poniedziałek, 22 września 2014

Yankee Candle Turquoise Sky - trochę lata jesienią!

Hej Kochani!
Sezon na palenie wosków oraz świec już dawno otwarłam. Jakoś latem nie miałam ochoty na ich palenie a teraźniejsza pogoda składnia do tego bardziej. Z Yankee Candle miałam już mnóstwo wosków, parę samplerów, ale święcę w słoju do tej pory miałam tylko jedną. To świeca o zapachu Turquoise Sky i to właśnie o niej dziś będzie ten post. Zapraszam!
Yankee Candle TURQUOISE SKY - to wosk z rześkiej, świeżej linii zapachowej YC, pochądzący z serii "housewarmer". Spokojne, słone powietrze z nutami morskiej trawy i piżma, unoszące się delikatnie nad falami oceanu. W tle przygoda i jasne, błękitne niebo!
Moja świeca to średni słój, który powinien palić się ok. 90 godzin. Ja wypaliłam go już połowę, palę go bardzo często, więc myślę, że w przybliżeniu będzie się palił właśnie te 90 godzin.
Z opisu wywnioskowałam, że świeca będzie miała lekko egzotyczne i tropikalne nuty. Zapach na żywo jest nieco cięższy i daleko mu do tropikalności. Jednak ma w sobie nuty, które mimo wszystko przywołują wspomnienie ciepłego lata, ale tylko tego wieczornego. Odpowiada za to piżmo, które sprawia, że zapach można zaliczyć do kategorii męskich i nieco cięższych. Po zapaleniu aromat jest delikatny i nieduszący. Rozchodzi się płynnie po całym domu. Pachnie wyraźnie, bardziej delikatnie niż zapach "na sucho", ale nadal intrygująco. 

Czas palenia (średni słój): ok. 90h
Cena: 50zł-70zł w zależności od promocji
Dostępność: homedelight.pl
Dla mnie Turquoise Sky to przywołanie ciepłego, letniego wieczoru...  Jest to skomplikowany zapach, który nie wszystkim może przypaść do gustu. Ja ostatnio palę go intensywnie i namiętnie :)
P.S. Obecnie w sklepie HomeDelight jest promocja na zapach Turquoise Sky (świece, woski i samplery). Zajrzyjcie tutaj [klik!]
Pozdrawiam :*

15 komentarzy:

  1. ja wlasnie obczajam, ktory zapach mozna sobie kupic na jesien))) wiec dla mnie bardzo przydatny post)))

    OdpowiedzUsuń
  2. ten zapach niestety był (i jest!) moim postrachem ;P nie znoszę go chyba najbardziej na świecie na równi z red velvet :D ale pomijając je, kocham wszystkie pozostałe :) z czego najbardziej summer scoop :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie da się ukryć, że jest dość specyficznym zapachem, jednak akurat go lubię :) inaczej nie spaliłabym już połowy słoja :)

      Usuń
  3. Ojj aż chciałaym go powąchać ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. zupełnie nie znam tego zapachu ale negatywne recenzje skutecznie mnie do niego zniechęciły... Jednak Ty zachęciłaś, sięgnę po wosk z ciekawości:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ! Ostatnio pisałam o wosku z tej serii, dla mnie świetny zapach !

    OdpowiedzUsuń
  6. nie lubię ciężkich i męskich zapachów, więc nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię mocne zapachy, które utrzymują się w domu, nie jak mgiełki gdzieś tam sobie krążą ^^

    Przepiękny ma kolor, ale na razie nie mogę sobie pozwolić na kupno słoja :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Do tej pory miałam jedynie woski- tarty, żadnego słoja. Tego zapachu też nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  9. planuję jakieś większe zakupy wosków YC na jesień;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego zapachu jeszcze nie miałam. Piękne zdjęcia.
    jak długo rozpala Ci się średnia świeca?

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...