czwartek, 15 października 2015

Kubek ze sweterkiem, soniczna szczoteczka, formy na cakepopsy i inne, czyli najfajniejsze oferty sklepowe

Hej Kochani!
Kiedyś postanowiłam regularnie informować Was o najciekawszych ofertach sklepowych, ale ten pomysł jakoś mi umknął. Sama chętnie czytam/oglądam takie posty i wyłapuję perełki dla siebie. Najbliższa oferta jednego sklepu zaciekawiła mnie tak, że postanowiłam wybrać te najciekawsze dla mnie promocje i podzielić się nimi z Wami. Może skuszę którąś z Was na zakup ;)
źródło
źródło

https://biedronka.okazjum.pl/
Biedronka jak zawsze zaskakuje. Na pierwszy ogień idzie soniczna szczoteczka do mycia twarzy oraz wymienne szczoteczki. Oferta trwa już kilka dni (od 12 października) i pewnie część z Was skusiła się na zakup :) Fajnym gadżetem, ale też narzędziem niezbędnym przy posiadaniu dzieci jest bezdotykowy termometr. 50zł to niska cena jak na taki produkt, w aptekach kosztują 70-80zł.
https://biedronka.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-biedronka-12-10-2015,16336/1/
Od 19 października możemy wybierać wśród kosmetyczno-pielęgnacyjnej oferty. Każdy znajdzie coś dla siebie. Biedronka stawia też na ciekawe książki oraz akcesoria kuchenne. Silikonowe foremki na cakepopsy to teraz hit! W zestawie dostaniecie również patyczki. Jeśli nie wiecie o co chodzi z cakepopsami, zapraszam na wpis Zuzy [klik!]
https://biedronka.okazjum.pl/
https://biedronka.okazjum.pl/
Coś na co czekam, czyli kubek w sweterku oraz ciekawe silikonowe zaparzacze do herbaty, które możecie dostać od dziś (15 października). Niestety oferta z kubkami dostępna jest tylko w wybranych, większych sklepach. Ja rano przed praca oczywiście zajrzę i przekonam się :) Na pocieszenie możecie kupić sobie też nie gorsze kubki ceramiczne. Edit: kubki ze sweterkiem okazały się kubkami z nadrukowanym sweterkowym wzorem. Nie jest to, czego oczekiwałam, ale i tak wyglądają uroczo. Zaparzaczy u mnie niestety nie było... Zapraszam na mój instagram - tam będziecie na bieżąco z informacjami i zdjęciami [klik!]

Całą ofertę Biedronki możecie podejrzeć tutaj [klik!] Z pewnością znajdziecie coś dla siebie :) 
Pozdrawiam :*

17 komentarzy:

  1. U mnie te sweterkowe kubki już są :) I nie jest to sweterek jak na Twoim zdjęciu czyli taka fakturka, ale bardzo przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kubek ze sweterkiem to fajna sprawa. Kiedyś nawet Diy na puszkę robiłam z tym i chyba przełożę sobie na kubek, a co:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się nie podoba ten kubek ze sweterkiem jaki widziałam w biedronce

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te kubki ze sweterkiem, idealne na zime lub jesien, ja niestety nie kupie, bo kubków mam tyle, że mi się nigdzie już nie mieszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W biedronce niestety te kubki maja "porcelanowy" sweterek a nie taki miły wełniany :((

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kubki były bodajże dwa lata temu dostępne w empiku i sweterek jest tylko wytłoczony na kubku ;) Wiem, bo miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja sobie zamówiłam taki sweterek na kubek ręcznie robiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te kubeczki w sweterku są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę w końcu odwiedzić Biedronkę :) dawno mnie tam nie było

    OdpowiedzUsuń
  10. To lipka z tymi kubkami a chciałabym taki sweterek dorwać gdzieś;)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też nie było zaparzaczy :( A specjalnie po nie poszłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mega słodki kubeek :) jak myslisz warto kupic taka szcziotke do twarzy jak z tej gazetkii???

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę zalecieć do biedronki i przyjrzeć się wszystkiemu z bliska

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...