poniedziałek, 23 marca 2015

My fasion wishlist - wiosenne płaszcze

Hej Kochani!
Dziś pokażę Wam moją chciejlistę w kategorii wiosenne płaszczyki. Kalendarzową wiosnę już mamy. Teraz tylko czekam na piękne słonko i wiosenne ocieplenie, które pozwoli owe płaszczyki nosić, bez obaw o zmarznięcie. Zapraszam!
http://www.romwe.com/Coats-c-676.html?utm_source=kulkaowszystkim.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=kulkaowszystkim

http://www.romwe.com/Coats-c-676.html?utm_source=kulkaowszystkim.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=kulkaowszystkim
1[KLIK!] 2[KLIK!] 3 - [KLIK!] 
http://www.romwe.com/Coats-c-676.html?utm_source=kulkaowszystkim.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=kulkaowszystkim
4[KLIK!] 5[KLIK!] 6 - [KLIK!]

Tej wiosny mam ochotę na jakiś pastelowy, dziewczęcy i wesoły kolor. Bo wiosna zawsze kojarzy mi się z kolorem i radością. Pozdrawiam :*

12 komentarzy:

  1. nie rozumiem płaszczy z krótkim rękawem :) po co? no ale cóż, kwestia gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda z propozycji ma coś w sobie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kliknięte ;) płaszcz nr 2 jest genialny- mam go w domu.
    6 to bubel. wygląda jak szmatowata koszula w realu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieżko wybrać...wszystkie cudne

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam płaszczowy dylemat- nie mam pojęcia jaki wybrać, chciałabym jasny, a zawsze okazuje się, że lepiej mi w mocnych kolorach. z tych tutaj 2 podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1, 2, 3 są świetne. Chyba będę musiała odwiedzić lumpeksy, bo mam trzy płaszcze na wiosnę/jesień więc szkoda kasy na kolejny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jako ze czesto do auta to wole krótkie kurteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 1,3 podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten w kropeczki jaki uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Płaszczyki super. Tylko ten różowy za różowy jak dla mnie:-)
    Zapraszam do mojej wishlisty
    http://testujacarodzina.eu/hbhb/odziez/230-wiosenna-wishlista-z-newchic

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...