środa, 6 lutego 2019

Szamponowe starcie - szampon dermatologiczny Ducray dla całej rodziny oraz szampon oczyszczający Alterra z węglem aktywnym i melisą

Hej Kochani. 
Patrząc wstecz na moje blogowanie, do tej pory robiłam to regularnie. Zawsze pojawiało się kilka notek w tygodniu a w lutym brałam udział w wyzwaniu, które miało na celu codziennie blogowanie. Zawsze udawało mi się. Teraz nastał trudny okres, jeśli chodzi o czas na pisanie bloga. Ostatni post opublikowałam ponad 2 miesiące temu. Na Instagramie [klik!] działam w miarę regularnie i z tą regularnością chciałabym powrócić również tutaj. Myślę, że właśnie luty to dobry czas na powrót. Trzymajcie więc kciuki, żeby się udało :) 
Powracam do Was z recenzją dwóch szamponów. Pierwszy to szampon dermatologiczny dla całej rodziny Ducray a drugi to słynna marka Alterra i szampon oczyszczający z węglem aktywnym i melisą. Oba szampony już zużyłam, więc jest to dobry czas na podsumowanie. Zapraszam.
Info od Producenta:
Ducray Extra-Doux szampon dermatologiczny dla całej rodziny to szampon do częstego stosowania. Nadaje włosom miękkość, elastyczność i połysk. Nie szczypie w oczy. Jego wyjątkowo delikatna formuła chroni skórę głowy i przywraca włosom siłę, naturalne piękno i blask, sprawiając jednocześnie, że włosy się nie puszą. Bez parabenów, łagodny dla skóry głowy. 
Cena: 31,10/200ml
Dostępność: dermo-cosmeshop.pl 
 
Aktywny szampon oczyszczający Alterra z węglem aktywnym i melisą to szampon do szybko przetłuszczających się włosów. Łagodnie oczyszcza włosy i odświeża skórę głowy. Włosy dają się łatwo rozczesywać, stają się bardziej elastyczne i uzyskują naturalny, jedwabisty połysk. 
Cena: 8,99zł/200ml
Dostępność: rossmann.pl
Szampon Ducray zamknięty jest w małej buteleczce. Wydaje się ona mała, chociaż zawiera przecież standardowe 200ml produktu. Sama nacięłam się na to i sprawdzałam objętość na opakowaniu :) Szampon ma bardzo przyjemny, delikatny zapach. Jest odpowiednio gęsty, w konsystencji przezroczysty. Świetnie pieni się w kontakcie z mokrymi włosami. Nie potrzeba go dużo, aby dokładnie umyć nim włosy. Bardzo dobrze spłukuje się.
Szampon Ducray spełnia swoje zadania w 100%. Świetnie myje i oczyszcza skórę głowy. Pięknie pachnie, bardzo dobrze się spłukuje. Włosy ładnie rozczesują się, również bez odżywki. Pozostawia włosy lśniące, gładkie i sypkie w dotyku. Włosy nie puszą się, ani nie są oklapnięte. Ja nie mam większych problemów z włosami, czy skórą głowy. Nie używałam nigdy wcześniej szamponów Dycray, ale z tym produktem moje włosy bardzo się polubiły!
Wcześniej miałam "fazę" na produkty Alterra, a teraz używałam ich rzadko. Zachęcił mnie szampon z aktywnym węglem, który to właśnie składnik tak króluje w dzisiejszych kosmetykach. Z aktywnym węglem mamy już kremy, maski, peelingi, mydła a teraz jest szampon. Przyznam, że zaciekawił mnie od razu. 
Szampon dostaniemy w typowym opakowaniu dla szamponów i odżywek do włosów Alterra. Zapach jest również porównywalny do pozostałych szamponów tej firmy. Jest taki delikatnie słodki. Szampon jest koloru czarnego, to oczywiste, chociaż przy pierwszym użyciu ten element zaskoczenia jednak był :) Nigdy nie miałam czarnego szamponu, dlatego obawiałam się, czy np. będzie dobrze spłukiwał się. Oczywiście moje obawy okazały się bezpodstawne. Szampon jest bardzo gęsty i podczas spieniania go na włosach potrzebowałam polać włosy dodatkową ilością wody. Inne aspekty bez zarzutów.
Szampon Alterra spłukuje się dobrze, chociaż ze względu na jego gęstą konsystencję, czas spłukiwania wydłuża się. Nie jest to jakieś uciążliwe, ale sami wiecie, że czasem liczy się każda sekunda :) Szampon pozostawia włosy wygładzone i miękkie w dotyku. Mam bardzo gęste włosy, więc zastosowanie olejku to u mnie mus. Inaczej wyglądam jak siostra Hagrida :) Przyznaję, że miałam opory, aby nie stosować olejku, ale okazało się, że szampon sam w sobie je ładnie zdyscyplinował. Szampon ładnie oczyszcza skórę głowy i odświeża włosy. Nie różni się niczym od podobnych, droższych szamponów. Polecam!
Oba szampony bardzo polubiłam. Ducray - bardziej delikatny a jednak konkretny. Alterra - na początku ciężkawy, jednak dał się ujarzmić i polubić. Polecam wypróbować oba. 
P.S. Oba szampony stosowały również moje dzieci, więc polecam je również pod tym kątem.
Pozdrawiam :*

5 komentarzy:

  1. Ten szampon z Alterry mam w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alterra ma SCS, dość silny detergent pochodzenia naturalnego, dlatego dość dobrze się spłukuję. Ja też polubiłam ten szampon z węglem aktywnym:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorze wiedzieć, że sprawdziły się również na delikatnych włosach dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wypróbować ten szampon Alterry ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem czy te szampony zastąpią mi moje ukochane kosmetyki do włosów przedłużanych, ale z pewnością z tego co piszesz są warte spróbowania :)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...