wtorek, 7 stycznia 2020

Erborian Yuza Sorbet - lekka emulsja z witaminami

Hej Kochani!
Od lutego 2019r. miałam przerwę w blogowaniu. Przez ten czas zdążyłam zużyć naprawdę wiele fajnych kosmetyków 😀 O nich będziecie czytać w najbliższym czasie. Ostatnio zamieściłam post z kosmetycznymi hitami 2019r, więc tam też możecie zajrzeć [klik!].
Markę Erborian znam już jakiś czas. Bardzo polubiłam korektor Touch Pen [klik!] oraz CC Red Correct [klik!].  Teraz miałam przyjemność używania Yuza Sorbet - lekkiej emulsji do twarzy z witaminami. Zapraszam na krótką recenzję :)
Krem dostaniemy w szklanym słoiczku. Wzornictwo proste i minimalistyczne. Zapach bardzo delikatny, prawie niewyczuwalny.
Emulsja w konsystencji jest lekka i delikatna. Bardzo szybko wchłania się. Mimo iż jest lekka, jest zarazem bardzo bogata i treściwa. Emulsja sama w sobie kolorem jest delikatnie kremowa z dodatkiem pomarańczowych malutkich kuleczek, które to podobno pomagają walczyć z oznakami starzenia. 
Krem zużyłam już do cna, więc mogę z czystym sumieniem podsumować jego działanie. Na początku miałam mieszane odczucia, ale po kilku dniach bardzo go polubiłam. Teraz żałuję, że już go nie ma. Oprócz cech, które opisywałam powyżej, mogę dodać, że krem pokrywa skórą takim płaszczem, mającym chronić przed działaniem czynników zewnętrznych. Skóra staje się bardzo dobrze nawilżona i odżywiona. Jest bardzo delikatna i gładka w dotyku. Sprawia wrażenie zdrowej i promiennej, skóra staje się napięta i zdrowo naprężona. Świetnie zachowuje się zarówno w chłodniejsze jak i cieplejsze dni. Bardzo dobrze współgra z podkładami. Moja mieszana cera bardzo polubiła tę emulsję!
Krem kupimy wyłącznie w perfumeriach Sephora [klik!]. Za 50ml zapłacimy 169zł w cenie regularnej. Dajcie znać, czy znacie markę Erborian? Moja cera bardzo polubiła tę koreańską pielęgnację. 
P.S. Yuzu to koreański owoc znany z dużego stężenia witaminy C, która ma działanie rozjaśniające, nawilżające, ale przede wszystkim spowalnia proces starzenia się skóry.
Pozdrawiam 😘

9 komentarzy:

  1. Nie spotkałam się wcześniej z tym produktem, myślę że moja cera mogłaby się z nim polubić. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba pierwszy raz go w ogóle widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa propozycja. Wygląda na warta wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tym produkcie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy produkt, poszukam, bardzo lubie nowe kosmetyki :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szukając kosmetyków online znalazłam krem w innej drogerii internetowej i to jeszcze w lepszej cenie od Sephory. Dziękuje Ci za polecenie bo krem jest świetny.

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...