piątek, 25 września 2015

Wakacyjny Mobile Mix #23

 hej Kochani!
Ostatni Mobile Mix publikowałam 6 czerwca, więc przyjmijmy, że ten dzisiejszy będzie wakacyjnym mixem. Trochę Wiktorii, trochę jedzenia i masa innych rzeczy :) Zapraszam!

1. "Duży Fiat". Jeszcze można spotkać takie na drodze, nawet z czarnymi tablicami. Moi rodzicie mięli taki niebieski. Tata woził nim młode pary do ślubu :D
2. Taki wschód słońca o 3 nad ranem.
3.4. Wiktoria odpoczywa. Drugie zdjęcie z zakończenia roku przedszkolnego.
5. Wiki i Natan w kinie na Minionkach.
6. Razem z Wiki opalamy się nad wodą.
7. Wakacje to czas przetworów. W tym roku zakisiłam tylko 10kg ogórków, gdy rok temu 75kg... I tak te 75kg nie doczekało wtedy końca zimy ;)
8. Wizyta w Lumiere na kolejnym zabiegu. Tym razem byłam na oczyszczaniu twarzy.
9. Mąż przywiózł takie słodkości! Najlepsza to ta pomarańczowa i Daim!
10. Podczas wizyty w galerii Wiki już nie chce "kejepsi", teraz woli sushi. No i trzeba było jej kupić. Zjadła całą porcję! :) 
11. W upalne dni Wiki odpoczywała w basenie.
12. Nowy mieszkaniec podwórka. Bardzo oswojony :)
13. Odpoczywaliśmy w bardzo ustronnym miejscu, z dala od domów, ale za to przy rzece,dwóch stawach, boisku do siatkówki i rowerkach wodnych! Wszystko tylko dla nas.
14. W tym roku postawiłam na przetwory w postaci sałatek. W planach mam zrobić jeszcze buraczki z papryką i cebulą. Zapasy na zimę :)
15. 16. W upały chętnie ochłodziłabym się nad morzem, ale ratowała mnie mrożona kawa z mlekiem w kostkach :)
17. Wiki łobuziara!
18. Udało mi się zatrzymać licznik na równej 200000!
19. 20. Jakie szczęście, że mam orzechy laskowe i włoskie na podwórku. Te laskowe są gigantyczne. Nie mam pojęcia, co to za odmiana, ale większych nie widziałam nigdzie indziej.
21. W drodze do pracy.
22. Tort urodzinowy Kuby na 5 lat. Ma utalentowaną mamę ;)
23. Pycha!
24. Wiki uczy się jeździć/chodzić na rowerku biegowym, ale najczęściej kończy się to właśnie tak...
25. W biedrze pojawiła się strefa piękna. Na razie nie skusiłam się.
26. Czasem nie mam gdzie zaparkować pod pracą, więc wtedy spaceruję sobie kieleckim tunelem.
27. 28. Pod koniec wakacji byliśmy na wycieczce w Ujeździe na zamku Krzyżtopór. Zamek robi wrażenie, ale w sumie nie ma tam nic ciekawego do zwiedzania, żadnych atrakcji. Polecam Zamek w Chęcinach po remoncie ;)

Pozdrawiam :*

5 komentarzy:

  1. Cy to dziewczynka czy księżniczka?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zartujesz z tymi ogórkami, prawda? 75 kg nie doczekało wiosny? A u mnie litrowy słoik stoi otwarty już dwa tygodnie... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie żartuję :) Robiłam wtedy 3 tury po 25kg :D U mnie kiszone ogórki każdy lubi, więc taki 5l słój idzie w 2-3 dni ;)

      Usuń
  3. Widzę, że w każdej rodzinie jest jakieś jedzenie, które znika błyskawicznie - u mnie domowe pierogi zostaną zjedzone w każdej ilości :)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...