sobota, 20 lipca 2013

my first outfit

Witam.
Dziś mam dla Was mój pierwszy blogowy outfit i proszę Was, abyście potraktowali go raczej z przymrużeniem oka. Figury, ani tym bardziej wzrostu modelki nie posiadam. Z fotografem też było ciężko, więc musiał wystarczyć mi pilot i samowyzwalacz, więc i ostrość jest nie taka jak trzeba. Po prostu pokazuję Wam mój dzisiejszy sobotni strój ;)

cienie|Sleek Showstoppers
bluzka|SH  
jeggingsy|Clockhouse
torebka|Avon 79zł 
sandałki|CCC 49,99zł(klik!)    
zegarek|Genewa 19,99zł
bransoletka|no name 10zł

P.S. Chcecie więcej outfitów, czy lepiej dać sobie spokój? ;)
Pozdrawiam :*

73 komentarze:

  1. fajnie, tylko poproszę więcej uśmiechu:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tym będzie ciężko ;)

      Usuń
    2. zdecydowanie wiecej by sie przydało. masz zgrabne nogi, aż zazdroszczę. A ile masz cm wzrostu ? M.

      Usuń
    3. tylko 158 ;)
      dziękuję :*

      Usuń
    4. Skubana, jesteś AŻ o 2cm wyższa ode mnie i figurę masz ładniejszą :D:D

      Usuń
    5. my małe mamy przerąbane nie? ;)

      Usuń
    6. M. nogi uważam za swój największy minus a Ty mi piszesz, że mam ładne ;)

      Usuń
    7. Haha też zaliczam się do tych malutkich ( 154 ) :P
      Grrr... jak ja nie lubię swojego wzrostu ! :)

      Usuń
  2. Chcemy więcej:) Super wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę nie obraź się, ale jakoś nie przemawia do mnie ta stylizacja. Bluzka jest za długa, a torba nie pasuje do całości. Trochę Cię to wszystko pogrubia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlaczego mam się obrazić?! nie należę do szczupłych osób ;)

      Usuń
    2. ja też nie jestem szczuplakiem :) Wydaje mi się, że z tą bluzką jest coś nie tak, zmniejszyła Ci biust i uwypukliła brzuszek :/
      Mówię co myślę i nie każdemu to pasuje, więc często mam obawę, że narobiła sobie wrogów, a ja wcale nie jestem wredna, tylko język mam szybszy niż mózg ;)

      Usuń
    3. biust to i tak mam mały ;) a ona właśnie tak dziwnie układa się na brzuchu, bo brzucha to nie mam :D ja wolę jak ktoś napisze co myśli, niż posłodzi w komentarzach a myśli co innego ;)

      Usuń
    4. Dziękuję za wyrozumiałość :*

      Usuń
    5. Podpisuję się pod krytyką bluzki. Przydałoby się wcięcie w talii - tzn bluzce, Ty pewnie je masz, ale bluzka Ci je niestety zatuszowała :P Troszkę ułożyła się nieforemnie.

      Ja outfitów nie tworzę i raczej nie będę - za bardzo stresowałyby mnie negatywne komentarze, jeszcze nowych kompleksów się nabawię :P

      A tak w ogóle makijaż oka cudny! I jeszcze te niebieskie tęczówki :) Piękne!

      Usuń
  4. Legginsy już kocham - jak wszystko w kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zarówno strój jak i makijaż bardzo mi się podobają, chcę więcej ! hihi;))

    OdpowiedzUsuń
  6. mi też bardzo podoba się stylizacja i makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się podobają szczególnie spodnie w kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz cudownie;) torebka się świetnie prezentuje- też się zastanawiałam nad jej kupnem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. torebka jest fajna z wyglądu, ale nieporęczna :/ mało pakowna. jeśli miałabym kupować jeszcze rac, to chyba bym się nie zdecydowała

      Usuń
  9. torebka jest świetna:) a za takimi spodniami się rozglądałam:) podoba mi się całość:)

    OdpowiedzUsuń
  10. i dobrze że nie masz figury modelki bo ja takich nie lubię a Ty masz bardzo fajną taką jak każda kobieta powinna mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak słyszę, że ktoś ma kobiecą figurę, to wyobrażam sobie panią z wielkim cycem i obszernymi biodrami ;)

      Usuń
  11. Świetnie podkreśliłaś to, co atrakcyjne w Twojej twarzy. Tak, twarz wygląda naprawdę pięknie.
    Podoba mi się swoboda Twojego outfitu; ja też lubię się ubierać w to, co mi dyktuje nastrój ;) Nie widziałam Ciebie na żywo, więc nie mogę powiedzieć, czy Cię to pogrubia, czy nie - według mnie nie wyglądasz w tym tęgo czy po choćby 'nie tak' - nie odezwałabym się, gdybym nie mówiła szczerze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale superowe spodnie, bardzo mi się takie kwieciste wzory podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyszło ale zgodzę się z koleżanką dużo wyżej że więcej uśmiechu poprosimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. a gdzie uśmiech? widzę grymas, który psuje każde zdjęcie :(
    tak myślałam, że to torebka z avonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widziałaś uśmiechniętą Anję Rubik? :D

      Usuń
    2. Porównujesz sie do Anji? Tego nawet w żartach nie rób ;)

      Usuń
    3. nie, ona zawsze wygląda na głodną przez te otwarte usta :D

      Usuń
    4. Ten anonimowy komentarz to ewidentny przytyk. Nie wnosi nic do tematu, ale potencjalnemu autorowi może sprawić przykrość. Podejrzewam, że Monia olała go z góry, ale fakt faktem. Tym bardziej, że z twarzy Anja do najpiękniejszych nie należy ;)

      Usuń
    5. Słowa "z twarzy" są aktywnym linkiem, jaki zamieściłam tu w celu uzmysłowienia sobie, o czym mówię ;]

      Usuń
    6. hehe widzę, że anonim nie ma za grosz poczucia humoru ;) niedobrze się dzieje

      Zajęczaku właśnie potraktowałam komentarz tak jak piszesz ;) zamieszczając te zdjęcia z góry przewidziałam podobne a nawet i gorsze komentarze - jak widać nie jest źle ;)

      a to zdjęcie rzeczywiście bardzo charakterystyczne :D

      Usuń
  15. Podoba mi się jednak ja jako ogromna fanka biżuterii dodałabym jeszcze jakis lekki wisiorek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jakoś nie lubię się z biżuterią, ale będę musiała to zmienić ;) dzięki :*

      Usuń
  16. uśmiech, tak, tak tego mi brakowało :)
    śliczna torebka! i boski makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ladnie wygladasz, tylko cos taka ponura, usmiechaj sie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież poważna jestem tylko na pierwszym zdjęciu...

      Usuń
  18. świetna stylizacja!! proszę o więcej :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale śliczny makijaż!! Fajne spodnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie, pokazuj więcej, rozkręcaj się ;)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wyglądasz, czekam na więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładnie, tak letnio i swobodnie :)
    Uśmiechnij się Monia! :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajnie i na luzie:)

    Pozdrowienia!:)






    OdpowiedzUsuń
  24. bluzka jest za długa, zaburza Ci proporcje sylwetki. Inna sytuacja byłaby gdybyś miała opięte spodnie, a ponieważ te są luźne proponuję krótszą bluzkę, ewentualnie włożenie jej do spodni, wtedy optycznie wydłużysz sobie nogi :) Zmień torebkę, ponieważ ta nie pasuje kolorystycznie do niczego i będzie ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. wow patrząc na zdjęcia nie powiedziałabym, że masz 158 :) super :D mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. mnie osobiście coś nie pasuje w tym zestawie, chyba torebka kolorystycznie.
    Ważne że ty się tak dobrze czujesz :) fajne legginsy

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne te jeggingsy :). Z chęcią zobaczę więcej outfitów :).

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładna torebka ! Wyglądasz świetnie tylko dlaczego taka poważna mina ? :)

    OdpowiedzUsuń
  29. swoboda i wygodna = dobra sobota :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Spodnie są genialne!!! Uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Spokojnie rób outfity. Fajnie wyglądasz :) Zdecydowanie wolę naturalne zdjęcia zwykłych kobiet, niż wystylizowane i wypieszczone z każdej strony zdjęcia blogerek modowych (przepraszam, ale niektórych nie jestem w stanie zdzierżyć - rzecz jasna nie obserwuję i nie ubliżam).

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja widziałam na żywo...wszystko super, a makijaż przepiękny :-) P.Dz.

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny makijaż! Pewnie, że dawaj więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  34. super! A spodnie skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...