czwartek, 5 kwietnia 2018

Przeczytane. Michalina Grzesiak - Krystyno, nie denerwuj matki. Jo Nesbo - Wybawiciel. Tomasz Schmidt, Andrzej Wierzbicki - Pod włos.

Hej Kochani!
Ostatni miesiąc obfitował w przeczytane pozycje. Teraz pewnie będę miała mniej czasu na chwile z książką, gdyż pogoda robi się iście wiosenna. Domyślam się, że większość dnia będziemy spędzać na świeżym powietrzu :) Tym razem to totalny misz-masz gatunkowy. Mamy tutaj luźną opowieść o życiu, doskonały kryminał i świetną pozycję nt. włosów i nie tylko włosów. Zapraszam!


"Krystyno, nie denerwuj matki" to książka pełna miłości i chaosu, bo przecież prawie zawsze idzie to w parze ;) Pisana bardzo humorystycznym i prostym językiem. Kilka razy zdarzyło mi się śmiać na głos. Przyznam, że nie miało to miejsca przy żadnej innej książce! Pełno śmiesznych, ale i życiowych opisów. Chociaż przyznam, że niekiedy bywały one dla mnie niepotrzebnie za długie... Opis dolegliwości ciążowych czy relacji z partnerem - jakże prawdziwy i dobitny! No i ilustracje! Genialne w swej prostocie, ale każda z przesłaniem i wielkim dystansem. Tak jak cała książka. Polecam zdecydowanie, bez dwóch zdań! Brawo Michalina Grzesiak. Takiej pozycji mi brakowało!
Wydawnictwo Czwarta Strona 36,90zł

Przyznam, że nic tak nie wciąga mnie, jak kryminały. A norweskie, czy szwedzkie to już w ogóle. Jednak to moja pierwsza książka Jo Nesbo. Sama nie wiem, jak to możliwe. Książka "Wybawiciel" jest wciągająca od samego początku. Rozwój akcji już od pierwszych stron pochłonął mnie całkowicie. Książka należy do cyklu 11 książek z komisarzem Harrym Hole w roli głównej. Komisarz to nałogowy palacz i (były) alkoholik, który jest niezwykle efektywnym śledczym. Tym razem ściga człowieka bez twarzy, który jest zabójcą jednego z członków Armii Zbawienia. Pełno tu intryg, narkomanów i dewiantów oraz kilka wątków miłosnych ;)
Wydawnictwo Dolnośląskie 34,90zł
 "Pod włos" Tomasza Schmidta i Andrzeja Wierzbickiego to całkiem świeża pozycja, bo mająca swoją premierę 04 kwietnia br. Dostałam ją przez przypadek i sama nie wiem, czy skusiłabym się na jej kupno. O ile lubię kosmetyki WS Academy, to telewizyjny duet Wierzbicki&Schmidt już trochę mniej. Jak się okazuje i jak tłumaczy to Tomasz, jest to wizerunek wykreowany na potrzeby programu "Ostre cięcie". Z samej książki wywnioskowałam, że Tomasz i  Andrzej to całkiem inne postaci, niż pokazuje to program. Na początku książki Tomasz opisuje swoją drogę do fryzjerstwa, która wcale nie była łatwa i prosta. Dalej mamy wywiad z Andrzejem, który świetnie się czyta i daje nam inne spojrzenie na duet WS oraz na samo podejście do fryzjerstwa. Oprócz tego w książce znajdziemy podstawy analizy kolorystycznych i masę cennych informacji o naszym wyglądzie. Muszę jeszcze dodać, że część zysku ze sprzedaży zostanie przekazana na rzecz fundacji Drużyna Szpiku, którą panowie wspierają od lat. Niezwykle ciekawa i wciągająca pozycja, którą przeczytałam przez jedno popołudnie ;)
P.S. Recenzję duetu bezzapachowego WS Academy znajdziecie tutaj[klik!] Obecnie testuję zestaw Czarna Orchidea, więc niebawem ukaże się i jego recenzja :)
Wydawnictwo Czwarta Strona 49,90zł

Dajcie znać, co czytacie teraz ciekawego!
Pozdrawiam :*

9 komentarzy:

  1. Żadnej z tych książek nie znam. Akurat obecnie mam mało czasu na czytanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, czasu to i ja mam mało. Ale jakoś udaje mi się wyrwać co nie co na czytanie :)

      Usuń
  2. "Krystyno, nie denerwuj matki" to coś dla mnie :) Idę poszukać wersji elektronicznej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Krystyno, nie denerwuj matki - czytam cały czas jej bloga! jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nesbo uwielbiam, ale tej pozycji jeszcze nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nesbo ma genialne książki, al gdybym chciała czytać wszystkie najfajniejsze nowości to by mi życia brakło :)

      Usuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...