środa, 20 lutego 2019

Garść koreańskiej pielęgnacji – Ceramidin Dr.Jart+ oraz CC Red Correct Erborian


Hej Kochani!
Dzisiaj napiszę Wam o produktach, które ostatnimi czasy używałam codziennie lub prawie codziennie. Jeden polubiłam a w drugim wręcz zakochałam się! Oba produkty już właściwie zużyłam (co widać na zdjęciach), więc sądzę, że teraz mogę o nich wypowiedzieć się. A mowa o nawilżającym bogatym kremie nawilżającym Ceramidin Dr.Jart+ oraz CC Red Correct od Erborian. Zapraszam na recenzję!
Krem Ceramidin zamknięty jest w dosyć sztywnej tubce. Do opakowania dołączony jest przedmiot, który służyć ma do wyciskania kremu z tubki. Nie wiem jak to się profesjonalnie nazywa :D Ja używam takiego „wyciskacza” (w kształcie ust) do pasty do zębów. Na początku stwierdziłam, że jest mi to totalnie niepotrzebne, jednak ten maluszek super sprawdza się przy kremach. Już wiem, że zaraz przełożę go do innego produktu :)
Krem ma gęstą, lekko zbitą, bardzo treściwą konsystencję. W kolorze jest beżowy a zapach ma delikatnie cytrusowy. Bardzo ładny i przyjemny.
Po aplikacji na twarz, daje na skórze taki mokry efekt. I nie chodzi mi tutaj o efekt wizualny a o bardzo mocny efekt nawilżenia już od pierwszej chwili. I nie jest to tłusta warstwa na skórze a sam krem szybko wchłania się. Krem pomaga również w walce z czynnikami zewnętrznymi jak mróz, czy suche powietrze. Ja używałam go od początku zimy i swe ochronne zadanie spełnił w 100%.
Nie ukrywam, że skład kremu jest bardzo długi, ale nie ma w nim nic strasznego. Bałam się jak zareaguje moja skóra. Okazało się, że krem nie zapycha ani nie podrażnia. Świetnie spisuje się na mojej mieszanej skórze, która jak wiadomo, potrzebuje silnego nawilżenia. Jeśli miałby konkurować z innymi kremami nawilżającymi, to ten jest numerem 1. Jest wart swojej ceny.
Cena: 169,00zł/50ml
Dostępność: wyłącznie sephora.pl
CC Red Correct to dla mnie totalne zaskoczenie. Wiedziałam, że ma działanie rozjaśniające przebarwienia oraz ukrywające zaczerwienienia. Zawiera zielone pigmenty, które pomagają w tym kamuflażu. Nie spodziewałam się jednak, że ten krem zastąpi mi podkład! Okazuje się, że przy aplikacji na skórę, ten zielony krem zmienia się w biały a później w beż, który dopasowuje się do karnacji!!! Tym sposobem przypomina mi mój ulubiony kiedyś krem BB Lioele Dollish. 
CC Red Correct ma działanie lekko kryjące zaczerwienienia, świetnie ujednolica cerę i pięknie ją rozświetla. Nie wspomnę już o efekcie nawilżenia, który jest bardzo dobry. Razem z kremem Ceramidin tworzy genialny duet, ale świetnie współgra z innymi produktami. Po użyciu kremu CC nie potrzebuję już podkładu. Czasem używałam pudru do zmatowienia skóry. Efekt kremu CC dla mnie jest naprawdę genialny – skóra wygląda naprawdę na świetnie nawilżoną i zdrową. To kolejny produkt Erborian, z którego jestem mega zadowolona. Kiedyś wspominałam o korektorze po oczy, o którym możecie poczytać tutaj [klik!]
Cena: 165,00zł/45ml
Dostępność: wyłącznie w sephora.pl 
Koreańska pielęgnacja kolejny raz mnie nie zawodzi. Więcej – ona znów mnie zachwyca! Macie jakieś sprawdzone koreańskie kosmetyki? Polećcie coś.
Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. Nie znam tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w ogóle nie znałam nawet tych firm, ale stwierdzam, że warto :)

      Usuń
  2. Gdzieś już słyszałam o tym zielonym kremie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam u koleżanki te kremy, jednak sama nie miałam jeszcze okazji ich wypróbować ;) Tym bardziej jeśli mówisz, że warto =D pozdrawiam gorąco i wpadnij do mnie na nowy wpis Klaudia z modnenewsy.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcześniej nie znałam tej firmy, ale wydaje mi się że mignęły dla mnie te produkty. Ale jakoś specjalnie się przy nich nie zatrzymałam. Przyznam, że bardzo ciekawy wpis. Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe produkty, ale ceny zaporowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CC Erborian możesz kupić w mniejszej wersji za 79zł :)

      Usuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...