czwartek, 3 września 2015

Nowości Sensique - lakiery Color with Tefpoly!

Hej Kochani!
Chciałam Wam poinformować, że od 3 września (czyli od dziś) w Drogeriach Natura pojawiły się nowości Sensique, a mianowicie nowe lakiery do paznokci z serii Color with Tefpoly®. Nowości stanowi 10 ciepłych, jesiennych kolorów.

Lakiery Sensique Color with Tefpoly®  zawierają nowoczesną formułę z Tefpoly®, która przedłuża ich trwałość, pogłębia intensywność koloru i zapewnia efekt szklanego połysku. Lakiery te nie zawierają szkodliwych substancji jak toulen i formaldehyd. 

Lakiery mają pojemność 10ml i kosztują 6,99zł, więc myślę, że jest to całkiem niezła cena. Kolorki rzeczywiście zachęcają do kupna, a ja chętnie skusiłabym się na 188, 189, 190 i 192. Takie jasne i neutralne kolory teraz najbardziej mi odpowiadają.
A Wy na które kolorki skusicie się? :)
Pozdrawiam :*

12 komentarzy:

  1. Fajne kolorki, pewnie na jakiś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 194 mi się podoba i takiego kolorku jeszcze nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne :) Najbardziej wpadły mi w oko 187 i 188 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne, ja teraz kupuję jedynie lakiery hybrydowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę upolować 189 koniecznie! A jakie piękne butelki zrobili! Mam tylko nadzieje, ze zmienili formułę bo z poprzedniej nie byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. 188 jest cudowny, muszę go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. z chęcią kupiłabym wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...