wtorek, 21 sierpnia 2012

oczyszczający płyn micelarny 3w1 Fresh&Soft od Eveline

Witam.
W paczce z kosmetykami Eveline od portalu Uroda i Zdrowie dostałam mi. in. oczyszczający płyn micelarny 3w1 Soft&Fresh, który nie do końca mnie zachwycił :( Jeśli jesteście ciekawi moje opinii - zapraszam.

Co obiecuje Producent:
Moje wrażenia:
Opakowanie: bardzo wygodne, przezroczyste, z wygodnym dozownikiem
Konsystencja: woda
Zapach: produkt bezzapachowy
Kolor: odcienie różu
Zastosowanie: oczyszczanie, tonizowanie, nawilżanie
Pojemność: 200ml
Cena: 11zł
Dostępność: większość drogerii i sklepów kosmetycznych

Przejdę od razu do sedna sprawy. Nie do końca jestem zadowolona z tego micela...
Tonizowanie - super, nawilżanie - super, ale oczyszczanie -niestety średnie a nawet gorzej :(

Niestety w kwestii oczyszczanie nie radzi sobie za dobrze. Używam go rano i wieczorem. Rano nie mam z nim problemów, ale wieczorem, gdy nadchodzi czas demakijażu - klapa :( Za każdym razem robię mały eksperyment, bo myślę, że może coś się zmieni w tej kwestii... - przecieram twarz dwoma płatkami kosmetycznymi i na koniec trzecim wacikiem nasączonym hydrolatem - efekt jest taki, że trzeci wacik z hydrolatem jest jeszcze mocno zabrudzony :( Dodam, że nie używam jakichś 'ciężkich' podkładów.

To jest jedyny minus tego micela, który niestety przekreśla jego wszystkie zalety.


A z czego jestem zadowolona? Rzeczywiście bardzo dobrze nawilża i tonizuje, nie mam uczucia ściągnięcia twarzy.

Bardzo dobrze radzi sobie z demakijażem oczu - zmywał idealnie wszystkie cienie i maskary oprócz jednej -  Golden Rose Cat Walk. Tu musiałam się bardziej namęczyć ze zmywaniem.

Nie podrażnił mnie ani nie uczulił.

Skład:
Dodam, że musicie sprawdzić, jak u Was będzie się spisywał - może dla Was okaże się strzałem w dziesiątkę? Ja na razie czytałam jego same pozytywne opinie.

Dziękuję portalowi Uroda i Zdrowie oraz Firmie Eveline Cosmetics za możliwość przetestowania produktu. Fakt otrzymania kosmetyku za darmo nie wpłynął na moją opinię.

Pozdrawiam :*

27 komentarzy:

  1. Mam też tego micela tylko do cery mieszanej i tłustej i u mnie jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam dziś rano w Inglocie i niestety nie mieli tego bronzera, przykro mi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie mam wieści, że nigdzie go nie ma :( dziękuję Ci bardzo :*

      Usuń
  3. Przypadł mi do gustu,ale w tej wersji niebieskiej (a może to zielona wersja? :D )

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj raczej się na niego nie skuszę, ponieważ cenię sobie oczyszczanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że nie oczyszcza dobrze twarzy, bo to z pewnością byłby produkt godny polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miceli używam głównie do oczyszczania, także będę go omijać z daleka :D

    http://coconutlimee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam wersję zieloną i do Lirene się nie umywa. Średniaczek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój się nie sprawdził, taki tonik z niego, makijażu nie zmywa, robi mi pandę ;P Ale ja mam ten drugi rodzaj.

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda, był typowany na kolejnego micela w mojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, ze ten micel to taki bubel :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda że kosmetyk nie trafiony,zwłaszcza że Eveline to ogólnie fajna firma... wobec tego raczej będę go omijać,zresztą ja i tak nie potrafię myć twarzy tylko płynem i poprawiałabym go wodą z żelem do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak do tej pory wszystkie kosmetyki eveline spisywały się u mnie ok :)

      Usuń
  12. Jak nie radzi sobie z oczyszczaniem to dla mnie bubel

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda, że sobie nie radzi, bo dla mnie to najważniejsze jest, żeby dobrze oczyszczał twarz z makijażu

    OdpowiedzUsuń
  14. ach szkoda, ze tak dobrze nie oczyszcza ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. o to szkoda ze nie oczyszcza, ja w rossie zastanawialam sie ktora wersje wziac i wzielam ta druga, dobrze oczyszcza chociaz nie idealnie ale i tak jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja wolę mleczka do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. micela z eveline jeszcze nigdy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. A myślałam, że będzie to fajny produkt

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiele recenzji jest, że nie radzi sobie ze zmywaniem chociażby tuszu :/ Chyba jednak go nie kupię.

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...