czwartek, 17 sierpnia 2017

Galenic Aqua Infini - lotion intensywnie nawilżający

Hej Kochani!
Jako właścicielka skóry mieszanej bardziej potrzebuję nawilżenia niż, wydawałoby się, matowienia. Maski czy kremy nawilżające to podstawa, ale czasem potrzebuję i lubię użyć jakiegoś dodatkowego produktu. W maju br. otrzymałam od Galenic (a bardziej od serwisu domenapiekna.pl) bardzo zaskakującą przesyłkę, w której znalazłam m.in. lotion intensywnie nawilżający Aqua Infini. Całą przesyłkę mogliście zobaczyć swego czasu na Instagramie [klik!]. Od maja miałam sporo czasu na dogłębne przetestowanie lotionu, więc dziś jest on bohaterem odcinka. Zapraszam!
Info od Producenta: lotion intensywnie nawilża i przygotowuje skórę do dalszej pielęgnacji. Wzbogacony o wyciąg z róży jerychońskiej, mający moc hydra-inteligentnego nawilżenia, stanowi pierwszy krok w codziennej pielęgnacji nawilżającej. Wyjątkowo skuteczny, wypełnia skórę świeżością i przygotowuje ją do czerpania korzyści kolejnych zastosowanych produktów pielęgnacyjnych.

Lotion zamknięty jest wysokiej, walcowatej, plastikowej butelce. Zamykanie stanowi czarna zakrętka, chociaż ja osobiście wolę zamykania na pstryczek czy najwygodniejsze - pompki. Wszystko jest solidnie wykonane a wzornictwo jest minimalistyczne i bardzo eleganckie. Sprawia wrażenie drogiego i ekskluzywnego produktu. Lotion w konsystencji jest delikatnie wodnisty, koloru bardzo jasnego różu a zapach jest genialnie różany, delikatnie słodki. Osobiście nie lubię czystego różanego zapachu w kosmetykach, ale ten jest z fajną, słodko-kremową domieszką. Bardzo subtelny i przyjemny.
Lotion ma konsystencję rzadkiego mleczka do demakijażu. Jego mega lekka konsystencja wchłania się momentalnie zaraz po aplikacji, nie pozostawiając na skórze żadnego niewygodnego filmu. Ja wylewam jego odrobinę na wacik i chwilę masuję twarz. Podczas aplikacji czuć subtelny różano-kremowy zapach, który jeszcze bardziej uprzyjemnia poranno-wieczorne rytuały pielęgnacyjne. Lotion stanowi moją podstawę pielęgnacyjną, zaraz po kosmetyku o działaniu demakijażowym. Po lotionie używam zawsze kremu i czasem dodatkowo serum. 
Skóra po użyciu lotionu jest dogłębnie nawilżona i czasem mam wrażenie, że nie potrzebuję już żadnego innego kosmetyku pielęgnacyjnego. Skóra jest ukojona,  uspokojona, miękka i gładka w dotyku. Jest to bardzo wydajny produkt, bo wystarczy go naprawdę niewiele, aby zaspokoić potrzeby skóry. Lotion świetnie sprawdza się przy warstwowej pielęgnacji skóry wg. Azjatek :)
Pojemność: 200ml Cena: ok. 70zł
Dostępność: można sprawdzić jedynie na stronie Producenta [klik!], a dostępny jest w renomowanych aptekach, aptekach on-line oraz Super-Pharm
Pozdrawiam :*

6 komentarzy:

  1. Nigdy nie słyszałam o tej marce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam bardzo podobny lotion marki Sephora :) chwalę go sobie :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt, lubię takie lekkie i rzadkie kosmetyki do twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo luksusowo wygląda ten lotion, rzeczywiście :) Chętnie wypróbowałabym najpierw jakąś mini wersję, bo naprawdę wygląda zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się, że gdzieś ten kosmetyk widziałam, ale nie mogę przypomnieć sobie gdzie:) Natomiast nie znam osobiście.

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...