10. ja jeszcze czekam na swoje cukiereczki ;) ale miałam okazję je ostatnio powąchać i zaskoczona jestem, że kwiatowe kompozycje mogą być tak piękne ;))) bo nie jestem ich zwolenniczką, ale te... cudeńka to co innego!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nigdy nie miałam YC ale myślę w przyszłym miesiącu będę się już cieszyć kilkoma sztukami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja dopiero zaczynam przygodę,a już niektóre kocham<3

    OdpowiedzUsuń
  13. Under The Palms będzie mój :)) póki co siedzę jeszcze w zimowych zapachach, ale już nie mogę się doczekać, aż sprawię sobie wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaciekawił mnie Under the palms :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsze dwa muszę przygarnąć :) Choć na razie wolę nieco cieplejsze aromaty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zaciekawił mnie Pink Hibiscus :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kurcze, chyba się u mnie coś zepsuło bo w ogóle nie widzę zdjęc z tego wpisu :(
    a do mnie te cacka dotrą jutro lub pojutrze z mydlarni chocobath.pl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie widzę fotek w tej notce :(

      Usuń
    2. ja widzę, ale może niech ktoś jeszcze się wypowie, to będziemy wiedzieć o co kaman :)

      Usuń
    3. Kochana, nadal nie widzę, nie tylko tutaj ale w całym blogu, łącznie z nagłówkiem :( to google+ to do bani jest całkowicie

      Usuń
    4. Teraz jest ok. Pięknie te woski wyglądają, kusza mnie niemiłosiernie, ale mam bana na zakupy do końca roku :(

      Usuń
  18. Sugerując się opisami Lovely Kiku, Pink Hibiscus i Midnight Oasis chętnie bym przygarnęła.

    O, widzę, że nie tylko u mnie zdjęcia sie nie wyświetlają :(

    OdpowiedzUsuń
  19. oo już widzę fotki - ale tylko w notce i nagłówek, avki po bokach nadal puste.

    w ogóle jakie cudowne zdjęcia! no i popuściłam - musisz mi jak najszybciej zdradzic skąd masz ten boski kominek?! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już naprawiłam błąd :) musiałam udostępnić wszystkie albumy w google+ na nowo :)
      a to nie kominek! to metalowe wiadereczko/lampion kupiony w Pepco za 9zł. w środku dodatkowo jest szklany pojemniczek na tea-light ;)

      Usuń
    2. wow! :D ja to jestem jakaś zacofana totalnie haha :D nigdy nawet w pepco nie byłam i nie wiem czy w Pzn jest w ogóle, zaraz poszukam :D
      ja to właśnie na takie lampiony chciałam polowac w ikei ale tam pewnie drożej..? :D

      Usuń
  20. Midnight Oasis z pewnością przypadnie mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale cudowne! Już same kolory zachęcają, zapachy też chętnie poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Znając moją słabość do YC na pewno skuszę się na któryś zapaszek.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiedziałam żeby nie czytać tej notki, bo od razu się skuszę na te woski :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mogę się doczekać by je wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  25. W moim przypadku akurat kolekcja nie była już taka udana, bo nie przepadam za zapachami kwiatowymi. Są w moim przekonaniu płaskie i nieco nudnawe, co nie ujmuje im uroku, a zwyczajnie do mnie nie przemawia. Za to uwielbiam limitowaną edycję, a w szczególności Under the Palms. Cudny jest! Jak prawdziwy rajski wypad na dziką plaże pełną palm kokosowych. :D

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...