poniedziałek, 29 czerwca 2015

Paleta 32 cieni "Flawless" od Makeup Revolution - prezentacja, recenzja + makijaże #100 #101

Hej Kochani!
Marka Makeup Revolution szturmem podbiła serca polskich kobiet. Nie dziwne, bo oferuje kosmetyki dobre i do tego tanie. Ostatnio z przyjemnością używało mi się palety 32 cieni MR Ultra Professional Eyeshadow Flawless. Już myślałam, że po Chocolate Bar z Too Faced żadna nowa paleta nie zachwyci mnie. Moje zachwycenie sięga zenitu z każdym nowym makijażem wykonanym tą paletką! Zapraszam na swatche palety i jej krótką recenzję!
http://kosmetykomania.pl/firm-pol-1407678267-MAKEUP-REVOLUTION.html
http://kosmetykomania.pl/firm-pol-1407678267-MAKEUP-REVOLUTION.html
Makeup Revolution oferuje trzy warianty kolorystyczne, jeśli chodzi o palety 32 cieni - Flawless, Flawless Matte oraz Beyond Flawless. Ze względu na możliwości palety oraz jej dopasowanie do mojej tęczówki wybrałam wariant Flawless. To paleta mocno napigmentowanych cieni, w skład której wchodzą zarówno cienie matowe, satynowe, czy mocno połyskujące. Znajdziemy tu cienie od jasnych beży, po brązy, szarości, róże, miedzie, cienie złote, zielone i fioletowe. Paleta genialna kolorystycznie i bardzo uniwersalna!
http://kosmetykomania.pl/firm-pol-1407678267-MAKEUP-REVOLUTION.html
http://kosmetykomania.pl/firm-pol-1407678267-MAKEUP-REVOLUTION.html
Cienie są mięciutkie i aksamitne w konsystencji, jednak nie osypują się podczas aplikacji, nawet te ciemne. Świetnie blendują się na powiece nie tracąc przy tym ani koloru, ani jego intensywności. Cienie są bardzo dobrze napigmentowane, kilka ruchów pędzlem i powieka umalowana. Zawsze używam bazy pod cienie (taka uroda powieki opadającej), więc nie wypowiem się co do trwałości cieni bez bazy. Z bazą trzymają się świetnie przez cały dzień a i kolory są dzięki niej bardziej intensywne. 
http://kosmetykomania.pl/firm-pol-1407678267-MAKEUP-REVOLUTION.html
Opakowanie jest wykonane z solidnego plastiku. Zamknięte trzyma się mocno. Wyposażone jest w duże lustro, którego nigdy jakoś nie używam :) Na stronie sklepu widnieje informacja, iż paleta wyposażona jest w aplikator, jednak to chyba błędna informacja, bo nie wiem, w którym miejscu powinien on się znajdować...
Paleta zdecydowanie warta swojej ceny! Ostanio moja ulubiona i najczęściej używana :)

Poniżej trzy makijaże jakie na szybko udało mi się wyczarować tą paletką: brąze, szarości i fiolety. Wyczarować to dużo powiedziane, bo ostatnio obrałam sobie jeden styl malowania ;)
http://kosmetykomania.pl/firm-pol-1407678267-MAKEUP-REVOLUTION.htmlhttp://kosmetykomania.pl/firm-pol-1407678267-MAKEUP-REVOLUTION.htmlhttp://kosmetykomania.pl/firm-pol-1407678267-MAKEUP-REVOLUTION.html

Waga: 16g
Cena: 39,89zł
Dostępność: kosmetykomania.pl

20 komentarzy:

  1. Mam jedną paletę MR z tym, że w wersji matowej i uwielbiam! Używam codziennie, jak za taką cenę jakość jest zaskakująco dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne makijaże :)
    Musze zakupić taką paletkę, to moje ulubione kolory :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze looknac na matową ;)
    Ta ma piękne odcienie, ale po błyszczące sięgam rzadko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się wszystkie kolorki, paleta idealna dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. MUR po raz kolejny udowadnia ze produkuje świetne kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Narobiłaś mi chęci na nią! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam tę paletę i ją uwielbiam :) Świetna jakość za świetną cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne i uniwersalne kolorki : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się kolorystyka ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne kolory. W sam raz wpasowują się w mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam matową wersję i kocham :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale malutkie muszą być te cienie skoro tylko 16g!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz :) A paletka bardzo mi się podoba, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam wersję Eyes like angel i ją uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się boje dużych palet zawsze wydaje mi się, że są słabe. Muszę się przekonać

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne kolory i piękny makijaż :) obserwuję z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne kolory!! Paleta marzeń!!!

    Zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziewczyno, jakie Ty masz piękne oczy! Takie hipnotyzujące! :)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...