niedziela, 16 września 2018

Nowa linia Yoskine - Young Kao dla cery z niedoskonałościami, zmianami trądzikowymi i zaskórniakami

Hej Kochani!
Jak wiecie (a może i nie), nie mam już młodej cery. Wiek 30+ zobowiązuje do stosowania bardziej specjalistycznych kremów. Samo nawilżenie, czy odżywienie w tym wieku już nie wystarcza. Nie znaczy to jednak, że nie używam lżejszych kosmetyków. Czasem zdarza mi się używać kremu matującego lub specyfików na wypryski czy zaskórniaki. 
Ostatnio Yoskine wypuściła na rynek serię Young Kao dla cery z niedoskonałościami, zmianami trądzikowymi czy zaskórniakami. Na początku pomyślałam, że to nie dla mnie - słowo "young" mnie wystraszyło :) Jednak użyłam kilku produktów i przekonałam się. Dzisiejszy wpis nie jest recenzją, gdyż produktów używam zbyt krótko. Potraktujcie to jako prezentację nowości a z recenzją wrócę w przyszłości :) Zapraszam!

Yoskine Young Kao (Kao po japońsku znaczy "twarz") to wyjątkowa linia kosmetyków do pielęgnacji cery z niedoskonałościami, także ze zmianami trądzikowymi i zaskórnikami. Japońska technologia detoksykacji skóry IN-Yo Technology połączona z specjalistycznymi składnikami aktywnymi,gwarantuje idealną gładkość cery oraz jej zdrowy wygląd bez skazy.
Young Kao Shibuki - micelarny tonik-splash w sprayu. Antybakteryjny, nawilżający, odświeżający. Zapobiegający niedoskonałościom cery tonik micelarny w sprayu o delikatnym zapachu, który działa na dwa sposoby: jako nawilżający spray do odświeżania twarzy w ciągu dnia oraz jako oczyszczający skórę preparat do demakijażu twarzy i oczu. 
Cena: 32,90zł/200ml
Young Kao San - udoskonalający krem na noc kwasem migdałowym. Antybakteryjny, wygładzający, reduktor porów. Doskonale wygładzający skórę, lekki krem na noc o działaniu niwelującym niedoskonałości cery, takie jak zaskórniki, wypryski czy rozszerzone pory. Normalizuje pracę gruczołów łojowych i pozostawia cerę idealnie gładką i nawilżoną. 
Kwas migdałowy + cynk delikatnie złuszcza wierzchnią warstwę naskórka, poprawiając tym samym gładkość i koloryt skóry. Działa antybakteryjnie i łagodzi zmiany trądzikowe.
Kwas z huby agarowej ma świetne właściwości zmniejszające pory, matujące oraz nawilżające.
Mango active - ekstrakt z mango, owocu nazwanego "królem azjatyckich owoców", doskonale nawilża i odżywia skórę. 
Cena: 39,90/30ml
Young Kao Kazan - wulkaniczna maska-pasta S.O.S. na wypryski. Antybakteryjna, przeciw zaskórnikom i wypryskom. Wyjątkowo skuteczna maska-pasta na twarz z glinką z lawy wulkanicznej, która błyskawicznie odblokowuje pory, działa przeciw zaskórnikom i wypryskom, a także zmniejsza aktywność gruczołów łojowych. Udoskonala cerę, redukując widoczność porów, matuje oraz dogłębnie oczyszcza. 
Glinka z lawy wulkanicznej absorbuje wszelkie zanieczyszczenia, oczyszcza pory.
Kaolin matuje, łagodzi zmiany trądzikowe, redukuje wypryski, zwęża pory.
Ginger Fusion - ekstrakt z imbiru o silnym działaniu przeciwbakteryjnym i antyoksydacyjnym. 
Cena: 36,90/75ml
Young Kao Sumi - węglowa czarna maska peel-off. Przeciw niedoskonałościom, oczyszcza pory, matuje. Czarna maska typu peel-off o fenomenalnych właściwościach oczyszczających. Pochłania ze skóry nadmiar sebum oraz usuwa wszelkie zanieczyszczenia. Pozostawia cerę odświeżoną, wygładzoną i zmatowioną. 
Węgiel drzewny absorbuje z powierzchni skóry nadmiar łoju i odblokowuje pory.
Glinka bentonitowa usuwa ze skóry zanieczyszczenia i pyły, pozostawiając skórę odświeżoną i aksamitnie gładką.
Huba agarowa - zmniejsza nadmierną produkcję sebum, matuje i wyraźnie zwęża pory.
Cena: 21,90/24ml (w zestawie 3x8ml)
 
Serię Young Kao stanowi 6 produktów. Ja opisałam Wam 4 z nich. O pudrowym lotionie matującym oraz o cynamonowym musie-piance do mycia twarzy możecie poczytać tutaj [klik!]
P.S. Od 5 wrześnie w Perfumeriach Douglas promocja 2+1. Przy zakupie 2 dowolnych kosmetyków Yoskine Young Kao zestaw 3 maseczek węglowych w prezencie!!! Zakupy możecie zrobić stacjonarnie lub on-line w Douglas tutaj [klik!]
Pozdrawiam :*

7 komentarzy:

  1. Nigdy nie korzystałam z produktów tej marki. Niby młoda nie jestem, ale moja cera lubi płatać figle.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nigdy od nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie! dużo osób tak mówi. szkoda, bo mają naprawdę dobre kosmetyki

      Usuń
  3. Mnie własnie odstraszyło słowo Young i się nie zdecydowałam,no ale ja jednak jestem 40+ :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :) no ale maseczki oczyszczającej czy toniku używa się w każdym wieku. ja tam się lubię w ten sposób odmłodzić, nawet używając takich kosmetyków dla młodej cery :)

      Usuń
  4. Świetny artykuł. Kosmetyki warte uwagi tym bardziej że cenowo wygląda to atrakcyjnie.

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...