czwartek, 9 kwietnia 2015

Sztuczne rzęsy - kępki, połówki czy pełne? Idealnie dobrane rzęsy. Efekty na oczach

Hej Kochani!
Dziś chciałam poruszyć temat sztucznych rzęs. Około 2 lata temu zamówiłam dla siebie pierwsze sztuczne rzęsy w celu dopełnienia makijażu weselnego. Zdecydowałam się wtedy na rzęsy całe Demi Wispies od Ardell. Aby zaaplikować je odpowiednio oraz aby wyglądały naturalnie, najpierw obejrzałam kilka filmików na YT. Dało to zamierzony efekt i sprawiło, że używałam ich później bardzo często, do momentu aż wyglądały co najmniej dziwnie :) Do tej pory największe zaufanie mam do rzęs Ardell. Używałam również rzęs innych firm i innego wykonania, ale one u mnie nie sprawdziły się totalnie. Dziś chciałam porównać dla Was efekt rzęs całych, połówek oraz kępek formy Ardell. Dowiecie się, które rzęsy wyglądają najbardziej naturalnie a przy tym efektownie oraz które polubiłam najbardziej. Zapraszam!
http://kosmetykomania.pl/product-pol-4540-ARDELL-Double-Knot-Free-RZESY-KEPKI-MEDIUM-Black-56szt.html
Aby rzęsy nie wyglądały sztucznie i z przesadzonym efektem, najlepiej wybrać kępki lub połówki rzęs. Kępki mają to do siebie, że możemy aplikować je w dowolne miejsce przy linii rzę i w dowolnej ilości, w zależności od oczekiwanego efektu. Kępki dają najbardziej naturalny efekt, przy czym zyskujemy na długości oraz objętości rzęs. Przyklejamy je u samej nasady rzęs, dzięki temu są one prawie niezauważalne nawet przy zamkniętych oczach. Noszenie kępek jest również bardzo wygodne, gdyż w ogóle nie czuć ich na powiekach w odróżnieniu od rzęs całych, gdzie musimy do tego uczucia przyzwyczaić się. No i nie ukrywam, że samo przyklejenie kępek jest bardzo proste a jeśli zdejmiemy je ostrożnie, usuniemy klej i oczyścimy je,  posłużą nam jeszcze kilkukrotnie. Ja najczęściej przyklejam tylko dwie, trzy kępki, gdyż zalezy mi wtedy jedynie na delikatnym zagęszczeniu i wydłużeniu rzęs tylko w zewnętrznym kąciku oka.

Na dzisiejszych zdjęciach mam kępki Ardell Knot Free Medium Black. Obecnie możecie kupić je w promocji za 15,90zł.
Na poniższym zdjęciu przykleiłam tylko dwie kępki dla efektu podniesienia powieki. Na pierwszym zdjęciu rzęsy mam jedynie pomalowane tuszem.
 Na dole również dwie kępki, ale w innym makijażu:


Połówkom rzęs należy poświęcić nieco więcej uwagi niż kępkom. Musimy umieścić je w odpowiednim miejscu oraz przykleić je jak najbliżej linii naszych rzęs. Połówki również dają naturalny efekt, ale bardziej spektakularny - coś pomiędzy rzęsami pełnymi a kępkami. Tych rzęs w przeciwieństwie do pełnych nie musimy skracać na pasku. Są zdecydowanie wygodniejsze i "bezpieczniejsze" w użyciu niż rzęsy pełne.
Dziś mam połówki na pasku Ardell Accent 315 Black, które można kupić w promocji już za 15,90zł. Bardzo je polubiłam, efekt nie jest nachalny.
http://kosmetykomania.pl/product-pol-4501-ARDELL-Accent-RZESY-POLOWKI-NA-PASKU-315-Black.html
Jeśli chodzi o rzęsy całe (pełne) najlepiej kupować je na przeźroczystym pasku. Da to bardziej naturalny efekt, szczególnie wtedy, gdy zamkniemy oczy. Aby rzęsy wyglądały bardzo naturalnie najlepiej, aby były wykonane z naturalnego włosia. Przed aplikacją należy przymierzyć je do swojej powieki i przyciąć ostatnią, najdłuższą kępkę. Nie przycinamy najkrótszej kępki, bo da to nienaturalny uskok na długości w porównaniu z naszymi rzęsami. Najlepiej przyklejać rzęsy przy prawie zamkniętych powiekach, dzięki temu nie będziemy czuć efektu ciągnięcia powiek. Dobrym pomysłem jest również pocięcie rzęs na 3 części na pasku, wtedy bardziej je opasujemy i nie będą nam przeszkadzać na powiece. Do tej pory uwielbiałam Demi Wispies [klik!] i chyba tak pozostanie. Dzisiaj prezentowane Natural są dla mnie zbyt długie, chociaż i tak odcięłam najdłuższą kępkę... Mam plan, aby odciąć jeszcze dwie najdłuższe kępki i wtedy Natrural posłużą mi jako połówki :)
Poniżej rzęsy pełne Ardell Natural 118 Black w cenie 14,90zł. 
http://kosmetykomania.pl/product-pol-4501-ARDELL-Accent-RZESY-POLOWKI-NA-PASKU-315-Black.html
Dla porównania zdjęcia z samym tuszem na rzęsach oraz z trzema rodzajami sztucznych rzęs:

Moim faworytem obecnie są połówki Ardell Accent 315 Black. Są szybkie w aplikacji i dają ładny naturalny, ale ciekawy efekt.
Rzęsy Ardell możecie nabyć w sklepie kosmetykomania.pl Rzęsy pochodzą ze współpracy ze sklepem kosmetykomania.pl.
Pozdrawiam :*

22 komentarze:

  1. Kępki wyglądają chyba najnaturalniej, ale połówki i całości są również piękne

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia Ci wyszły :) Ja lubię kępki, ale rzadko noszę, bo nie mam rano czasu ani cierpliwości ich zakładać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Najbardziej podobają mi się połówki. Ja niestety nie mogę - jestem uczulona na lateks a kleje do takich rzęs mają właśnie to paskudztwo w składzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbarardziej podobają mi się połówki, jednak najczęściej używam kępek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam tak do ślubu robione ale szybko odpadły:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w sumie sztucznych rzęs prawie nie używam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bardzo lubię sztuczne rzęsy więc uzywam wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi osobiście najbardziej przypadły do gustu połówki i całe rzęsy. Kępek jakoś nie lubię. No i oczywiście bardzo lubię rzęsy Ardell:).

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę wreszcie nauczyć się przyklejać kępki bo tyle przyjemności mnie omija a one rewelacujnie otwierają oko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyczka kiedyś dokleiła mi kępki na rzęsy, dostałam jakiegoś uczulenia i wszystko dosłownie wyrwałam!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja najbardziej lubię połówki, ale całe rzęsy :) dają najlepszy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Połówki - pięknie wyglądają. Cudne zdjęcia Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkiem ładny efekt. Ale ja bardzo nie lubię i nie noszę sztucznych rzęs - jakoś nie widzę potrzeby. ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają świetnie:) ja moge polecić rzęsy lash and brow academy

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post :D Będę zaglądać tu częściej . Ja używałam do tej pory Ardell ale ostatnio bardzo polubiłam rzęsy PrimeBeauty. Wyglądają mega naturalnie ! Mozna je kupic na ich stronie https://primebeauty.pl . Makijaz moim zdaniem bez rzes to niepelny makijaz :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja niestety nie mogę żadnych polubić bo mam dwie lewe ręce. Jak potrzebuję mieć piękne rzęsy idę do Magic Visage. Zawsze są trwałe i piękne. Kiedyś próbowałam sama, ale to klapa wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne oczy <3 Ja również kupiłam sobie ostatnio akcesoria do przedłużania rzęs :) Od teraz będę miała długi i gęste rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przedłużanie rzęs stało się teraz bardzo modne. Jest to dla kobiety bardzo wygodne, ale róbmy wszystko z rozwagą.

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...