piątek, 24 lipca 2015

Moja nagroda w konkursie ProVoke

Hej Kochani!
Powracam po tygodniowej, urlopowej przerwie. Jeszcze przed wyjazdem dotarła do mnie nagroda w konkursie na zdjęcie "moja kopertówka latem". O co chodziło, dowiecie się z tego postu [klik!] Pod podanym linkiem zobaczycie również moje konkursowe zdjęcia. Okazało się, że zajęły one 3 miejsce! Nagrodą była limitowana kopertówka ProVoke oraz 3 dowolnie wybrane produkty z kolekcji ProVoke. Jeśli chcecie zobaczyć co wybrałam oraz jeśli jesteście ciekawi limitowanej kopertówki - zapraszam do dalszej części postu ;)

Oto zwycięskie prace:



Wybrałam dla siebie:
- podkład matujący Matt Fluid w odcieniu 220 Natural,
- korektor kryjący Nr 12,
- 2w1 różany cień i rozświetlacz z najnowszej kolekcji Rosy Collection - Nr 1 Champagne Rose.
 Torebka pochodzi z limitowanej kolekcji a dostępne jest jej tylko 200sztuk! Czuję się wyróżniona :)
 Pozdrawiam :*

12 komentarzy:

  1. Gratuluję! Nagroda zasłużona :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawią mnie te kosmetyki, jeszcze nie miałam okazji wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podkładu używam na razie drugi dzien i jestem zachwycona tym jak zachowuje się na twarzy! korektor też świetny, ale nie mam zbyt dużo do zakrycia, używam go raczej pod oczy. rozświetlacz boski - daje delikatny, mleczny efekt na policzkach, używam go również w wewnętrzny kąciku :)

      Usuń
  3. Gratuluję wyróżnienia. Tej limitowanej kopertówce nie sposób odmówić uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten rozswietlacz wyglada fantastycznie!!! Gratuluje nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Fajny blog, zapraszam do odwiedzenia naszego :) polishhotties.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...