czwartek, 19 stycznia 2017

Ultraplex Joanna - innowacyjny system regeneracji włosów. Opis produktów oraz wielkie rozdanie!

Hej Kochani!
Czy słyszeliście o Ultraplex od Joanny? Pewnie większość z Was tak! Dla tych, co nie wiedzą - jest to system regeneracji włosów, przeznaczony dla osób farbujących włosy w domu. Każda z nas marzy zawsze o efekcie, jaki uzyskuje się po wizycie w salonie kosmetycznym. Dzięki Ultraplex jest to możliwe a zarazem bardzo łatwe. Zapraszam więc do dalszej części postu na prezentację poszczególnych produktów oraz informację o rozdaniu zestawu Ultraplex!
Ultraplex Joanna to innowacyjny system rekonstrukcji zniszczonych włosów. Odbudowuje on mostki dwusiarczkowe, które łączą łańcuchy keratyny, wzmacniając ich strukturę. Dla kogo jest system Ultraplex? Dla osób posiadających włosy suche, zniszczone, osłabione, szorstkie czy pozbawione witalności i sprężystości. Linia wzorowana jest na innowacyjnych i specjalistycznych produktach fryzjerskich. Jest to komfortowa pielęgnacja podczas koloryzacji bez wychodzenia z domu!
System regeneracji opiera się na 5 krokach, pięciu produktach:
1. Aktywator o pojemności 4g. Po połączeniu z dowolnym produktem koloryzującym bądź rozjaśniającym odbudowuje mostki dwusiarczkowe wewnątrz włosa. Wnikając w ich włókna, intensywnie wzmacnia wiązania strukturalne oraz ogranicza łamanie się włosów. 
2. Stabilizator 20g - naniesiony na włosy utrzymuje i wzmacnia mostki dwusiarczkowe, znajdujące się w ich strukturze. Dodatkowo zamyka łuski na powierzchni włosów, zapewniając im długotrwałą wytrzymałość, sprężystość i połysk.
3. Regenerator 20g lub 100g- to serum odżywcze, które pozwala na utrzymanie znacznie lepszej kondycji włosów. Chroni je przed uszkodzeniami mechanicznymi. Używa się go dopiero przed następnym myciem. Dzięki niemu przedłuża się efekty przeprowadzonego wcześniej zabiegu.
4. Szampon utrwalający (200ml) ma łagodną recepturę bez SLS, SLES, co sprawia, że delikatnie myje i pielęgnuje włosy każdego dnia. Dodatkowo dzięki zawartości aktywnych składników stabilizuje mostki dwusiarczkowe we włosach.
5. Odżywka utrwalająca (100g) to dopełnienie całego procesu, pozwalające na utrwalenie i przedłużenie efektów kuracji. Dzięki niej włosy są zregenerowane, chronione i w doskonałej kondycji.
Jak wiecie, albo i nie wiecie, ja nie farbuję włosów - nigdy ich nie farbowałam. Szkoda by było, aby zestaw leżał u mnie i marnował się. Postanowiłam go więc przeznaczyć na konkurs. Mam nadzieje, że ucieszę tym krokiem jedną duszyczkę, która zregeneruje swoje włosy. Konkurs odbywa się na blogowym Facebooku tutaj [klik!] Tam też macie wszystkie zasady i szczegóły.


Wszystkim biorącym udział życzę powodzenia!
Pozdrawiam :*

14 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy wpis , chętnie przetestuję ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też włosów nie farbuję, ale bardzo fajny konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja farbuję już od dawien dawna, więc chętnie się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna też już nie farbuję włosów, przynajmniej na stałe- zdarza mi się do czasu do czasu używać szamponetek ale to jest krótkotrwały efekt ;)
    Miałam wykonywany zabieg Olaplex na swoich włosach, dla ich regeneracji (bez farbowania) a od niedawna posiadam maskę Cureplex i sprawdza sie też na niefarbowanych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecież można ten zestaw użyć do regeneracji włosów, nie musi być dodawany do farby.

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dawna matrzy mi się wypróbowanie takiego zestawiku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten zestaw, użyję przy najbliższym farbowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wprawdzie nie maluję włosów, ale kiedy przeczytałam, na czym polega regeneracja struktury włosów, pomyślałam sobie, że moim włosom, które są w nienajlepszej kondycji, również by się coś takiego przydało. Nie będę jednak zabierała miejsca tym, dla których jest przeznaczony, czyli dziewczynom, które farbują włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (widzę, że w powyższym komentarzu jest zdecydowanie za mało słowa "włosy", jak na trzy linijki tekstu)

      Usuń
  9. Ja też aktualnie zrezygnowałam z malowania włosów, dlatego życzę powodzenia wszystkim konkursowiczom ;) Natomiast fajnie by było, gdyby powstawały takie kuracje bez koloryzatora czy rozjaśniacza - niby malujemy, ale niee. Tylko odbudowa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No no konkursik fajny ;) Powodzenia wszystkim ;*
    I gratki że nie padłaś ofiarą farbowania ;p ja niestety padłam :( i teraz mam zniszczone włosy ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta kuracja wydaje się być naprawdę dobrym rozwiązaniem nawet dla osób, które nie farbują włosów. Choć ja należę akurat do drugiej grupy i na pewno wypróbuję podczas kolejnego farbowania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Konkurs wydaje się bardzo ciekawy :)
    Fajnie widzieć osobę z bliskich stron blogującą!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na farbowane włosy dobrze działa uzdatniona woda z filtra prysznicowego fitaqua, woda ta nie ma już w sobie chloru i fluoru dlatego kolor ładnie się utrzymuje na włosach, nie blaknie a włosy zachowują połysk.

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...