czwartek, 8 listopada 2012

garść pomysłów na proste i efektowne fryzury :)

Witam.
Dziś mam dla Was parę pomysłów na łatwe i fajne a jakże efektowne fryzury!
zapleć dwa warkoczyki, skręć je w sposób pokazany na zdjęciu powyżej i użyj prostownicy ;)
słynny skarpetkowy kok - bomba!
kokardka na głowie - świetna!
wariacje z warkoczykiem :) bardzo prosta i efektowna fryzura!
pomysłowy supełek  na bok zamiast prostej kitki
loki na sreberko :)
Sama chętnie przetestuję i wykonam wszystkie pomysły. Mam nadzieję, że dam radę i pochwalę się fryzurami na blogu :D

Część 2 [klik!]
Część 3 [klik!]

Pozdrawiam :*

źródło: pinspire.com

46 komentarzy:

  1. piękne , bede cos kombinowac z moimi. trzeba sobie urozmaicac;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta kokarda jest przecudowna! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczne pomysły !!! dzięki za zebrania wszystkich w jednym miejscu, będę miała czas to popróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne, tylko niestety wszystkie na długie włosy... ale i moje twardo zapuszczam ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny post :) będę tu wpadać częściej! akurat mam ślub brata w ten weekend i będę się sama czesać, może zaczerpnę trochę inspiracji :).

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na ślub z tych fryzur wybrałabym tą z malutkim warkoczykiem ;)

      Usuń
  6. Część z nich na pewno wypróbuję na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę wypróbować, bo niektóre są przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Inspiracje zawsze spoko ^^
    Chyba nie odważyłabym się usmażyć sobie włosów w folii aluminiowej ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Sposób na loki z folii świetny :D A jak będę już miała dłuższe kłaki, to zrobię sobie kokardę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem jakby wyglądała pierwsza propozycja na mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie podoba mi się ta fryzura z kokardką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam takie szybkie pomysły na fryzury :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe fryzury, szkoda tylko, że nie dla moich kręconych włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. znam te pomysły :) koka i kokardę robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne pomysły, ale i tak nie znoszę grzebać sie we włosach :D Co innego jakby to ktoś robił :D

    OdpowiedzUsuń
  16. super, aż chce się mieć długie włosy, na które ja jeszcze sobie muszę poczekać i to sporo:((

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysly :) Muszę cos sprobować, bo zawsze chodze w rozpuszczonych wlosach.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaskoczyły mnie piękne loki na folii aluminiowej.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi nie wychodzi kok z wypełniaczem, mam za gęste i grube włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdybym tylko miała grubsze i bardziej podatne na stylizację włosy, to kto wie, może coś bym z nich wyczarowała ;) Niemniej jednak propozycje świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jasne pisz:)

    Fryzurki rzeczywiście wyglądają na łatwe.. Ale pewnie jak przychodzi co do czego to się je ciężko robi.. Spróbuję:P

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię takie posty:D szkoda że mam dwie lewe ręce do fryzur;p

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny, przydatny post! :) fryzurę z pierwszego zdjęcia na pewno wypróbuję jutro! :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam oglądać takie zdjęcia ;)
    Często rano mam czas, żeby zrobić jakąś fryzurkę, ale pomyslów brak

    OdpowiedzUsuń
  25. te koczki na skarpetę są teraz mega popularne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę spróbować tego koczka ze skarpetą :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Chce wiecej! Na pewno sprawdze te propozycje kokardka jest boska! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne te fryzurki, szczególnie warkoczyk jako opaska, ostatnie loki też fajne, ale nie lubię zabawy z prostownicą :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ale inspiracji, niektóre znam i używam ale inne np z sreberkiem są b. ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ciekawe fryzurki, zaraz zmykam umyc wlosy i napewno wyprobuje ktoras z powyzszych!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja tez postaram sie przetestowac :D kokarde kiedys robilam, ale srednio mi wychodzila, moze mialam za krotkie wlosy.

    OdpowiedzUsuń
  32. Przetestuje te fryzurki :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  33. o raju jakie piękne fryzurki :)
    ja niestety mam dwie lewe ręce :(

    pewnie, że wrzucaj, inspiracji nigdy za wiele, nawet jak się nie skorzysta, to można się poślinić :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Część z nich przetestowałam, ale do niektórych mam za krótkie włosy jeszcze :) ale takie posty są jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne inspiracje, zaraz spróbuje zrobić kokardke :p
    I.

    OdpowiedzUsuń
  36. kokadka fajna, i taka prosta do zrobienia sie wydaje *zobaczymy jak w praktyce ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo spodobał mi się ten post. Dobrze, ze są na długie włoski, może w końcu zrobię jakieś urozmaicenie. Fajnie by było gdyby było wiecej takich inspiracji :)) M.

    OdpowiedzUsuń
  38. Kokarda z włosów jest piękna :) Kiedyś już widziałam ten pomysł, a nawet próbowałam go odtworzyć, ale nie jest to takie proste, najlepiej gdyby pomagała druga osoba :) Dzięki za garść inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
  39. Wskoczyłem na tego bloga całkiem niezamierzenie, ale okazało się, że można prowadzić go w sposób zachecający do czytania. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...