poniedziałek, 4 grudnia 2017

Kosmetyki WS Academy Wierzbicki & Schmidt. Recenzja szamponu i odżywki z serii bezzapachowej

Hej Kochani!
Od ostatniej notki minął prawie miesiąc... To kolejny przestój na blogu a miałam przecież powrócić (już któryś raz) do w miarę regularnego blogowania. Zobaczymy, może w grudniu to w końcu uda się :) 
Powracam z recenzją duetu do pielęgnacji włosów stworzonego przed duet WS Academy Wierzbicki & Schmidt. To prowadzący program "Ostre cięcie". I właśnie dlatego za nimi nie przepadam. Według mnie nie nadają się do przeprowadzania takich rewolucji - są opryskliwi i niepotrzebnie wprowadzają bardzo nerwową atmosferę. Uwielbiam za to program "Afera Fryzjera", który prowadzi Maciej Wróblewski (zastąpił Maniewskiego). Rewolucje prowadzi bardzo profesjonalnie i przede wszystkim ze spokojem umie dotrzeć do ludzi, bez wprowadzania niepotrzebnej nerwówki.
Ale przecież nie o tym :) Kosmetyki WS Academy produkowane są przed Grupę Polwell, która to w swojej stajni ma takie perełki jak Artego, Montibello, Londa Professional, Wella Professional, Forte Sweden, Hegron, Refecto Oil, Babyliss Pro i wiele, wiele innych. Dlatego też wiedziałam, że będą to kosmetyki raczej na poziomie. A jak było naprawdę? Zapraszam na recenzję bezzapachowego eliksiru - szamponu stabilizująco-odbudowującego oraz bezzapachowej esencji - odżywki do włosów stabilizująco-odbudowującej. 
Info od Producenta:
Bezzapachowy eliksir, szampon do włosów stabilizująco-odbudowujący czerwone algi morskie, winogrono, keratyna. Profesjonalny szampon do włosów. Delikatnie myje włosy oraz skórę głowy, Pominięcie kompozycji zapachowej sprawia, że produkt ten nie zawiera alergenów. Specjalnie dobrane składniki aktywne, takie jak ekstrakt z winogrona i płynna keratyna działają wielokierunkowo. Chronią, zabezpieczają przed negatywnym działaniem środowiska, wnikając wgłąb włosa, odbudowują zniszczenia oraz intensywnie wzmacniają. 
Cena: 29,99zł/250ml

Stabilizująco--odbudowująca bezzapachowa esencja, odżywka do włosów czerwone algi morskie, winogrono, keratyna. Profesjonalna odżywka do włosów. Nowoczesna formuła eliminuje efekt puszenia się włosów, ułatwia rozczesywanie. Zastosowanie innowacyjnego polimeru zapewnia większą miękkość, elastyczność włosów oraz ochronę koloru. Użycie substancji kondycjonującej nadaje włosom lśniący, zdrowy wygląd. Specjalnie dobrane składniki aktywne - filtr UV oraz Prowitamina B5 działają wielokierunkowo, chronią i zabezpieczają przed negatywnym działaniem środowiska, wnikając wgłąb włosa, odbudowują zniszczenia oraz intensywnie wzmacniają.
Cena: 29,99zł/250g
Kosmetyki dostaniemy w plastikowych, ciemnych opakowaniach. Szampon zamknięty jest w małej, grubiutkiej buteleczce z zamykaniem na pstryk, natomiast odżywka to szeroki, zakręcany słój. Uwielbiam takie odkręcane opakowania w odżywkach do włosów. Mogę od razu nabrać potrzebną mi ilość produktu i mam pewność, że zużyję go do cna. Stylistyka bardzo minimalistyczna i elegancka. Całość prosta i bez zbędnych ozdobników. Bardzo schludna. Na etykietach widoczne są twarze obu Panów. To chyba tak dla zwrócenia uwagi, jakby ktoś nie wiedział, z czyim produktem będzie miał do czynienia :)
Szampon ma konsystencję w sam raz - nie lejącą się i nie za gęstą. Jest przezroczysty. Świetnie pieni się w kontakcie z wodą i bardzo dobrze spłukuje. Odżywka jest trochę rzadka, jednak nie przelewa się przez palce i nie spływa z włosów. Używałam jej zarówno na włosy mokre (czekając te 5 minut) oraz na włosy częściowo osuszone, bez spłukiwania produktu. Aplikowałam wtedy niewielką ilość kosmetyku i rozczesywałam włosy. 
Całość jest zupełnie bezzapachowa, czyli taka jak być powinna. Wybrałam zestaw bezzapachowy, gdyż pod koniec ciąży strasznie swędziała mnie skóra. Eliminowałam więc wszystkie szkodzące składniki, nawet w kosmetykach do włosów. Jest to również bezpieczne rozwiązanie przy noworodku, gdyż takie maluszki lubią być wrażliwe na zapachy.
,
Zestaw spisał się u mnie genialnie! Szampon już prawie zużyłam, natomiast odżywki mam jeszcze połowę. Jakoś zawsze tak "wykańczam" te produkty, chociaż powinnam je chyba zużyć jednocześnie. Nie wiem, jak to powinno wyglądać? Też tak macie jak ja? :) 
Szampon świetnie oczyszcza skórę głowy. Bardzo fajnie się pieni i łatwo spłukuje. Odżywki używałam na dwa sposoby. Sposób "bez spłukiwania" jest równie dobrym rozwiązaniem, nie obciążającym włosy. Po zastosowaniu obu produktów włosy super się rozczesują i nie puszą się. Są gładkie i lśniące a w dotyku miękkie i sypkie. Zestaw nie podrażnił mnie, ani nie spowodował swędzenia. Cóż mogę dodać?! Śmiało kupujcie i dajcie znać, jak te kosmetyki spisują się u Was.
Kosmetyki WS Academy można kupić tylko i wyłącznie w drogeriach Rossmann.
Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Pewnie kiedyś się skuszę, puki co mam troszkę produktów do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Keratyna w składzie, więc raczej nie dla moich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam na promo kiedyś w Rossmanie ale jakoś nie kupiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw. Moje włosy lubią keratynę. Obserwuję i zapraszam do siebie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...