sobota, 18 lutego 2012

Beauty Blending - gąbeczka do podkładu

Dziś trochę o gąbeczce do nakładania podkładu Beauty Blending. To tańszy odpowiednik oryginału Beauty Blender.


Gąbeczkę kupiłam na allegro za 20zł (bez przesyłki), teraz widziałam ją już za 17zł, więc zachęcam do kupna.

Nie będę szczegółowo rozpisywać, jak należy przygotować gąbeczkę przed nałożeniem podkładu, bo już było sporo recenzji na ten temat.

Gąbeczkę wypróbowałam na różnych podkładach i każdy podkład nakłada się bezproblemowo i przyjemnie:-) Nie robi smug i plam a podkład nakłada dokładnie i równomiernie.
Nawet jeśli nałożymy zbyt dużo podkładu, gąbeczka ładnie go nałoży - bez jakiegoś dziwnego efektu. Nie widać nagromadzenia podkładu na granicy skóra-włosy, co przy tradycyjnym nakładaniu podkładu palcami niestety nieraz jest widoczne.

Gąbeczka po wielokrotnym użyciu zabarwiła się od podkładów, nie ma to jednak znaczenia przy aplikacji. Jeśli chodzi o czyszczenie jej - ja używam płynu do higieny intymnej.

Dziewczyny porównywały u siebie na blogach oryginał z tańszym odpowiednikiem i w sumie niewiele różniły się od siebie. Więc osobiście uważam, że nie ma co przepłacać.

 


Już wkrótce szykuję rozdanie, w którym do zdobycia będzie m.in. ta gąbeczka :-) 

A to moja psinka Baster :-)


Pozdrawiam!

20 komentarzy:

  1. Ale Ci zazdroszczę takiej pięknej cery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no coś Ty!!! na pierwszym zdjęciu przecież widać co i jak :-) ale dziękuję :-*

      Usuń
  2. Za taką cenę można spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem zadowolona ze swojego Cosmo i nie ma szans, że wydam na BB tyle pieniędzy, skoro mamy to samo za 20 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  4. za taką cenę faktycznie warto spróbować :) zwłaszcza, że efekt na Twojej twarzy prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czekałam na recenzję tej gąbeczki i już teraz wiem, że wystarczy mi ona, a nie drogie, różowe jajko ;) dziękuję za te inf. fajny efekt daje, a Ty masz gładką, ładną cerę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie potrafię nakładać podkładu gąbeczką,chociaż efekt daję bardzo fajny może się kiedyś skuszę:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Na co dzień używam zwykłych gąbeczek drogeryjnych i coraz bardziej kusi mnie ten tańszy zamiennik - oryginału bym już nie kupiła ręka by mi się zatrzęsła przy płaceniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. w takiej cenie to można wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. na www.stylelikeyou.blogspot.com zostałaś otagowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze się do niej nie przekonałam, ale może się skuszę i kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam ryginalny BB i mam zamiar zakupic ten tanszy i spróbować jego też :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cześć ;) Weryfikacji obrazkowej mówimy Nie. Zapraszam do dyskusji u mnie-http://marilynbox.blogspot.com/2012/02/mowimy-stop-weryfikacji-obrazkowej.html
    miłej niedzieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Za taką cenę warto ją wypróbować :))

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...