poniedziałek, 18 maja 2015

Uwodzicielska czy owocowa - kąpiel w wannie z żelami pod prysznic Isana

Hej Kochani!
Uwielbiam żele pod prysznic Isana. Dla mnie z powodzeniem stają się świetnym zamiennikiem drogich żeli z innych firm. Nie widzę sensu kupowania żelu za 50zł, gdy za 3zł dostanę tak genialny produkt. Szkoda tylko, że moje ulubione zapachy najczęściej dostępne są w wersjach limitowanych... Dziś więc chciałam dodać swoje trzy grosze na temat owocowego żelu pod prysznic Isana o uwodzicielskim zapachu oraz wiosennego żelu z ekstraktem z owoców malin. Zapraszam!

Info od Producenta: 
Owocowy żel pod prysznic o uwodzicielskim zapachu uwodzi ciało i zmysły swoim owocowym, słodkim zapachem. Specjalnie opracowana, wzbogacona ekstraktem z czereśni formuła pielęgnacyjna pomaga chronić skórę przed wysuszeniem. 
Wiosenny żel pod prysznic z ekstraktem z owoców malin zapewnia optymalną pielęgnację delikatnej skóry. Żel szczególnie delikatnie oczyszcza skórę i jednocześnie ją rozpieszcza. Łagodny kompleks pielęgnacyjny pomaga utrzymać równowagę wilgotności skóry i w ten sposób chroni ją przed wysuszeniem. Owocowy, świeży zapach malin i trawy cytrynowej ożywia zmysły i rozbudza wiosenne uczucia. 
owocowy żel pod prysznic o uwodzicielskim zapachu
Żele pod prysznic Isana uwielbiam za to, że mają wygodne, mięciutkie opakowania oraz świetnie pienią się. Zawsze do wanny daję odrobinę żelu pod strumień bieżącej wody zamiast płynu do kąpieli - w tej roli wszystkie żele Isana świetnie spisują się. Wytwarzają one naprawdę gęstą i treściwą pianę, która nie znika po chwili. Konsystencję mają kremową, gęstawą, wręcz idealną. Oba żele są delikatne dla skóry, nie podrażniają jej, nie wysuszają. Podczas masowania ciała myjką z żele skutecznie usuwają martwe komórki naskórka, pozostawiając skórę wygładzoną i miłą w dotyku.
wiosenny żel pod prysznic z ekstraktem z owoców malin
Oba dzisiejsze żele mają świetne, kuszące zapachy, chociaż każdy należy do zupełnie innej grupy zapachowej. Nie muszę chyba pisać, że oprócz efektu pienienia ważny jest dla mnie również zapach żelu. Żel owocowy (czarna butla) ma ładny owocowy, uwodzicielski zapach. Jednak nie zaliczyłabym go do kategorii świeżej a raczej męskiej. Zapach jest przyjemny, ciepły i bardzo subtelny. Uwielbiam takie! Żel wiosenny (butla biało-różowa) ma rzeczywiście bardzo wiosenny i radosny zapach. Pachnie świeżymi, soczystymi malinami z delikatną domieszką cytrusowego aromatu. Zapach świetnie pobudza, daje pozytywną energię i skutecznie poprawia nastrój podczas wieczornych kąpieli.

Pojemność: 300ml
Cena: ok. 3zł
Dostępność: Drogerie Rossmann, aktualna gazetkę Rossmann znajdziecie tutaj [klik!]
Jak widzicie, znów nie zawiodłam się na "moich" żelach. Ciekawi mnie bardzo wariant "marakuja i kokos", bo kokoska uwielbiam zarówno w jedzeniu jak i kosmetykach :) Żele te chociaż to limitki, nadal dostępne są w sprzedaży, więc jak najbardziej zachęcam Was do kupna a i ja pewnie zrobię sobie mały zapasik :)
Pozdrawiam :*

11 komentarzy:

  1. Lubię przeróżne żele i płyny do kąpieli chętnie i te sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tych akurat nie miałam, chociaż bardzo często sięgam po żele z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten wiosenno malinowy :)
    nie pomyślałąm by stosować je jako płyn do kąpieli... dzisiaj wypróbuje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosenno-malinowy wpadł mi w oko, ale mam zbyt duże zapasy i szafka by mi pękła przy kolejnym nabytku :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też uwielbiam żele Isana, nie warto przepłacać i kupować drogich produktów, które mają przecież tylko myć i umilać kąpiel/prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wlasnie wczoraj maz po raz pierwszy uzywal tego zelu wiosennego i pochwalil zapach! a on zeby sie zachwycac zelami, to przenigdy! wiec chyba faktycznie ten kosmetyk jest wart uwagi!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba mnie ciekawia, ale na razie ,mam zapasy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie sprawdzę! Zapewne pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam je w Rossmannie ale zdecydowałam się na inne zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  10. zapasy balea wreszcie się skończyłt, to bede mogła kupić jakeś nowości

    OdpowiedzUsuń
  11. Żele z Isany to chyba moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...