środa, 22 sierpnia 2012

lakier ESSIE 720 Turquoise & Caicos

Witam.
Dziś notka lakierowa - chciałam Wam pokazać lakier ESSIE o numerku 720 i fajnej nazwie Turquoise & Caicos. Moje paznokcie nie są jakieś wybitnie ładne i nadające się do pokazywania całemu światu. Dlatego nie zwracajcie na nie zbytniej uwagi.


Opakowanie: kwadratowa buteleczka z plastikowym trzonkiem, dosyć cienki pędzelek
Konsystencja: dosyć rzadki
Krycie: bardzo słabe z racji konsystencji - do pełnego krycia potrzeba 3 warstw
Kolor: odcienie zieleni, tonacja pastelowa
Wysychanie: dosyć długie
Trwałość: bardzo dobra - wytrzymał u mnie 12 dni! (fotka lakieru w 12 dniu tutaj!)
Pojemność: 15ml
Cena: 29-35zł
Dostępność:Super-Pharm, Douglas, I-Love-Beauty
 
Kolorek jest świetny! Latem uwielbiam malować pazurki w podobnych odcieniach.

Martwi mnie tylko jego krycie - 3 warstwy to dla mnie zdecydowanie za dużo. Oczywiście równoznaczne jest to z czasem jego schnięcia. Dlatego też maluję nim pazurki tylko wtedy, kiedy mam dużo czasu, aby dokładnie wysechł.

Trwałość jest bardzo dobra (dlatego wybaczam mu słabe krycie) - miałam go na pazurkach 12 dni - bez większych otarć i odprysków! Mój rekord wytrzymałości lakieru!

Podoba mi się w nim to, że pięknie błyszczy, nie tylko zaraz po malowaniu.
Mam jeszcze odcień delikatnie różowy :) Jesteście ciekawe jak wygląda?

Pozdrawiam :*

40 komentarzy:

  1. Piękny kolor! Może lepiej kryłby na białym lakierze?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest śliczny!
    W ogóle cała gama kolorystyczna Essie bardzo mi się podoba :)
    Szkoda tylko, że cena jest wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor fajny, krycie faktycznie mogłoby być lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki śliczny! nie mogę się napatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny:) mam podobny tylko że z GR:)

    OdpowiedzUsuń
  6. za taką cene 3 warstwy az ?? ale niewypał :/
    Dla mnie to za dużo za lakier ale kolorek bardzo ładny, podobny jeśli nie taki sam jest w kolekcji essence.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze w swoim zyciu nie wydalam tyle na lakier :)
    I nie wiem czy bym sie na niego zdecydowala.
    Pokazuj rozowy :) Moze akurat mniej warstw i lepsze krycie

    OdpowiedzUsuń
  8. zdecydowanie moj kolor;)

    zapraszam, u mnie post o Marizie- zostan konsultantka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorek piękny ;) szkoda tylko że słabo kryje

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładniutki kolor na ładniutkich pazurkach, lubię taki zestaw. Moje skórki są wysuszone na wiór, muszę im coś wymyślić:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak muszę dać 3 warstwy to już się z danym lakierem za bardzo się nie lubię.
    A za taką cenę to oczekiwałabym krycia po 1 warstwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor i jasne że jestem ciekawa jak wygląda różowy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor bardzo ładny, choć często spotykany;)

    OdpowiedzUsuń
  14. długo szukałam takiego kolorku ;) muszę go mieć ♥.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio słyszałam, że lakiery Essie są niesamowicie trwałe i nie odpryskują szybko ;) Kiedyś się wykosztuje na niego ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny ten kolor! powiem szczerze ze zdziwiłaś mnie tym, że essie tak słabo kryje!

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładny kolorek, i tak różowy też pokaż :D

    OdpowiedzUsuń
  18. za tą cenę powinien kryć przy 1 warstwie :/

    OdpowiedzUsuń
  19. kolorek mój <3 a paznokcie ładne masz,co Ty chcesz? :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładny kolor, ale szkoda, że krycie słabe. Poza tym te lakiery są za drogie jak dla mnie, u mnie dobrze się sprawdzają lakiery po 5 zł więc nie potrzebuję droższych ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. dlaczego one są takie drogie! :( a kolor przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  22. Niesamowicie piękny kolor! ;)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...