niedziela, 27 września 2015

Jesienny makijaż z Kobo, Sensique i MySecret! #103. Cienie Kobo 216 Mocha Latte, 218 Red Brown, 208 Brown. Pomadka Sensique Satin touch 230 Purple Class

Hej Kochani!
Nowe cienie Kobo Professional zmotywowały mnie to wykonania kolejnego makijażu. Tym razem są to ciepłe, jesienne barwy. Brązy i beże to kolory, w których czuję się najlepiej i właśnie makijaż w takim kolorze noszę najczęściej. Ostatnio bardziej preferuję tylko maskarę na oczach niż makijaż w takiej wersji, ale czasem zdarza mi się nosić i takowy na oczach ;) Robię taki, gdy przed pracą i Wiki przedszkolem mam trochę więcej czasu na jego wykonanie, co czasem się zdarzy ;) Zapraszam!


W ostatniej wysyłce od Drogerii Natura otrzymałam 8 cieni Kobo, z których dało się "złożyć" dwie idealne paletki. Makijaż w fioletowo-łososiowych barwach mogliście zobaczyć tutaj [klik!].
Dzisiejszy makijaż to iście jesienne, ciepłe barwy. Poniżej prezentuję każdy cień z osobna i tak 201 Iridescent Pink (który użyłam również w poprzednim makijażu, bo otrzymałam dwa egzemplarze) to bardzo jasny satynowy róż. Początkowo chciałam użyć go w dzisiejszym makijażu do rozświetlenia wewnętrznego kącika oka, jednak ten róż psuł jesienny look makijażu. W ostateczności użyłam w tym celu rozświetlacza Mary-Lou Manizer The Balm. 216 Mocha Latte to kawa z mlekiem o mocno metalicznym wykończeniu. W konsystencji jest delikatnie miękki, bardzo ładnie aplikuje się na powiekę. 218 Red Brown to piękny brąz o różowo-metalicznej poświacie. Skąd w nazwie "red", tego nie wiem, ale wiem, że cień jest piękny! Genialnie wygląda na powiece solo. Ostatni z dzisiejszej czwórki cień to 208 Bronze. To ciemny złoto-miedziany brąz z malutkimi drobinkami. Bardzo miękki w konsystencji i niestety przez to osypuje się podczas aplikacji, ale wybaczam mu to, bo jest piękny... Użyłam go na zewnętrznym kąciku oka oraz przy linii rzęs po zmieszaniu z Duraline.
Pomadka użyta w dzisiejszym makijażu to jedna z nowości Sensique na jesień. Pochodzi z serii Satin Touch. Kolor 230 Purple Class to ciemny brąz o różowo-fioletowym wykończeniu. W opakowaniu przeraziłam się tego koloru, bo myślałam, że w efekcie końcowym wyjdę z sino-brązowymi ustami. Zmyliła mnie również nazwa serii. Okazało się, że pomadka ta ma słabą pigmentację (na szczęście!), za to daje piękny delikatny efekt mokrych ust i piękny, delikatny kolor.
Do makijażu użyłam:
- My Secret Beauty Elixir  Smoothing Make-Up,
- Kobo Professional transparentny puder mocno matujący [klik!],
- Dr Irena Eris ProVoke 02 Tea Rose użyty jako bronzer,
- Dr Irena Eris ProVoke 01 Champagne Rose użyty jako rozświetlacz na kości policzkowe,
- Dr Irena Eris ProVoke baza pod cienie,
- cienie Kobo Professional 216 Mocha Latte, 218 Red Brown, 208 Brown
- The Balm Mary-Lou Manizer użyty do rozświetlenia wewnętrznej części powieki,
- Lovely Pump Up Curling Mascara,
- Sleek MakeUp Brow Kit Light,
- Sensique pomadka Satin Touch 230 Purple Class.
Pozdrawiam :*

9 komentarzy:

  1. Piękne oczy, nie z tej ziemi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie kolory cieni, gdybym mogła to bym miała wszytko w brązach i beżach

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolorki. Brązy są zdecydowanie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny makijaż! Cienie to idealnie moje kolory!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy i ładny makijaż. Faktycznie bardzo jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny ten makijaż, lubuję się w takich kolorach bardzo :)
    A oczy chyba jeszcze ładniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne połączenie kolorystyczne, idealne na jesień i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...