środa, 14 listopada 2012

Ciekawe wzorki i zdobienia na paznokciach + instrukcje

Witam.
Dziś kolejna porcja inspiracji - tym razem zdobienia i wzorki na paznokciach.
Mam nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie ;)



metoda spirytusowa ;)
metoda na 'torebeczkę śniadaniową' ;)
 I na koniec 'jak naprawić pęknięty paznokieć':
Próbowałyście któregoś z tych zdobień?
Pozdrawiam :*

źródło: pinterest.com

Podobne artykuły:
ciekawe wzorki i zdobienia paznokci cz. 2,
- ciekawe świąteczne wzorki i zdobienia paznokci,
Valentine Manicure - moje propozycje,

40 komentarzy:

  1. jeju, same cuda. ja na łamiący się paznokieć stosowałam fragment torebki z herbaty;) prawie na tej samej zasadzie co na zdjęciu;) działa;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, ale kto ma tyle cierpliwości? Najłatwiejsze te z kropeczkami, bo tylko główka szpilki potrzebna. Dlaczego jestem taka leniwa i niecierpliwa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam mam niesamowicie wiele cierpliwości :D

      Usuń
    2. Super podpowiedź z tą główką szpilki-spróbuję. Polecam pazokcie pt. "odcisk palca"_mega są i wydają się łatwe do zrobienia;)

      Usuń
  3. Bardzo przydatny post, mnóstwo ciekawych inspiracji. Metoda na naprawienie paznokcia w sam raz dla mnie, bo często tak mam, że przed ważnym wydarzeniem łamie mi się paznokieć z boku... i wtedy kicha! a teraz wiem co robić;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kropeczki, aż chyba pobawię się i zrobię jakiś kropkowy wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe :)
    Niestety, nie mam cierpliwości do takich zabaw.

    OdpowiedzUsuń
  6. Większość z tych inspiracji mam w swoim folderze o tej właśnie nazwie "inspiracje", ale są tu i takie których wcześniej nie widziałam, także lecą do folderu ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. W pierwszym zdjęciu sie totalnie zakochalam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :D bo niby proste a jednak najfajniejsze ;)

      Usuń
  8. wiekszosc znałąm ale duuzo sprobuje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Niektóre z nich są wręcz fantastyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana możesz mnie poinformować co ta za ciekawy przyrząd w formie gąbki do nakładania brokatu? Czy można ją kupić w kosmetycznym sklepie jako akcesoria kosmetyczne? Dziękuję za odpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcia, co to za przyrząd... ja coś podobnego mam przy opakowaniu tłuszczu do butów ;) dostępny w ccc ;)

      Usuń
  11. kilka wpadło mi w oko, ale chyba najbardziej te 1 . :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyda mi się ta metoda na naprawianie pękniętego paznokcie. Ciągle mi pękają ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Prawie wszystkie już metody juz testowalam :)
    Uwielbiam zabawy z tasma klejaca, kropki i gabeczke.
    Gazetowy tez jest fajny... musze znowu zrobic :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie wzorki bardzo mi się podobają,ale pierwsze w szczególności przykuły moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Próbowałam gazety i kropek, wyszły całkiem zadowalająco. Natomiast z taśmą mi nie wyszły, za szybko oderwałam taśmę, bo lakier mi się rozmazał :/ Do reszty nie mogę się zabrać, mimo, że pierwsze zdobienie jak i metoda na torebkę śniadaniową jest śliczna! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślałam, że sama zrobiłaś te wzorki ale już odnalazłam tę stronę. Super stronka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne! Szkoda, że jestem taka leniwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny zbiór !!! próbowałam ostatnio te z taśmą ale miałam złą odklejała sie i mi nie wyszło :/ ale jak to się mówi praktyka czyni mistrza :) dzięki za te pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne te pierwsze kropki!
    Te z oczkami mnie rozwaliły! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne inspiracje:) próboiwałam na taśmę ale średnio mi wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  21. no nieeeee teraz mnie bedą gnębić i bede musiała je wypróbować ;))))
    I.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne, ale to za wysoki level jak dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo interesujace wpis, musze przyznac ze masz naprawde ladne dlonie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. No nie powiem wzorki ciekawe i to bardzo, pomysłowe i zarazem subtelne. Aż ciekawa jestem jak w twoim wykonaniu wyglądałby modny ostatnio & http://www.wzordonasladowania.pl/twoj-wzor.html :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzorek & to mój ewidentny faworyt jeśli chodzi o wzorki w tym sezonie :) Może głównie dlatego, że prospołeczny ;) Zachęcam koniecznie to zaintereswania się i wzięcia udziału ;)

      Usuń
  25. Wow, niesamowite te Twoje wzorki. DO tej pory znałam tylko metodę rysowania normalnie pędzelkiem. I tak dużo czasu minęło zanim odkryłam, ze sa do tego specjalne lakiery XD Koleżnaka mi kiedyś powiedziała, czułam się jak kretynka. teraz używam lakieru do zdobień melkiora i polecam wszystkim wzorkomaniaczkom:D Ma naprawdę dobry pędzelek. Ale ta metoda na torebeczkę śniadaniową? wow wow, niesamowita, będę musiała spróbwoać!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny sposób na złamany paznokieć. pzdr :-)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...