poniedziałek, 13 czerwca 2016

Na czym polega dieta z Natur House?

Hej Kochani!
Wiecie jak to jest, jak samemu decydujemy się przejść na dietę. Nie raz to przerabiałam. Zazwyczaj kończyło się to tak, że po kilku dniach przemijała mi ochota na dietę i wracałam do swoich starych nawyków żywieniowych, które nie należały do najzdrowszych. Najmądrzejszą decyzją i najlepszym krokiem jaki zrobiłam, była decyzja przejścia na dietę pod okiem wykwalifikowanego dietetyka. Potrzebny mi był ktoś, kto będzie czuwał nade mną, wesprze gdy trzeba, zgani gdy nabroję. I tak trafiłam do Natur House przy ulicy Nałkowskiej w Kielcach. 
źródło
Odchudzanie z Natur House opiera się na 3 filarach:
- opiece dietetyka,
- indywidualnym planie żywieniowym,
- naturalnej suplementacji.

Podstawą są również 2 etapy:
- utrata kilogramów. Najzdrowsza utrata wagi to 0,5kg-1,0kg tygodniowo;
- stabilizacja wagi, który gwarantuje uniknięcie efektu jo-jo. Etap ten polega na stopniowym wprowadzaniu produktów, które wcześniej należało unikać. Powoli wyprowadzamy się z diety.

O opiece dietetyka wspominałam już wyżej. Według mnie odpowiedni dietetyk to połowa sukcesu. To szczera współpraca  dla osiągnięcia zamierzonego celu. W pierwszym etapie utraty kilogramów spotykamy się regularnie raz w tygodniu. W drugim etapie, wizyty odbywają się co dwa tygodnie. Takie regularne wizyty dobrze wpływają na motywację. Przyznam, że raz miałam już efekt zwątpienia w cel, chociaż efekty były zauważalne. Po prostu miałam "doła", ale dzięki wsparciu psychicznemu dałam radę działać dalej :) W diecie przeprowadzonej na własną rękę, pewnie już dawno rzuciłabym to wszystko w cholerę :)

Dietetyk dobiera nam plan żywienia indywidualnie.  To nie są suche wydruki z szuflady, kolejna kserokopia dla nowego klienta, lecz dokładnie przygotowany plan oraz lista produktów, które należy jeść a które wykluczyć z naszej diety. Dlatego też nie można sugerować się np. moją dietą, gdyż każdy z nas ma inne zapotrzebowanie kaloryczne i inny tryb życia/aktywność fizyczną. Z diety musiałam wykluczyć wszelkie kasze i ryże, co nie znaczy, że ktoś inny nie mógłby jeść na diecie tych właśnie produktów. Fajne jest również to, że dieta opiera się także na produktach sezonowych. Na przykład ostatnio przez kilka dni (diety uderzeniowej) moja dieta opierała się na truskawkach, czy kalafiorze. Wszystko ustalamy na bieżąco i oczywiście w porozumieniu ;) Co najważniejsze - nie liczę kalorii i nie chodzę głodna.
Ktoś mógłby rzec, że na diecie nie potrzebna jest suplementacja. Wystarczy silna wola i kilogramy lecą jak szalone. Suplementacja metodą Natur House opiera się na wyciągach z roślin i ziół. Pomaga to nie tylko uzyskać lepsze efekty, ale także dzięki naturalnym składnikom oraz indywidualnym ich doborze, poprawić nasze samopoczucie i wygląd. Przykładowo suplementy te mogą polepszyć trawienie, ochronić wątrobę, zmniejszyć cholesterol, ochronić naczynia krwionośne, działać antyoksydacyjnie, oczyszczająco, czy przyspieszyć metabolizm. To nie jest jednak tak, że od razu zostałam zasypana toną ampułek i tabletek. Suplementy dobierane są indywidualnie oraz z naciskiem na szczególne potrzeby i problemy. Gdy cierpiałam na nadmiar wody w organizmie, piłam suplement o działaniu moczopędnym. Innym razem, gdy wiedziałam że czeka mnie jakaś mała impreza, czy wyjazd (czyt.obiad służbowy), piłam suplement, który przyspiesza metabolizm oraz absorbuje mniejszą ilość tłuszczu, powodując lepsze wydalanie. Wszystko rozsądnie i z głową. 
źródło
Jak widzicie, zasady diety nie są skomplikowane, więc niewiele trzeba, aby uzyskać wymarzony cel. Plan układany jest z produktów ogólnodostępnych, które z łatwością spotkamy w najbliższym sklepie. Uwierzcie mi, przerabiałam już kilka diet, które po pewnym czasie przynosiły odwrotny skutek. Dieta Dukana, czy dieta 1200 kcal nie jest mi obca. Ale niestety to nie polega na tym, że odchudzimy się według schematu z książki, czy z internetu. Aby kuracja odchudzająca była rzeczywiście skuteczna, powinna zostać dobrana do indywidualnych predyspozycji organizmu – wieku, stanu zdrowia, stylu życia czy wykonywanego zawodu. Odchudzanie nie musi być koszmarem, dlatego czasem warto powierzyć się w ręce specjalistów, aby z efektów móc cieszyć się naprawdę długo. 
Dajcie znać, jakie macie doświadczenia z dietami!
Pozdrawiam :*

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. pierwsza wizyta to cena około 150zł, w tej cenie zawierają się pomiary składu ciała, omówienie wyników, wywiad medyczno- żywieniowy, naturalna suplementacja, schemat diety oraz materiały merytoryczne
      cena kolejnych wizyt uzależniona jest od stanu zdrowia danej osoby :)

      Usuń
    2. na pierwszej wizycie omawiane są również indywidualne szacunkowe koszty diety :)

      Usuń
    3. można również umówić się na bezpłatną konsultację obejmującą pomiary składu ciała, omówienie wyników pomiaru i wtedy zdecydować, czy podejmujemy "ryzyko" :)

      Usuń
    4. Troszkę drogo. Ciekawe czy taka dieta może pomóc w odchudzaniu.

      Usuń
  2. Stosowałam tę dietę. Samo ważenie i pomiar zawartości wody i tłuszczu bez przygotowanej diety nie kosztuje nic. Potem jest mniej więcej tak jak mówisz. Wiele zależy ile wydasz na konkretną suplementację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Samemu też można schudnąć ale niestety to kosztuje dużo nerwów i czasów i samodyscypliny. Ja planuję w przyszłości dietę u specjalisty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przerabiałam już to. najbardziej brak wtedy takiego samozaparcia...

      Usuń
  4. Stosowałam już tą diete, tak średnio mi to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obecnie od dwóch tygodni jestem na diecie z naturhouse i jestem bardzo zadowolona schudłam 4,6kg i mam nadzieję że będzie mi tak dalej dobrze szło 😁

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja stosuję dietę. Jestem cotygodniowym gościem Natur House. Dieta dostosowana do mnie i pracy,ktora wykonuję. Niecały miesiąc i jest mnie 5kg mniej. Głodna nie jestem. Poloecam.

    OdpowiedzUsuń
  7. osoba korzystająca z pomocy dietetyka Naturhouse here, po 2 tygodniach 4,8 kg mniej; po pierwszym tygodniu spadło mi 3,8kg, po drugim 1,0kg (jakby nie impreza to by było pewnie jeszcze więcej), dieta jak i suplementacja działa, jak ktoś może sobie pozwolić na takie koszty to warto spróbować, tym bardziej że czuje sie po prostu zdrowszy i w ogole nie czuje sie glodu :-)

    nie wiem na ile sam nawyk zdrowego jedzenia ma na to wplyw, jednak jest równiez mniej stresu

    OdpowiedzUsuń
  8. Korzystałam i mogę powiedzieć, że na pewno sama usługa jest więcej, niż warta uwagi, z jednym małym ale... po czasie, kiedy zgłębiłam temat, wiem, że podobne efekty można osiągnąć „na własną rękę”. Oczywiście niezbędna jest wiedza, więc nie wszystko przyjdzie od razu. Nie mniej, da się!

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...