wtorek, 21 marca 2017

Dr. Sante Argan Hair. Maska do włosów uszkodzonych Elfa Pharm - Olej Arganowy i Keratyna

Hej Kochani!
Ostatnimi czasy rzadko zachwycam się produktami pielęgnacyjnymi do włosów, gdyż zwyczajnie w świecie trafiam na zupełne przeciętniaki. Nie wywołują one u mnie ani pozytywnych emocji ani negatywnych, więc po prostu uważam, że nie są warte miejsca na blogu. W ostatnim miesiącu używałam prawdziwej perełki, która przynosi naprawdę spektakularne efekty. Jest to maska do włosów uszkodzonych z olejem arganowym i keratyną z serii Argan Hair Dr. Sante, która wyszła spod stajni Elfa Pharm. Zapraszam więc na recenzję!
Info od Producenta: olej arganowy odbudowuje struktur włosa od wewnątrz i z zewnątrz. Przenikając w głąb, łączy łuski jego osłonki z korą włosa. Chroni to doskonale przed rozdwajaniem się końcówek. Od zewnątrz olej tworzy delikatną warstwę ochronną, która wygładza powierzchnię włosów i utrzymuje och nawilżenie przez długi czas. Dzięki temu są miękkie i elastyczne. Keratyna zawarta w masce, wnika w uszkodzone miejsca na ich powierzchni, wygładza i chroni je przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych. Proteiny pszenicy wzmacniają i odbudowują włosy, zmniejszają ich łamliwość, nawet powyżej 80%.
Moja maska to wielki, jedno-litrowy słój. Jest jeszcze mniejsza wersja, podobno bardziej dostępna niż ta :) Słój jest naprawdę wielki, plastikowy, bardzo wygodny w używaniu. Maska ma kolor cytrynowy oraz piękny i mocny, arganowy zapach! Używa się jej naprawdę bardzo przyjemnie. 

Maskę należy nałożyć na włosy i spłukać po ok. 2 minutach. Producent zaleca stosowanie maski już od nasady włosów, ale ja aplikuję takie produkty zawsze na wysokości od ucha w dół. Inna aplikacja powoduje u mnie obciążenie włosów i ich szybsze przetłuszczenie, więc wolę nie ryzykować.
Już podczas aplikacji czuć, że maska robi coś fajnego na włosach a do tego pięknie pachnie :) Podczas spłukiwania włosy są śliskie i gładkie. Moje włosy wysychają zawsze naturalnie. Nigdy nie suszę ich suszarką, chyba że myję je tuż przed wyjściem. Po wyschnięciu włosy są naprawdę super gładkie i bez problemu rozczesują się. Palce suną po włosach beż żadnych przeszkód. Włosy są sypkie i lśniące. Wyglądają naprawdę zdrowo! Używam tej maski przeszło 2 miesiące a ubytek jest naprawdę niewielki! 
Pojemność: 1000ml Cena: 21,99zł (300ml kosztuje 9,49zł)
Dostępność: drogerie oraz sklep on-line Producenta [klik!]

Z tej maski jestem naprawdę bardzo zadowolona i szczerze polecam posiadaczkom włosów długich oraz średniej długości. Z pewnością nie pożałujecie!
Pozdrawiam :*

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam kosmetyki do włosów tej marki, więc chętnie ją wypróbuję. Mają też bardzo fajne spray'e i balsamy do włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam tę maskę i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda całkiem fajnie! Lubię efekt śliskich włosów podczas spłukiwania, bardzo zwracam na to uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się kolejny wart uwagi produkt, dziękuję za bardzo fajny post;*
    zapraszam w odwiedziny do siebie;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tej marce/tym producencie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elfa była długo moją ulubioną firmą... Chyba muszę zobaczyć co mają jeszcze z nowości

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że to taki hit w niewielkiej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie jest mi po drodze, aby używać masek na włosy - zresztą 1 opakowanie odżywki starcza mi na rok, ale jeśli tylko zachowuje zapach na włosach, to się dwa razy zastanowię, jak ją zobaczę :)
    cosmetlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...