niedziela, 11 maja 2014

Ostro i słonecznie - outfit 11/05/2014

Witam.
Pamiętacie mój wpis z fashion wishlistą pod tytułem "ostro i słonecznie" (jeśli nie, to zapraszam tutaj [klik!]). Pokazywałam Wam wtedy żółte sukienki i motocyklowe kurtki. Świadomie pokazałam Wam moje dwa typy, ale nie oznaczyłam, że są moimi typami. Motocyklową kurtkę odgadł mało kto, ale "moja" żółta sukienka bardziej przypadła Wam do gustu. Kurtkę pokazywałam już tutaj [klik!]. Dziś swój debiut ma żółta sukienka. Przywróciłam również do życia torebkę z sammydress.com (co z nią stało się pokazywałam tutaj [klik!]) - użyłam kółek do breloków (dzięki Kamila Lyll za podpowiedź) i teraz jest moją ulubioną torebką. Szkoda tylko, że mimo iż jest duża, nie jest zbyt pojemna a ja lubię wszystkiego napchać ;) Zapraszam.

Kurtka|jacket: sheinside.com, bezpośredni link do produktu [klik!]
Sukienka|dress: sheinside.com, bezpośredni link [klik!] Uważajcie z rozmiarami przy zamawianiu - ja mam rozmiar L i w pasie jest dobra, ale jest za szeroka w ramionach
Torebka|bag: sammydress.com
Buty|boots: Mel by Melissa model Mel Pop
Okulary: Sinsay
 
Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli :*

29 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz :*
    Zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie od kilku dni jestem szczęśliwa posiadaczką balerinek Melissy twoje są również piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Żółty to bardzo kontrowersyjny i trudny do noszenia kolor, ale Ty wyglądasz pięknie, wszystko gra i buczy! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nie miałam żółtej sukienki i chyba nawet bluzki :) dzięki :*

      Usuń
  4. piękna sukieneczka !! ';]

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że udoskonaliłaś torebkę. Szkoda by było, żeby się marnowała. I świetnie pasuje do stroju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę skróciły się przez to rączki, ale fakt, jest genialna!

      Usuń
  6. Ładnie Ci w tym kolorze :) Wyglądasz tak wesoło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się takie połączenie sukienki ze skórzaną kurtką. Wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny look, taki mocno słoneczny:) ciekawa jestem czy tego typu obuwie - meliski są wygodne? myśle o kupnie podobnych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są mega wygodne i z reguły nie obcierają :) kupiłam jeszcze jedne, ale bordowe z zamszowym wykończeniem. te bordowe są cięższe.

      Usuń
  9. super wyglądasz w zółtym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw! i fajnie, że udało się naprawić torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się, ładna sukienka, torebka też jest znajoma. muszę sobie kupić takie gumowe buciki.

    OdpowiedzUsuń
  12. W żółtym Ci bardzo do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :* nigdy nie miałam żółtej sukienki ;)

      Usuń
  13. Rewelacja :-) Super wyglądasz:-) P.Dz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie, przebojowo tak, podobasz mi się w takim wydaniu - no i uśmiech Ci służy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki masz rozmiar tej sukienki? Świetna jest!

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię żywe kolorki, chociaż sama trochę boję się ich nosić.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawią mnie te buty.
    Look jak najbardziej na czasie :)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...