piątek, 24 marca 2017

Uroda Polska - Melisa. Balsam do ciała oraz delikatny żel pod prysznic

Hej Kochani!
Dziś będzie o pielęgnacji ciała a bohaterem będzie mały zestaw Uroda Melisa. Delikatny żel pod prysznic do skóry wrażliwej i normalnej oraz balsam do ciała do skóry delikatnej to dla mnie totalne nowości. Wstyd się przyznać, ale kompletnie nie znałam tej polskiej firmy. Czy warto ją poznać, dowiecie się w dalszej części. Zapraszam! 
Info od Producenta:
Delikatny żel pod prysznic wzbogacony delikatną formułą, stworzony specjalnie dla potrzeb skóry wrażliwej. Wyciąg z melisy doskonale nawilża i regeneruje, łagodzi podrażnienia. Subtelny, ziołowy zapach żelu działa kojąco. Codzienne stosowanie zapewni optymalne nawilżenie skóry i poprawę jej elastyczności. 
Balsam do ciała silnie nawilża i lekko ujędrnia. Zawiera specjalnie dobrane składniki aktywne.Wyciąg z melisy regeneruje, łagodzi, uspokaja i odświeża. Przynosi ulgę zmęczonej skórze. Chroni ją przed działaniem wolnych rodników. Wyciąg z zielonej herbaty spowalnia afekt starzenia się skóry, pobudza jej mikrokrążenie, uelastycznia. Działa przeciwutleniająco, łagodząco, tonizująco. Chroni przed wolnymi rodnikami. Olej z orzechów makadamia zawiera potas, fosfor, wapń i witaminy B1 i B2. Doskonale wygładza, nawilża, działa przeciwstarzeniowo, pielęgnuje skóręuchą i wrażliwą. Sorbitol wiąże wodę w przestrzeniach międzykomórkowych, skutecznie nawilża, wygładza, poprawia elastyczność i regeneruje przesuszoną skórę. Prowitamina B5 działa leczniczo i łagodząco na podrażnioną skórę, wygładza i poprawia jej koloryt. Alantoina regeneruje uszkodzony naskórek. Łagodzi, nawilża, wygładza i zmiękcza skórę.
Oba produkty zamknięte są w identycznych, walcowatych opakowaniach z tą różnicną, że żel pod prysznic wyposażony jest w aplikator zatyczkę a balsam do ciała w pompkę. Opakowania wykonane są solidnie -  wieczko nie urwie się a pompka działa prawidłowo, bez zacinania. 
Żel pod prysznic ma gęstawą, kremową konsystencję. Jest całkowicie biały i pachnie kremowo-ziołowo. Zapach jest przyjemny i kojący. Balsam do ciała w konsystencji jest rzadki i wodnisty. Kolor i zapach ma identyczny jak żel pod prysznic.
Żel pod prysznic w kontakcie z wodą, mokrym ciałem świetnie pieni się obfitą i treściwą pianą. Świetnie myje ciało i za pomocą masażu myjką, usuwa z niej martwe komórki naskórka. Skóra jest super odświeżona, nawilżona, gładka i miła w dotyku a do tego pachnie przyjemnie ziołowo-kremową mieszanką. 
Balsam do ciała myślałam, że mnie niczym szczególnym nie zaskoczy. Jednak okazał się fajnym ukojeniem dla mojej skóry i dobrym uzupełnieniem żelu pod prysznic. Balsam do ciała, ze względu na swoją lekką konsystencję, świetnie aplikuje się na skórę i mega szybko wchłania się. Skóra po jego użyciu wygląda zdrowo. Jest zregenerowana, nawilżona i odświeżona. Nie pozostawia na skórze żadnego niewygodnego filmu. Przynosi skórze naprawdę dobre ukojenie.
Żel pod prysznic:
Pojemność: 400ml Cena: 8,00zł

Balsam do ciała:
Pojemność: 400ml Cena: 8,00zł

Produkty Marki Uroda dostępne są w wybranych drogeriach i stoiskach oraz w sklepie on-line [klik!]. W Kielcach stacjonarnie możemy kupić je w Galerii Echo na wysepce przy wejściu do supermarketu Tesco :)
Pozdrawiam :*

9 komentarzy:

  1. Bardzo lubię "urodę" jest delikatna i ma dobrego rodzaju kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrząc na te kosmetyki mam pozytywne odczucia, ale póki co nie miałam z nimi styczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś z tej firmy krem do twarzy, ale moja wybredna cera nie polubiła go.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ich tonik do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam u mnie w galerii stoisko z tymi kosmetykami i w sumie na chwilkę się nad nim zatrzymałam, ale na nic się nie skusiłam. Może kolejnym razem baczniej się przyjrzę. Może na tonik się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tej serii miałam kiedyś chęć na tonik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Korzystałam z produktów tej firmy i byłam zadowolona

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...