wtorek, 8 września 2015

Miła paczka z Rossmanna ze spersonalizowaną zawartością!

Hej Kochani!
Poniedziałek, oj poniedziałek... Jak w ten dzień ciężko zmobilizować mózg do pracy. Na dodatek w pracy miałam jakieś dziwne luzy, czas się dłużył a wolę jak dzieję się, bo przynajmniej czas szybciej leci ;) Pogoda nas wczoraj nie rozpieszczała, w świętokrzyskim piździło jak w kieleckim ;) Za to po powrocie do domu czekała mnie miła paczka z Rossmanna z bardzo fajną zawartością! Zapraszam więc do dalszej części postu!

W paczce znalazłam szczoteczkę do oczyszczania twarzy Rival de Loop. Szczoteczka wyposażona jest w 4 wymienne głowice, 2 normalne oraz 2 miękkie dla wrażliwej skóry. Jestem bardzo ciekawa tego sprzętu, więc od razu zabieram się za testy! Szczoteczka w regularnej cenie kosztuje 39,99zł!

Z tej samej firmy znalazłam maseczkę naprawczą z 10% mocznikiem i podwójnym kwasem hialuronowym o różnej wielkości cząsteczek. Maseczka przeznaczona jest do intensywnej pielęgnacji bardzo suchej skóry. Maseczka kosztuje 1,69zł!
Z Isany znalazłam wesoło wyglądający żel pod prysznic z limitowanej edycji z miodem kwiatowym. Uwielbiam wszystkie limitko żelowe Isany! Ten żel pachnie delikatnie słodko i zmysłowo... Kosztuje 2,99zł.

Oprócz żelu do ciała znalazłam również żel do mycia twarzy z serii Young. Chociaż nie jestem young, to nikt nie zabroni mi używać tego żelu, a co!? Żelu użyłam od razu do wieczornego demakijażu twarzy. Muszę przyznać, że radzi sobie świetnie! Zapach ma piękny, ale wydaje mi się, że jest zbyt mocny. Zobaczymy jak spisze się na dłuższą metę. Zel dostaniemy w Rossmannie za 7,49zł
Co ciekawe, żel posiada certyfikat Vegan, co oznacza, że żaden ze składników użytych do jego produkcji nie jest pochodzenia zwierzęcego. Isana Young to nowa linia, której bazę stanowi marka Synergen, natomiast jej asortyment będzie stopniowo rozszerzany a kosmetyki w ramach marki udoskonalane.
Wellnes and Beauty zachwyciło mnie nie raz. Lotion do rąk, czy olejki do kąpieli uwielbiam! Ten balsam do rąk z ekstraktem z kwiatów wiśni i kwiatów róży pachnie bardzo przyjemnie i jest mega lekki. Mam nadzieję, że polubię go jak resztę kosmetyków z tej firmy. Na dodatek zamknięty jest w moi ulubionym niby-metalowym opakowaniu ;) Balsam kosztuje 10,99zł

Przyznaję się bez bicia, że już bardzo długo nie olejowałam włosów. Teraz otrzymałam olejek do włosów z pestek moreli od Alterry, więc nie pozostaje mi nic innego jak powrót do olejowania. Chyba nie wspominałam jeszcze, że obcięłam jakiś czas temu moje długie do pasa włosy? Teraz mam do łopatek i chyba jeszcze delikatnie je skrócę ;) Ale do olejowania, przyrzekam, wrócę :) Olejek dostaniemy za 14,99zł
Wiem, że Rossmann zawsze starał się dołączyć do paczki jakiś spersonalizowany prezent, ale ten liścik mnie rozczulił... Pokłony za to, że komuś chciało się wyszukać kilka informacji na mój temat! Produkty trafione w 10, bo spaghetti rzeczywiście uwielbiam pod każdą postacią. Tego pesto verde EnerBio ze świeżą bazylią jeszcze nie próbowałam, więc czas najwyższy to zmienić. Cena pesto to 12,99zł.
Drugim produktem był żel Isana z limitowanej edycji z ekstraktem z czereśni, który skutecznie będzie umilał mi wieczorne kąpiele. Cena żelu 2,99zł.

Wszystkich produktów jestem bardzo ciekawa, więc zabieram się za testy a Wy wyczekujcie za jakiś czas recenzji. Którego produktu jesteście najbardziej ciekawe?
Pozdrawiam :*

19 komentarzy:

  1. Rzeczywiście to bardzo miłe, że ktoś starał się poznać Twoje upodobania :) Super paczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna paczuszka :). Ja jestem w programie nowości i zawsze mam radochę z paczuchy pełnej kosmetyków :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna paka, ciekawa jestem szczoteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacja, fajnie jest dostać taką paczkę w dodatku spersonalizowaną :) przyjemnego testowania i jedzenia spagetti :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło dostać taką paczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tylko powiem, że zazdroszczę współpracy z Rossmannem;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa tej maski - nigdy jej nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem olejku z pestek moreli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super paczka, najbardziej mnie ta szczotka ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna paczka, bardzo jestem ciekawa tej szczoteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem mega ciekawa szczoteczki ! Czekam na recenzje :))))

    OdpowiedzUsuń
  12. ha ciekawy kremik do rąk bardzo fajna paczuszka..miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Olejek do włosów i krem do rąk mnie najbardziej ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też dostałam miłą paczkę od Rosska:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ świetna niespodzianka, miły gest :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawa jestem tego olejku do włosów

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiedziałam, że Rival de Loop ma taką szczoteczkę :).

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...