sobota, 13 grudnia 2014

Outfit 13/12/2014

Hej Kochani!
Dawno nie było tutaj outfitu a mam Wam do pokazania kilka ciekawych rzeczy! Zimno za oknem nie zachęca do robienia zdjęć, więc chyba przerzucę się na zdjęcia w domu :) Wiatr rozwiewał włosy a słońca brak, przez to zdjęcia nie wyszły najlepiej. Wiadomo, że światło to podstawa. Bez tego nawet najlepsze ustawienia aparatu niewiele dadzą. Koniec marudzenia, zapraszam!

Torebka [klik!] szła do mnie ze sklepu oasap.com. W sklepie od razu spodobała mi się, ale obawiałam się jej na żywo, bo wiadomo jak to bywa z produktami z podobnych sklepów. Przesyłka szła do mnie równe 2 tygodnie, więc nawet szybko. Torebka na żywo okazała się wykonana z solidnego, grubego tworzywa. Elementy wykonane są z aluminium i ich obawiałam się najbardziej. Nic jednak nie urwało się ani nie pękło. Naprawdę jestem z niej bardzo zadowolona i noszę ją codziennie. Kiedyś nawet miałam w niej 2kg ciężarki :D Nie ma w środku przegródek, ma jedynie dwie małe kieszenie wewnętrzne, jedną wewnętrzną i jedną zewnętrzną zapinaną na suwak. Jest bardzo pojemna, pomieści format A4. Z chęcią zamówię ten sam model w innym kolorze.
Z tego samego sklepu, w tej samej przesyłce przywędrował do mnie case [klik!] przypominający aparat fotograficzny. Przeglądając ofertę sklepu od razu wrzuciłam go do koszyka. Wyjmując go z torebki ludzie myślą, że będę zaraz cykać zdjęcia i chcą go oglądać, gdy okazuje się, że wcale ich nie robię a stukam sobie w ekran. Śmieszne sytuacje.
Buty [klik!] są ze sklepu lovelyshoes.net. Rozmiar okazał się jak najbardziej trafiony. Ja noszę rozmiar 38, więc w chińskiej rozmiarówce jest to 39. Obcas jest wysoki, bo ma 10cm, na dodatek platforma jest grubsza - 3cm. To wszystko razem sprawia, że z 1,58m mam nagle 2m :D A przynajmniej tak się czuję. Są solidnie wykonane, dodatkowo środek jest ocieplony grubszym futerkiem, więc na jesień i zimę (bez lodu i śniegu, bo grozi złamaniem) będą w sam raz! Są stabilne. Podoba mi się ich ogólne wzornictwo. Kremowa imitacja skóry węża oraz metalowe ozdoby przy platformie dodają im charakteru. Na żywo wyglądają identycznie jak na zdjęciach ze sklepu. To już kolejne buty z tego sklepu, z których jestem bardzo zadowolona. Inne pokazywałam [tutaj!], [tutaj!] i [tutaj!].
Kurtka|jacket: no name
Bluza|blouse: Pepco (rozmiar 13lat ;)
Spodnie|pants: Orsay
Buty|boots: [tutaj!] [here!]
Torebka|bag: [tutaj!] [here!]
Komin|tube scarf: Biedronka

Pozdrawiam :*

13 komentarzy:

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...