sobota, 22 marca 2014

Colour Drop Lipstick Rose Elixir od Oriflame

Witam.
Nie tak dawno temu pisałam, że nie używam pomadek do ust. Nigdy nie mów nigdy... Oczywiście zmieniłam zdanie. Używam ich, owszem, ale na co dzień wolę błyszczyki, pomadki ochronne, czy pomadki "masełkowe". Dziś napiszę o produkcie z ostatniej grupy a jest nią Colour Drop Lipstick w odcieniu Rose Elixir od Oriflame. 

Info od Producenta: pierwsza na świecie pomadka, która idealnie naśladuje kształt kobiecych ust! Kompleks Dew Drop zapewnia ustom intensywne nawilżenie i uczucie komfortu, a końcówka w kształcie kropli rosy umożliwia wykonanie perfekcyjnego makijażu.
Pomadka rzeczywiście ma kształt, wydawałoby idealnie pasujący do naszych ust. Jednak kształt ten zachowuje się podczas kilkunastu pierwszych aplikacji, później, jak to w pomadkach, żyje własnym życiem, zależnie od kształtu naszych ust i sposobu aplikacji pomadki. Pomadka ma delikatny, słodki zapach, który delikatnie czuć podczas aplikacji. 
Kolor wydaje się być ciemny, jednak usta pokrywa delikatną mgiełką koloru. Jest to bardzo delikatny róż z odrobiną beżu. Na co dzień idealnie! W konsystencji jest jak inne masełkowate pomadki. W kontakcie z ciepłem warg pomadka topi się, pozostawiając na ustach szklistą, soczystą powłokę. Sprawia, że usta są mega nawilżone i gładkie! Nie kleją się. Trwałością pomadka nie grzeszy, ale ten typ tak ma ;) Jednak, gdy kolor zniknie z ust, to jeszcze na długo pozostają one miękkie i nawilżone!

Pojemność: 2g
Cena: 15,90zł - 24,90zł (w zależności od promocji)
Dostępność: konsultantki Oriflame, ja mam od Joasi z orisklep.pl, strona na Facebooku [klik]. Na stronie Joasi możecie zamawiać kosmetyki z katalogów i dodatkowych pozakatalogowych promocji z wysyłką max. 2zł. Na tej stronie można także dołączyć do Klubu Oriflame i kupować kosmetyki z 23% zniżką.
Ocena: 6/6
Bardzo polubiłam tę pomadkę! Używałam jej tak intensywnie, że zostało jej zaledwie na kilka aplikacji. To u mnie nie zdarza się ;)
Lubicie masełkowe pomadki? Jakich używacie? Piszcie!
Pozdrawiam :*

14 komentarzy:

  1. też mam tą szminkę, w odcieniu peach sensation . obecnie jest jedną z moich ulubionych bo daje ładny kolor i nawilża. trwałość za to nie powala ale nie jest źle.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna!!! Świetny kolorek :) I cenowo też fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor, a recenzja zachęcająca :) Idę przejrzeć paletę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ladniutka, iscie wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda nieźle, ale wolę mniej mokre wykończenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale śliczny kolorek:) szukam właśnie czegoś podobnego;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mi się podoba ten kolor, niestety nie pasują mi takie ciepłe, buu ;-(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa. I kolor ładny :) Z masełkowych pomadek mam tylko balsam MF z linii Xperience. Fajny produkt, tylko marny wybór kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna :) aż czuć wygładzenie jak się popatrzy na zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt super. Uwielbiam wszelkiego rodzaju pomadki. Tą też bym z chęcią przygarnęła :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzadko używam kolorowych mazideł do ust, a i tak mam ich nadmiar, więc sobie odpuszczę. Ale wygląda interesująco i ma bardzo ładny odcień.

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...