niedziela, 10 stycznia 2016

Rozpoczęcie kuracji Merz Special + rozdanie dla czytelników!

Hej Kochani!
Jest takie powiedzenie: "aby być piękną, trzeba cierpieć". Może to i prawda, ale są na to też inne sposoby :) Ja ostatnio zdecydowałam się na 3-miesięczną kurację suplementem dla zdrowej skóry, zdrowych włosów i paznokci Merz Special. To chyba idealny moment, gdy włosy wypadają jak szalone a paznokcie wracają do zdrowia po ściągniętych żelach. Dla tych, którzy chcieliby powalczyć o zdrowe włosy, skórę i paznokcie mam zestaw 3 opakowań, dla przejścia pełnej, 3-miesięcznej kuracji. Ale o tym w dalszej części postu;)
Rozdanie tym razem zorganizowałam na blogu :)
Przejdźmy do szczegółów! Aby zdobyć nagrodę (zestaw 3 opakowań po 60 drażetek Merz Special, suplementu diety dla zdrowia skóry, włosów i paznokci), trzeba spełnić dwa podstawowe warunki:
- po pierwsze należy być publicznym obserwatorem mojego bloga lub lubić moją stronę na Facebooku



- w komentarzu pod tym postem należy zostawić swój mail oraz nick, pod jakim obserwujecie blog kulkaowszystkim.blogspot.com lub imię i pierwsze litery nazwiska pod jakimi lubicie moją stronę.
Rozdanie trwa od 10 stycznia br. do 17 stycznia br. do godz. 23:59. W przypadku nie otrzymania adresu do wysyłki od osoby wygrywającej – w ciągu 3 dni ponawiam wybór!
Organizatorem rozdania jest serwis kulkaowszystkim.blogspot.com a sponsorem nagrody jest Merz Special. Nagrody wysyłam na własny koszt tylko na terenie Polski.
Ja rozpoczęłam już kurację i z niecierpliwością czekam na efekty, które pokażę Wam na blogu po 3 miesiącach a Wam życzę wygranej!
Pozdrawiam :*

27 komentarzy:

  1. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako skumulowana i lubię jako Karolina Pysz..
    kp13149@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również biorę udział bo już od dawna zastanawiałam się nad kupnem tych tabletek bo mam problemy z paznokciami i włosami. Zgłaszam iż lubię stronę ma Facebooku jako Monika Krawc... Obserwuje jako monika210588. Mój mail malenka210588@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chętnie, podobno te tabletki są bardzo dobre :))
    Obserwuję jako: Pink Lipstick
    Lubię jako Agata Cz.
    Email: pinklipstickmua@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się
    Obserwuję jako Milena M
    Lubię jako Komsetyczne Pasje
    millena90m@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako Ma J.
    Email: magda.jerzyna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sabi S.
    isthemagic@gmail.com
    FB: Sabi Si.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się ;)
    Obserwuję jako: Muminkowe nowości
    E-mail: muminkowe.nowosci@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam i zgłaszam się do rozdania :D Lubię jako Dorota Bor..., obserwuję jako Kadabra :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako gooralka, na FC jako Małgorzata K.

    gooralka@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Natalka0520.
    natalka2005@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako : Edyta ( Babskim Okiem )
    babskimokiem@interia.pl
    Edyta Ba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako MałaMii :)

    k.weronska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuje jako Anna Czarnota
    Polubiłam fanpage na facebooku jako Anna Czarnota
    mail: anna.czarnotaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo chętnie wezmę udział, może właśnie ten specyfik ruszy z miejsca moje włosy :p
    Obserwuje jako: Martene
    Lubię fanpage na facebooku jako Marta Szankowska
    mail: 159marta@gmail.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: Iwona
    Lubię na fb jako: Iwona K.
    E-mail: iwonka.bloguje@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: Nadia
    E-mail: jo-jo-a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. biorę udział :) Obserwuję bloga i lubię na FB jako Martyna Zawierucha
    E-mail: martynazawierucha@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam swój udział, Obserwuję blog jako Iwona Góralczyk, na FB lubię jako Iwona Góralczyk, email iwona.goralczyk.1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się:)
    Obserwuję jako Ela Folwark
    e-mail: babskifolwark@gmail.com
    Lubię na FB: Elżbieta Orczyk

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się Obserwuję jako Magdalena Kusio Na FB lubię jako Magda Kusio e-mail magdalenakusio@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako xtina120
    e-mail: sylwia.jamrozik@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Truskawkowy Świat
    panterka241@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako:Wioletta P
    e-mail:wiolettapaprz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Trzymam kciuki i mam chrapkę na zestaw,
    kat-sar, na fb Katarzyna Sarn.... (kat-sar@wp.pl)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako kubekczekolady i lubię jako Klaudia Far...
    phideaux18@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...