środa, 1 października 2014

Mat i błysk - makijaż #92 + rocznica ;)

Hej kochani!
Dawno, oj dawno nie było tutaj makijażu. Już tłumaczę się! Po pierwsze - nie mam za bardzo na to czasu. Rano pośpiech, bo trzeba wyszykować dziecko do przedszkola, później migiem do pracy. Po południu nie chce mi się zmywać makijażu i specjalnie wymyślać coś nowego. Pozostaje  cyknąć fotki w sobotę wieczorem (kiedy akurat przytrafi się jakaś impreza), bądź w niedzielę rano, bo to mój jedyny dzień wolny w tygodniu. Po drugie moja lustrzanka nadal nie może dogadać się z lampą pierścieniową, w efekcie robię 300 zdjęć a z tego 4 nadają się do publikacji. Wszystkie zdjęcia wychodzą nieostre - to znaczy ostre, ale nie na oku, ale na przykład na ustach, nosie itp... Po trzecie - rozważam kupno jakiegoś tańszego aparatu, który będzie robił piękne zdjęcia makro, więc na pełną skarbonkę muszę jeszcze długo poczekać :D Więc jak widzicie, jest mi po prostu nie po drodze z tymi makijażami. W ostatnią sobotę cyknęłam jednak kilka(dziesiąt) fotek, więc jakiśtam makijaż mam do pokazania. Oto on:
Do makijażu użyłam:
- Pharmaceris R multikojący krem na dzień,
- Anabelle Minerals podkład mineralny kryjący w odcieniu Golden Fair + pędzelek Hakuro H52,
- ProVoke Dr Irena Eris baza pod cienie,
- Eveline eyeliner 2000 Procent,
- Lovely Pump Up Curling Mascara,
- Oriflame paleta cieni do brwi,
- ProVoke Dr Irena Eris modelator twarzy (użyłam różu oraz bronzera),
- The Balm Mary-Lou Manizer rozświetlacz,
- Golden Rose Vision Lipstick nr 105,
cienie:
- Sleek The Original cień turkusowy i fioletowy użyte na dolnej powiece wraz z pędzlem Hakuro H85,
- Sleek Oh So Special cień łososiowy, beżowy i brązowy (matowe odcienie) użyte na górnej powiece,
- w wewnętrznym kąciku oka biały cień Cuicu Flashing oraz srebrny cień z paletki Sleek Supreme. 
Podaba Wam się takie matowe i błyszczące zestawienie? Dajcie znać co myślicie o tym makijażu. 
P.S. Dziś 01 października, więc mój blog obchodzi 3 urodziny! Wow, jak ten czas szybko leci. Dopiero założyłam blog a tu już jego 3 rocznica :D Z tej okazji życzę sobie, aby zapał do bloga nie minął... Październik to również małe osobiste święto, bo 29.X są moje urodziny, ale które to już nie pytajcie ;)
Pozdrawiam :*

21 komentarzy:

  1. Najlepszego z okazji blogowych urodzin :) A makijaż bardzo mi się podoba, pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż, ja nie umiem się tak malować, wszystkiego najlepszego z okazji trzeciej rocznicy bloga oraz przedwczesne życzenia urodzinowe :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż jak dla mnie jest genialny. Ślicznie się prezentuje.
    Wszystkiego co najlepsze :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się to zestawienie kolorów jak i połączenie matu i błysku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. w takim razie dalszej wytrwałości życzę
    makijaż ładny

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkiego najlepszego dla Ciebie i dla bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż piękny, ładnie podkreśla Twoje oczy. Wszystkiego najlepszego dla Ciebie i bloga! Wielu kolejnych lat i weny do pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne podkreślenie oczu i ich koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny make up :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż świetny ;) a do aparatu polecam soczewkę makro +10dioptrii ;) można ją kupić już za kilkanaście złotych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W październiku szykuje się świętowanie na całego. Co do makijażu oka - efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny makijaż :) Szczególnie podoba mi się dolna powieka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wytrwałości i większej ilości tak genialnych postów ! Buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny makijaż! też mam paletkę OSS więc może taki spróbuję zmalować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje i życzę kolejnych lat i dużo radości z blogowania :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję rocznicy!

    Sto lat! :-)

    Makijaż bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny, coś w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...