piątek, 22 czerwca 2012

zapraszam na moje rozdanie!

Witam
Dziś przychodzę do Was z rozdaniem. Miałam je ogłosić już jakiś czas temu, ale jakoś nie mogłam się zebrać.

Dziękuję Wam za to, że jesteście i czytacie moje wypociny ;) Dziękuję za wszystkie komentarze zostawione pod moimi postami :*

A teraz przejdę do sedna sprawy.

W rozdaniu wygrać mogą 2 osoby a do wygrania będzie:


Nagroda główna:
- zestaw AA Therapy Intensywne Nawilżenie: krem nawilżający, nawilżający żel do mycia ciała Głębia Oceanu, krem aktywnie nawilżający
- zestaw do przygotowania migdałowego olejku myjącego od e-naturalne.pl
- hydrolat z kwiatów gorzkiej pomarańczy od e-naturalne.pl
- krem do skóry z przebarwieniami Melacerin
- płyta Ewa Farna
- krem do rąk Avon Nail Exper
- zestaw kolczyków Avon


Nagroda pocieszenia:
- płyta Ewa Farna,
- lakier Eveline Parfume Nail Nr 706 (mam identyczny, pokazywałam go tutaj)
- maskara Oriflame Lisolette Watkins
- Avon Naturals miodzik do ust
- Avon wykręcana kredka do brwi kolor Blonde


Co zrobić, aby wziąć udział w rozdaniu:
Należy obowiązkowo:
- być publicznym obserwatorem mojego bloga – osoby nie prowadzące bloga również mogą wziąć udział w losowaniu – wystarczy być publicznym obserwatorem bloga :-
- napisać w komentarzu pod tym postem: co zmieniłabyś w moim blogu lub co Ci się w nim podoba, bądź o czym chciałabyś czytać częściej?

Dodatkowo możesz:
- dodać mojego bloga do bogrolla
- polubić blog kulkaowszystkim na Facebook
- dodać notkę na swoim blogu o moim rozdaniu ze zdjęciem i linkiem do rozdania
- zamieścić zdjęcie z linkiem do rozdania na pasku bocznym (na stronie głównej bloga)

Wzór komentarza:
- obserwuję jako:
- mail:
- blogroll TAK/NIE + link
- lubię na FB jako:
- notka TAK/NIE + link
- boczny pasek TAK/NIE +link
- odpowiedź:


W rozdaniu mogą brać udział tylko osoby pełnoletnie!

Kosmetyki są nowe, nieużywane, zakupione przeze mnie.


Rozdanie trwa od dziś do 22 lipca do godziny 23:59. Po zakończeniu rozdania wybiorę 1 osobę wygrywającą nagrodę główną oraz osobę wygrywającą nagrodę pocieszenia. Jeśli w ciągu 2 dni nie dostanę maila potwierdzającego adresy wysyłki, ponawiam wybór!!!

Mam nadzieję, że wszystko jest jasne, jeśli nie – piszcie :-) Mam nadzieję, że nagrody przypadną Wam do gustu.

Wszystkim uczestniczkom życzę POWODZENIA!!!

Pozdrawiam :)

132 komentarze:

  1. - obserwuję jako: Magdawe
    - mail: magdawe02@wp.pl
    - blogroll TAK magdawe02.blogspot.com
    - lubię na FB jako: nie
    - notka NIE
    - boczny pasek NIE
    - odpowiedź: bardzo mi się podoba Twój nagłówek w tonacji pastelowego różu. Co bym zmieniła? Swatche! Więcej swatchy kolorowych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. - obserwuję jako: chodzpomalujmojswiat
    - mail: martiinka@gmail.com
    - blogroll TAK www.szufladazkosmetykami.blogspot.com
    - lubię na FB jako:nie
    - notka : nie
    - boczny pasek : nie
    - odpowiedź: jest tu u Ciebie bardzo kobieco, uwielbiam Twój nagłówek! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zacieram łapki! :D

    Wzór komentarza:
    - obserwuję jako: katniewojt
    - mail: katniewojt@wp.pl
    - blogroll NIE
    - lubię na FB jako: Katarzyna N.
    - notka NIE
    - boczny pasek NIE
    - odpowiedź: więcej uśmiechu na zdjęciach! :) I jak dla mnie zamieszczasz za dużo podobnych zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. - obserwuję jako: madzia
    - mail: madzia3991@interia.eu
    - blogroll - nie
    - lubię na FB jako: Magdalena Jezierska
    - notka - nie
    - boczny pasek - nie
    - odpowiedź: Podoba mi się na Twoim blogu to, że mogę się z niego dowiedzieć o różnych kosmetykach o których wcześniej nie miałam pojęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. A jeśli ktoś nie jest pełnoletni? Mi brakuje tylko rok, a chciałabym wziąć udział w rozdaniu :))

    Jednak wysyłam swoje zgłoszenie:
    - obserwuję jako: Marta
    - mail: martaaa483@gmail.com
    - blogroll nie
    - lubię na FB jako: Marta K
    - notka nie
    - boczny pasek tak www.okiem-kobiety.blogspot.com
    - odpowiedź: Lubię Twojego bloga, jest przejrzysty, łatwo się odnaleźć, chciałabym więcej makijaży :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. - obserwuję jako: Femme(Not)Fatale
    - mail: femmenotfatale@gmail.com
    - blogroll TAK femmenotfatale.blogspot.com
    - lubię na FB jako: Agnieszka Sz.
    - notka NIE
    - boczny pasek TAK femmenotfatale.blogspot.com
    - odpowiedź: Makijaże lubię, więc zawsze obejrzę je chętnie i w dużej ilości. Poza tym podoba mi się nagłówek, ale tło zrobiłabym ciut bardziej pastelowe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: Patt
    mail: patrycjarod18@interia.pl
    Blogroll: Nie
    Lubie na fb: Nie
    Notka: Nie
    pasek boczny: Tak
    odpowiedź: hm... mi np przeszkadzają paski po 2 stronach bo nie wiem gdzie mam w końcu patrzeć :) za dużo informacji po 2 stronach

    OdpowiedzUsuń
  8. - obserwuję jako: sia
    - mail: dont_ask@vp.pl
    - blogroll NIE
    - lubię na FB jako: Sia's Obsessions
    - notka NIE
    - boczny pasek NIE
    - odpowiedź:uwielbiam twój nagłówek, więc nigdy go nie zmieniaj ;) chętnie poczytam jeszcze więcej przepisów kulinarnych, bo wszystkie dotychczasowe wyglądały bardzo smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: Siwa
    Mail: tusiaw4@wp.pl
    Blogroll i reszta: nie
    Lubię na fb: tak, jako Natalia Siwa W.
    Odpowiedź: Mi się wszystko podoba, kiedy weszłam na bloga od razu co rzuciło mi się w oko to nagłówek. Ładny, dziewczęcy i skromny, ale ta skromność dodaje mu uroku. Można by było powiedzieć, że można sobie nim osłodzić życie. Na dodatek na jednym ze zdjęć jest wieża eiffla ♥ Kocham to!
    Reszta jest świetnie dobrana ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. super nagroda, a obok produktów z e-naturalnie nie mogę przejść obojętnie więc biorę udział! :-)

    - obserwuję jako: One_LoVe
    - mail: 34onelove@gmail.com
    - blogroll TAK http://my-love-cosmetics.blogspot.com/
    - lubię na FB jako: My-Love-Cosmetics
    - notka NIE
    - boczny pasek TAK http://my-love-cosmetics.blogspot.com/

    Odpowiedź. Ja bym poprosiła o więcej uśmiechu na zdjęciach. ]:-> :D
    Co ja bym tutaj zmieniła, hm.. Ciężko powiedzieć, każdy ma swój indywidualny pomysł na stronę. :)
    Podoba mi się nagłówek, są etykiety, blogroll podzielony na części, przejrzyste zdjęcia i ogromna różnorodność tematyczna, duża czcionka - to na plus. :)
    A na minus... Trochę przeszkadzają mi trzy kolumny. Kiedy czytam notkę to mój wzrok rozpraszają dwa pozostałe paski bogate w zdjęcia, trochę utrudnia to czytanie. No, i reklamy przerzuciłabym gdzieś niżej.
    Ale jak zostawisz jak jest to też będzie dobrze, wiesz przecież, że od dawien dawna do Ciebie zaglądam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. - obserwuję jako: Ania-anula (stary nick)
    - mail:ania-anula1988@o2.pl
    - blogroll http://aanula.blogspot.com/
    - lubię na FB jako: Aanula.blogspot.com
    - notka NIE
    - boczny pasek TAK http://aanula.blogspot.com/
    - odpowiedź: Mi się podoba u Ciebie, niczego bym nie zmieniała, ani od strony wiualnej, ale od strony stricto blogowo-recenzjowej. Znajdziemy u Ciebie wszystko: od pielęgnacji zaczynając na makijażach skończywszy:) I obyś tak dalej trzymała:)!!

    OdpowiedzUsuń
  12. - obserwuję jako: Blanka
    - mail: unicorn8177@gmail.com
    - blogroll NIE
    - lubię na FB jako: Magda T.
    - notka NIE
    - boczny pasek NIE
    - odpowiedź: bardzo podoba mi się Twój blog, lubię go czytać takim jaki jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. - obserwuję jako: Domcia
    - mail: miska1999@spoko.pl
    - blogroll TAK http://miska1999.blogspot.com/
    - lubię na FB jako: Dominika Ł.
    - notka NIE
    - boczny pasek NIE
    - odpowiedź: ja w twoim blogu nie zmieniłabym nic, dlatego że mogę przeczytać tu naprawdę o wszystkim, na pewno będę go odwiedzać, pozostaw go takim, jakim jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. - obserwuję jako: WalkingOnAir
    - mail: ankak1@poczta.onet.pl
    - blogroll TAK http://walkingonair-walkingonair.blogspot.com/
    - lubię na FB jako: Anna K.
    - notka NIE
    - boczny pasek TAK http://walkingonair-walkingonair.blogspot.com/
    - odpowiedź: Mi trochę przeszkadza to, że żeby obejrzeć cały blog muszę przesuwać, bo tak nie widzę prawego paska bocznego.
    A jakość postów, czy nagłówek są dla mnie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. - obserwuję jako: nieszka
    - mail: aga006@poczta.onet.pl
    - blogroll TAK http://nieszkax3.blogspot.com/
    - lubię na FB jako: Agnieszka J.
    - notka NIE
    - boczny pasek NIE
    - odpowiedź: zmieniłabym tylko szerokość bloga ;) a tak to podoba mi się u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. - obserwuję jako: Milusanka
    - mail: kasiablek13@wp.pl
    - blogroll Nie
    - lubię na FB jako: Nie
    - notka Nie
    - boczny pasek Nie
    - odpowiedź: Wszystko jest w jak najlepszym porządku ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. - obserwuję jako: Agnieszka
    - mail: xxaguniaxd@o2.pl
    - blogroll TAK http://worldglossy.blogspot.com/
    - lubię na FB jako: Agnieszka Ł.
    - notka NIE
    - boczny pasek TAK http://worldglossy.blogspot.com/
    - odpowiedź: blog bardzo mi się podoba. uważam, że nic nie musisz zmieniać. piszesz bardzo ciekawe, zamieszczasz dużo zdjęć, a notki zawierają dużo cennych i przydatnych informacji. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako Aktualaa
    eliksir1681@gmail.com
    Nie mam pojęcie co by tu zmienić, ewentualnie banerki ze współpracą bym jakoś scaliła albo umieściła w innym miejscu. ( scaliła - chodzi mi tak jak mam u siebie). Ogólnie wszytko ok :)

    OdpowiedzUsuń
  20. - obserwuję jako: nika88
    - mail: one-more-dress@wp.pl
    - blogroll TAK, www.one-more-dress.blogspot.com
    - lubię na FB jako: Monika Z.
    - notka NIE
    - boczny pasek TAK, www.one-more-dress.blogspot.com
    - odpowiedź: ogólnie blog bardzo mi się podoba, ale zmieniłabym tę pochyłą czcionkę na normalną lub na jakąś w innym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. - obserwuję jako:pati8821
    - mail: sisunia88@interia.pl
    - blogroll TAK już od dawna :) http://pati-kosmetyczkamlodejmamy.blogspot.com/
    - lubię na FB jako: Patrycja Z.
    - notka NIE
    - boczny pasek NIE
    - odpowiedź: w Twoim blogu lubię wszystko ale szczególnie dwie rzeczy a mianowicie Twój nagłówek-baaaaardzo mi się podoba. Twój cykl "porady" to coś co zawsze czytam dokładnie(zdarza mi się do czegoś wracać po jakimś czasie). Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. - obserwuję jako : Luśka
    - mail: e.welinaa@wp.pl
    - blogroll NIE
    - lubię na FB jako : Ewelina Anna S.
    - notka NIE
    - boczny pasek TAK lusia22.blogspot.com/
    - odpowiedź : nie wiem czy już taka była, bo nie mam czasu przeczytać wszystkich komentarzy, ale bardzo bym chciała żebyś pokazywała makijaże które wykonujesz krok po kroku, są piękne. Ale niestety, bez talentu ciężko coś samemu podobnego wyczarować z samego patrzenia ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. - obserwuję jako: delishya
    - mail:amko.waw(at)gmail.com
    - blogroll NIE
    - lubię na FB jako: nie
    - notka NIE
    - boczny pasek NIE
    - odpowiedź: Nic nie zmieniaj!!! Ty i blog jesteście SUPER!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. - obserwuję jako: wypad
    - mail: madisek@o2.pl
    - blogroll TAK http://wariacjeizi.blogspot.com/
    - lubię na FB jako: Barbara H.
    - notka NIE
    - boczny pasek TAK http://wariacjeizi.blogspot.com/
    - odpowiedź: Widzę u Ciebie fajne recenzje i dużo łądnych makijaży, ale może pokazałabyś częściej swoje pazurki :> Bardzo bym też chiała popatrzeć jak robisz swoje makijaże, czyli stepy/tutoriale ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. - obserwuję jako: wiolkaa93
    - mail: mojczyk@wp.pl
    - blogroll TAK http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/
    - lubię na FB jako: Magda N.
    - notka TAK http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/p/rozdania-i-konkursy.html
    - boczny pasek TAK http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/
    - odpowiedź: Mi twój blog bardzo się podoba. Szczególnie opinie o różnych kosmetykach. Chętnie oglądnę więcej zdjęć z makijażem i paznokciami.

    OdpowiedzUsuń
  26. - obserwuję jako: Ania
    - mail: tierra.es.mia@gmail.com
    - blogroll TAK + http://tierra-es-mia.blogspot.com/
    - lubię na FB jako: NIE
    - notka NIE
    - boczny pasek TAK + http://tierra-es-mia.blogspot.com/
    - odpowiedź: chyba nic bym nie zmieniła, podoba mi się szata graficzna i prezentowane przez Ciebie treści, w sumie nawet bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  27. obserwuję jako:kafetka
    - mail:anastazja1923@wp.pl
    - blogroll NIE
    - lubię na FB jako:Iwona S.
    - notka NIE
    - boczny pasek NIE
    - odpowiedź:A MI SIĘ PODOBA JAK JEST:) TAK TRZYMAĆ:)

    OdpowiedzUsuń
  28. - obserwuję jako:Kasia M
    - mail:poziomka6@vp.pl
    - blogroll nie
    - lubię na FB jako:Kasia M
    - notka nie
    - boczny pasek nie
    - odpowiedź:Blog mi się podoba,świetne i ciekawe recenzję a nazwa bloga od razu wywołuje uśmiech na moim pyszczku,pozytywnie! :)( na mnie kiedyś w dzieciństwie też wołali kulka )

    OdpowiedzUsuń
  29. - obserwuję jako: tonia
    - mail:antonina.babicka@gmail.com
    - blogroll NIE
    - lubię na FB jako: Antonina Babicka
    - notka NIE
    - boczny pasek NIE
    - odpowiedź: Bardzo lubię ciepły kolory blogu:) Uwielbiam notki zakupowe i bardzo wyraźne i wielkie zdjęcia :)(nie muszę na nie klikać, żeby coś zobaczyć:) ). Sporo dowiaduję się o kosmetykach, o istnieniu których nie miałam pojęcia ;)Przeszkadza jedynie mi, że muszę jeździć żeby zobaczyć całą szerokość strony, ale zauważyłam ze większość blogów tak ma, to może to normalne;)

    OdpowiedzUsuń
  30. - obserwuję jako: Camille
    - mail: camillebeauty123@gmail.com
    - blogroll: TAK (camille-beauty.blogspot.com)
    - lubię na FB jako: Kamila K.
    - notka NIE
    - boczny pasek NIE
    - odpowiedź: Bardzo podoba mi się Twój blog i chętnie tu zaglądam :) Bardzo lubię notki z makijażami. Myślę, że nie trzeba nic zmieniać, wszystko jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  31. - obserwuję jako:mylamoja3004
    - mail:mylamoja3004@o2.pl
    - blogroll TAK http://pokrewneswiaty.blogspot.com
    - lubię na FB jako:Magdalena Indrykson
    - notka TAK/ http://pokrewneswiaty.blogspot.com/2012/06/na-zly-urok.html
    - boczny pasek NIE
    - odpowiedź:Mysle ze blog jest w jak najlepszym porzadku, zazdroszcze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. - obserwuję jako: agnieszkazg
    - mail: agoooooosia@gmail.com
    - blogroll NIE
    - lubię na FB jako: Agnieszka I.
    - notka NIE
    - boczny pasek NIE
    - odpowiedź: Bardzo podoba mi się to, że masz wszystko posegregowane. Spotkałam się na innych blogach ze strasznym bałaganem. Wszystko było jakby porozrzucane, nic nie mogłam znaleźć, ani gadżetu, dzięki któremu mogę obserwować bloga, ani nawet informacji, jak z osobą prowadzącą bloga mogę się skontaktować. U Ciebie jest inaczej, jest porządek, a to bardzo lubię i cenię w blogach. Poza tym nagłówek jest mega trafiony do nazwy bloga :), ale pomyślałabym nad zmianą tła, tak aby komponował się właśnie z nagłówkiem. I to chyba tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  33. - obserwuję jako: Diane.♥
    - mail: daja.nka14@interia.pl
    - blogroll tak
    - lubię na FB jako: Dajana S.
    - notka TAK http://dienex33.blogspot.com/p/rozdania.html
    - boczny pasek Tak
    - odpowiedź: Mi Twoj blog sie ogolnie podoba :) jedyne co MOIM ZDANIEM mglabyc zmienic to kolor tla i czcionki :) wydaje mi sie to malo wyraziste :P ale poza tym blog jest naprawde ok ! ♥ pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako: Kosmetyczna Kraina
    mail: kosmetyczna.kraina@gmail.com
    blogroll: nie
    lubię na FB - tak, Aneta S.
    notka: nie
    0dpowiedź: Plusy daję za kolorystkę i przyjemne wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. obserwuję jako: Immenseness
    mail: immenseness90@o2.pl
    blogroll: TAK http://immenseness.blogspot.com/
    lubię na FB jako: Magdalena J.
    notka NIE
    boczny pasek NIE
    odpowiedź: kochana ja bym zmieniła szerokość bloga, bo jest ciutkę za szeroki i może kolor tła? bo wydaje mi się że kolor czcionki i tła troszkę się zlewają ze sobą. A tak poza tym to już nic, wpisy bardzo lubię i czytam do końca bo przyjemnie piszesz :) zdjęcia świetnej jakości i te piękne makijaże! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. - obserwuję jako: evelyne
    - mail: evelyne1991@o2.pl
    - blogroll TAKalleve.blogspot.com
    - lubię na FB jako: Ewelina J
    - notka NIE
    - boczny pasek TAK alleve.blogspot.com
    - odpowiedź:chętnie zaglądam na tego bloga ze względu na makijaże-staranne,pomysłowe i ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. obserwuję jako: xoxo.
    - mail: paulinaaxoxo@gmail.com
    - blogroll NIE
    - lubię na FB jako: Paulina Anna O.
    - notka NIE
    - boczny pasek NIE
    - odpowiedź: najbardziej podoba mi się w twoim blogu nagłówek - jest śliczny... oraz uwielbiam twoje makijaże ... nic bym nie zmieniała

    OdpowiedzUsuń
  38. obserwuję jako: MintElegance
    mail: angelika.swiatek@wp.pl
    blogroll NIE
    lubię na FB jako: Angelika Świątek
    notka: NIE
    boczny pasek: TAK, mintelegance.blogspot.com
    odpowiedź: najbardziej podoba mi się nagłówek Twojego bloga oraz czcionka, którą piszesz posty; kojarzy mi się z kobiecością i przejrzystością.

    OdpowiedzUsuń
  39. - obserwuję jako: Katinka90
    - mail:szymanowicz.katarzyna@gmail.com
    - blogroll TAK katinka90.blogspot.com
    - odpowiedź: lubię czytać Twoje notki o kosmetykach jakie przetestowałaś, dobre zdjęcia pokazują dany kosmetyk, przez co mogę ocenić czy go potrzebuję i chcę go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  40. - obserwuję jako: czarnulkaa
    - mail: klaudia.sobolewska277@wp.pl
    - blogroll: NIE
    - lubię na FB jako: klaudia so
    - notka NIE
    - boczny pasek NIE
    - odpowiedź: lubie duzo zdj, jak jest duzo napisane to i tak nikt tego nie czyta, lepiej pisac tresciwie i z sensem nie zanudzajac czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  41. - obserwuję jako: KasiaPL
    - mail: kasiatheweak@gmail.com
    - blogroll TAK http://kasiatheweak.blogspot.com/
    - lubię na FB jako: kasiatheweak.blogspot.com
    - notka NIE
    - boczny pasek TAK http://kasiatheweak.blogspot.com/
    - odpowiedź: Podoba mi się nagłówek :) A chętnie poczytałabym o samych produktach do makijażu i pooglądała swatche, a nie tylko pełny makijaż. Poza tym zmieniłabym archiwum bloga, tak, żeby wyświetlały się tytuły postów z ostatniego miesiąca (ja tak mam u siebie).

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  43. obserwuję jako:♥Natalia♥
    - mail:natalia38@poczta.onet.pl
    - blogroll NIE
    - lubię na FB jako:Natalia P.
    - notka NIE
    - boczny pasek NIE
    - odpowiedź:Bardzo podoba mi się twój nagłówek-jest świetnie wykonany:),posty za to ogromnie ciekawe.Zaniemówiłam,gdy zobaczyłam twoje makijaże-są REWELACYJNE:)))

    OdpowiedzUsuń
  44. - obserwuję jako: paoleczka
    - mail: paula.kolak@gmail.com
    - blogroll NIE
    - lubię na FB jako: Paolka Paoleczka
    - notka NIE
    - boczny pasek NIE
    - odpowiedź: Twój blog jest bardzo estetyczny, piękny nagłówek i rewelacyjne makijaże. Moja ręka nie jest taka wprawna ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. - obserwuję jako: Wiedźminka
    - mail: a_rey@wp.pl
    - blogroll : NIE
    - lubię na FB jako: brak
    - notka : NIE
    - boczny pasek TAK http://wiedzminka-ciri.blogspot.com/
    - odpowiedź: Mi się w Twoim blogu podoba wszystko :) Jest ładnie, estetycznie porozmieszczane, super tło i czcionka. Nic nie zmieniaj.

    OdpowiedzUsuń
  46. - obserwuję jako: Kamyczek
    - mail: histttoria@gmail.com
    - blogroll TAK
    - lubię na FB jako:brak
    - notka NIE
    - boczny pasek NIE
    - odpowiedź:A mi się wszystko podoba. Wygląd bloga na plus a recenzje i notki są bardzo dbale wykonane i treściwie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. - obserwuję jako: ewlyn
    - mail: marybru.pl@gmail.com
    - blogroll NIE
    - lubię na FB jako: brak
    - notka NIE
    - boczny pasek TAK http://polish-my-nail.blogspot.pt/
    - odpowiedź: Bardzo mi się podoba nagłówek. Zmieniłabym tło na nieco jaśniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  48. - obserwuję jako: gwiazdeczka60
    - mail: basia.n0@interia.pl
    - blogroll TAK http://worldofcolorr.blogspot.com/
    - lubię na FB jako: Barbara N.
    - notka NIE
    - boczny pasek TAK http://worldofcolorr.blogspot.com/
    - odpowiedź: Nagłówek jest przepiękny oraz twoje makijaże są cudne ;) A brakuje mi u ciebie takich postów typowo zakupowych ;) np jakie kupiłaś ubrania nowe kosmetyki, dodatki ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. - obserwuję jako:ernestyna44
    - mail:ernestyna44@gmail.com
    - blogroll TAK http://slomianyzapalmoj.blogspot.com/
    - lubię na FB jako:-
    - notka /NIE
    - boczny pasek NIE
    - odpowiedź: Podoba mi się to, że jest tu tak "rodzinnie" w sensie prezentacja ciast itd :P, podoba mi się prezentacja makijaży, niektóre nawet wpadają mi w oko. Oczywiście nadal zazdroszczę Ci oczu ;> też takie chcę i zdania nie zmienię! Nie podoba mi się natomiast układ kolorów na blogu, ale że to kwestia indywidualna nie mnie to oceniać :)Dziękuję za uwagę :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Witaj:)
    -Obserwuję,jako : ziuzia2121
    -E-mail : justyna.trelinska@poczta.onet.pl
    -Blogrolle : TAK po lewej stronie : http://szkatulka-ziuzia21.blogspot.com/
    -Lubię na FB,jako : Justyna T.
    -Notka : TAK
    http://szkatulka-ziuzia21.blogspot.com/2012/06/rozdaniektore-polecam_30.html
    -Pasek boczny : NIE
    -Odpowiedź : Twój blog jest bardzo rozbudowany,wszystko jest starannie poukładane,nazwane i dopasowane.Lubię blogi,w których się nie gubię,gdzie wszystko jest przejrzyste,dzięki czemu nie muszę długo niczego szukać.
    Wszystko mi się podoba,czy coś bym zmieniła?Może kolorystykę,ale to tylko moja sugestia,którą nie musisz się sugerować:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  51. - obserwuję jako: barbara162
    - mail: barbara162@o2.pl
    - blogroll NIE
    - lubię na FB jako: Gosia M.
    - notka NIE
    - boczny pasek TAK http://basia86-naturalnie.blogspot.com/
    - odpowiedź: Bardzo podoba mi się nagłówek, jest słodki;) ale te czerwone napisy, brr strasznie drażnią i męczą oczy;( rozpraszają moją uwagę, nie jestem w stanie zbyt długo siedzieć i czytać Twojego bloga bo czerwień na mocnym, mdlistym różu po prostu doprowadza mnie do bólu głowy;( poza tym blog jest bardzo ciekawy i harmonijnie prowadzony, łatwo odnaleźć w nim to co chce się znaleźć. Więc zmieniłabym tylko te czerwone napisy, może na czarne i może nieco jaśniejsze bądź delikatniejsze tło.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  52. - obserwuję jako: miraga
    - mail: miraga@interia.eu
    - blogroll NIE
    - lubię na FB jako: NIE
    - notka NIE
    - boczny pasek TAK
    http://miraga80.blogspot.com/
    - odpowiedź:
    Lubię lakiery do paznokci, dlatego chciałabym widzieć różne stylizacje pazurków.

    OdpowiedzUsuń
  53. - obserwuję jako: werka0l
    - mail: madonna0l@wp.pl
    - blogroll Nie
    - lubię na FB jako: nie
    - notka Tak http://avki-obrazki-icony.pinger.pl/m/13336456/do-22-lipca
    - boczny pasek NIE
    - odpowiedź: Twój blog jest na prawdę super! Ale chciałabym więcej czytać o modzie i o kitach i hitach. Co byś chciała abyśmy nosili i np. od 20-30 lat najlepiej nosić Dżinsy itd. To by było na serio ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  54. - obserwuję jako: aSHa
    - mail: cudmiodimalinka@gmail.com
    - blogroll TAK http://cudmiodimalinka.blogspot.com/
    - lubię na FB jako: nie
    - notka TAK http://cudmiodimalinka.blogspot.com/p/rozdania.html
    - boczny pasek NIE
    - odpowiedź: co do samego bloga i jego treści nie mam zastrzeżeń, tylko czcionka mogłaby być nieco ciemniejsza i jak dla mnie o jeden pasek boczny za dużo - odwraca czasami uwagę od treści notki

    OdpowiedzUsuń
  55. -obserwuję jako : Eve
    -e-mail : kita1986@interia.pl
    -blogroll - Nie
    -lubię na Fb jako Ewelina Judyta
    -notka - Nie
    -pasek boczny - Nie
    -odpowiedź - Podoba mi się Twój blog, fajnie opisujesz kosmetyki, kolorystyka też mi się podoba, ale skoro "kulka o wszystkim", to może oprócz kosmetyków wrzucaj coś jeszcze innego? ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. - obserwuję jako: outside-glass
    - mail: electricxlady@gmail.com
    - blogroll TAK http://outside-glass.blogspot.com/
    - lubię na FB jako: Katarzyna Szewczyk
    - notka NIE
    - boczny pasek TAK http://outside-glass.blogspot.com/
    - odpowiedź: Od strony graficznej nic bym nie ruszała, jest naprawdę okej :) Może co do tematyki, trochę ją poszerzyć :)? Jak ktoś już wyżej pisał, żeby się zgadzało z tym ` Kulka o wszystkim` : )

    OdpowiedzUsuń
  57. - obserwuję jako: xkeylimex
    - mail: kaylime@onet.pl
    - blogroll NIE
    - lubię na FB jako: Kachna P.
    - notka NIE
    - boczny pasek NIE
    - odpowiedź: Ja też byłabym za tym, by poszerzyć tematykę- może coś o tym, kto Cię inspiruje, albo coś w stylu "... okiem kulki" - taka seria o tym, co sądzisz na dany temat.

    OdpowiedzUsuń
  58. - Obserwuje jako- musicalexis
    - email- olenka2407@o2.pl
    - blogroll- NIE
    - Lubię na FB- TAK jako Aleksandra P.
    - Notka- NIE
    - Boczny pasek- NIE
    - Odpowiedź- Moim zdaniem i w prowadzeniu i w wyglądzie bloga nie trzeba nic zmieniać :) Notki są na temat, bardzo pomocne zawsze znajduje na Twoim blogu coś dla siebie. Poza tym wygląd bloga jest zachęcający, przejrzysty :)

    OdpowiedzUsuń
  59. - obserwuję jako: Joanna_26
    - mail: kabanos_25@onet.eu
    - blogroll NIE
    - lubię na FB jako:Joanna B.
    - notka NIE
    - boczny pasek NIE
    - odpowiedź: od pierwszego wejścia na blog zauroczył mnie nagłówek, jest taki rozmarzony, subtelny aż trudno oderwać wzrok, blog jest przejrzysty i podoba mi się twój sposób pisania, może to głupie ale nie brakuje mi niczego, znajduje tu wszystko czego potrzeba a nawet więcej, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. - obserwuję jako: aparatka
    - mail: xfinepix@gmail.com
    - blogroll TAK http://www.pixfine.blogspot.com/
    - lubię na FB jako: Kasia A.
    - notka NIE
    - boczny pasek NIE
    - odpowiedź: podoba mi się kolorystyka bloga jest jasno i przejrzyście, przyjemnie się czyta, ładny nagłówek, nie lubię tylko jak na blogach pojawia mi się suwak na dole :) ale każdy ma inny monitor więc pewnie nie u wszystkich suwak się pojawia :P

    OdpowiedzUsuń
  61. Obserwuję jako: Darkness
    mail: darkness00128@gmail.com
    Blogroll: Nie
    Lubie na fb: Nie
    Notka: Nie
    pasek boczny: nie
    odpowiedź: Twój blog podoba mi się taki jak jest, jeżeli już zmieniać coś to można usunąć ten pasek po lewej stronie

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. obserwuję jako:imponderabilia
    - mail: marissia56@wp.pl
    - blogroll NIE
    - lubię na FB jako: Żaneta B.
    - notka NIE
    - boczny pasek NIE
    - odpowiedź:

    Blogi kosmetyczne powinny być po pierwsze estetyczne ponieważ to świadczy o
    pasji własciciela. Bardzo nie lubię postów gdzie wszystko robione jest "na szybkiego":
    1 Blog powinien być przejrzysta, najlepiej w jasnym kolorze i bez zbędnych udziwnień.
    2 Zdjęcia najlepiej jak są dużych rozmiarów, wszystko jest dokładnie pokazane
    3 Jesli kosmetyki sa testowane to fotografie powinny być raczej własnorecznie robione. Dlaczego? Ponieważ wtedy mam pewnośc, że ta osoba rzeczywiście wie jakie działanie ma ten produkt. A jeśli chodzi o kosmetyki kolorowe to najlepiej jak pokazywane są w miejscu ich dokładnego stosowania. Czyli cień pokazywany na powice, a róż na policzkach. Często cienie pokazywane na dłoni wyglądają całkowicie inaczej.
    Na pewno znasz ten blog :http://dezemka.blogspot.com/ Bardzo podoba mi sie cała oprawa graficzna, wszystko jest fajnie i przejrzyście. A do tego estetyczne i dobre jakościowo zdjęcia za co daje duży plus.
    Co do innych blogów to bardzo podobają mi sie pomysły u: http://brunettesheart.blogspot.com/ , a dokładnie to, że na jej blogu nie trzeba niczego szukać, w pasku bocznym ma najciekawsze, najczęściej szukane informacje.
    Natomiast http://anwena.blogspot.com/ wprowadziła udogodnienia w postaci odnośników do poszczególnych postów i to też jest sporym ułatwieniem. A poza tym mozna u niej poczytać o pielegnacji włosów przez inne dziewczyny, co daje równiez inny punkt widzenia.
    Dla mnie najciekawsze sa artykuły o włosach i makijazu ale to oczywiście mój punkt widzenia.
    Moim zdaniem ciekawą rzeczą byłoby wprowadzenie czegoś innego niż u reszty. Na przykład jakas Twoja osobista wpadka kosmetyczna, a co za tym idzie jak unikać czegos takiego następnym razem.
    U Ciebie podoba mi się ogólny wygląd, nagłówek ale troszkę popracowałabym nad czymś co wyróżni Cię spośród innych blogów. Nie mówię, że jest źle ale zawsze zwracam uwagę na jakiś innowacyjny pomysł autorki.
    Od razu mówię, że już kiedyś na innym blogu pisałam podobne uwagi ale uważam,że są one uniwersalne dla każdego.

    OdpowiedzUsuń
  63. - obserwuję jako: car00lina
    - mail: karola133@vp.pl
    - blogroll NIE
    - lubię na FB jako: Karolina P.
    - notka NIE
    - boczny pasek NIE
    - odpowiedź:Blog super tylko zmienilabym rozciagniecie strony gdyz zeby obejrzec wszystko trzeba przesuwac paskiem w bok :) lubie porady i prosze o wiecej :)

    OdpowiedzUsuń
  64. - obserwuję jako: Dagmara Kaa
    - mail: daguska5@gazeta.pl
    - blogroll NIE
    - notka NIE
    - boczny pasek TAK http://myworld--dini.blogspot.com/
    - odpowiedź: Ja bym dala wszystkie gadżety i inne rzeczy na prawym pasku, a na lewym miejsce na twój profil

    OdpowiedzUsuń
  65. - obserwuję jako: Pycia
    - mail: pycia_12@wp.pl
    - blogroll TAK http://brazowookadziewczyna.blogspot.com/
    - lubię na FB jako: Patrycja Ż.
    - notka NIE
    - boczny pasek TAK http://brazowookadziewczyna.blogspot.com/
    - odpowiedź: Zmieniłabym układ na jednokolumnowy i kolor tła na jaśniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  66. - obserwuję jako: Antonina.
    - mail: klaudia750@o2.pl
    - blogroll NIE
    - lubię na FB jako: Klaudia K.
    - notka NIE
    - boczny pasek: NIE
    - odpowiedź: Zmniejszyłabym szerokość bloga. Usunęłabym jedną kolumnę. Ustawiłabym inaczej okienka: linki, szukaj i obserwatorów na początek, a resztę dalej.Podoba mi się, że piszesz rzeczowo i na temat, bez zbędnego owijania w bawełnę.

    OdpowiedzUsuń
  67. - obserwuję jako: Luiza
    - mail: luiza3554@o2.pl
    - blogroll TAK urodnisia.blogspot.com
    - lubię na FB jako: nie
    - notka NIE (tylko wspomnialam: http://urodnisia.blogspot.com/2012/07/akcja-przezyc-lipiec-za-50-z.html)
    - boczny pasek NIE
    - odpowiedź:

    Gdy weszlam na Twego bloga,
    Pomyślalam: "Jaka szkoda!
    Że go wcześniej nie spotkalam,
    Gdy rad dla mej skóry szukalam!"
    Tu znajdziesz przydatne posty
    I sposoby na ohydne krosty!
    Nawet w kuchni nam pomagasz,
    Gdy pyszne przepisy wstawiasz!
    Za to lubię stronkę Twoją,
    która jest mi kosmetyczną ostoją!
    Myślę, myślę - co tu zmienić,
    By ją w jeszcze doskonalszą przemienić.
    I na jeden wpadlam pomysl -
    Pewnie już masz jakiś domysl -
    Więcej wpisów nam dodawaj,
    Produktów recenzje zdawaj!
    Więcej nic nie trzeba zmieniać,
    My będziemy Cię doceniać! :)

    OdpowiedzUsuń
  68. obserwuję jako: Ewelina Garbarczyk
    mail: ewelinagarbarczyk@wp.pl
    blogroll: NIE
    lubię na FB jako: nie
    notka TAK http://eevelinaa.pinger.pl/m/13434274/biore-udzial-p
    boczny pasek : nie
    odpowiedź: Zmieniłabym boczne paski, są trochę przytłaczające, podoba mi sie nagłówek:) a tak poza tym szywtko mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Obserwuję jako: anita.czernaluk
    mail: anitka625@wp.pl
    blogroll: nie
    notka: nie
    lubię na fb: tak, Anita C.
    boczny pasek: nie
    Odpowiedź: Podoba mi się ułożenie strony, nagłówek i taka przejrzystość. Jedyne, do czego mogę się przyczepić, to mnóstwo różu, ale to już własne mniemanie, więc nie należy się przejmować :)

    OdpowiedzUsuń
  70. - obserwuję jako: disincentive
    - mail: fetachan@gmail.com
    - blogroll NIE
    - lubię na FB jako: -
    - notka NIE
    - boczny pasek TAK http://disincentive.blogspot.com/
    - odpowiedź: Jestem nowa i mało się jeszcze orientuję :) Ale podoba mi się wygląd bloga jak narazie i zdjęcia które robisz. Paski boczne są za szerokie a nagłówek mi się nie podoba :x

    OdpowiedzUsuń
  71. -Obserwuję jako:Mandarynkowa123xd
    -mail:marta8595@o2.pl.
    -blogroll:Nie
    -Lubię na FB jako: brak
    -notka: NIE
    -boczny pasek:nie
    -odpowiedź: Myślę że twój blog jest fajny zarówno pod względem wygladu jak i treści:) super. Jeśli cos pominęłam w zasadach konkursu to przepraszam nie bardzo wiem co i jak :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  73. -Obserwuję jako:doska154
    -mail:Dianusia154@wp.pl
    -blogroll: Nie
    -Lubię na FB jako:Nie
    -notka: Tak http://thedellashow.blogspot.com/2012/07/rozdanie-uuu.html
    -boczny pasek:Nie
    -odpowiedź: Podoba mi się treść i wygląd.

    OdpowiedzUsuń
  74. - obserwuję jako: lady1307
    - mail: lady1307@interia.pl
    - blogroll NIE
    - lubię na FB jako: Magdalena Bła
    - notka NIE
    - boczny pasek TAK http://magicwordcherry.blogspot.com/
    - odpowiedź: Podoba mi się przejrzystość oraz wygląd, a najbardzije to ,ze jest tutaj tak dużo obrazków ;D

    OdpowiedzUsuń
  75. obserwuje jako: Misia
    mail: misia.10@wp.pl
    blogroll: tak smakemigracji.blogspot.co.uk
    lubie na FB: Michalina J.
    notka: nie
    pasek boczny: nie
    odpowiedz: coz jako poczatkujaca blogerka nie jestem zbyt wymagajaca bo jeszcze duzo w tej tematyce nie wiem, podoboja mi sie tematy na blogu i jego wyglad. moze ciut za szeroki sie wydaje i jako osoba lubiaca gotowanie mogloby byc wiecej przpeisow :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. - obserwuję jako: KamiluŚkaa
    - mail: kama2105@interia.pl
    - blogroll NIE
    - lubię na FB jako: Kamila Kasiaa T.
    - notka NIE
    - boczny pasek NIE
    - odpowiedź: każdy ma swój styl i pomysł na coś innego aby zmienić w twoim blogu, ja go lubię takim jaki jest, ale chętnie też zobaczę jak będzie się zmieniał. ja pomysłu na nic nowego nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  77. - obserwuję jako: Shinigami Phantomhive
    - mail: sakurcia6319@interia.pl
    - blogroll: nie
    - lubię na FB jako: Shinigami Phantomhive
    - notka: nie
    - boczny pasek: nie
    - odpowiedź: nagłówek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  78. - obserwuję jako: Panna N
    - mail: run_behind_me@wp.eu
    - blogroll TAK runbehindme.blogspot.com
    - lubię na FB jako: -
    - notka NIE
    - boczny pasek TAK runbehindme.blogspot.com
    - odpowiedź: Nie mam blogowi absolutnie nic do zarzucenia oprócz czegoś, co mnie zawsze drażni, czyli szerokości. Osobiście nie lubię kiedy trzeba poziomo przesuwać stronę.

    OdpowiedzUsuń
  79. - obserwuję jako: Paubia
    - mail: paubiana@gmail.com
    - blogroll TAK http://paubiana-i-jej-swiat.blogspot.com/
    - lubię na FB jako: Paulina B
    - notka NIE
    - boczny pasek NIE
    - odpowiedź: Bardzo lubię Twój nagłówek. Twój blog podoba mi się do ostatniej linijki. Jest bardzo estetycznie i starannie prowadzony. Mogłabyś tylko dodać ciut jaśniejsze tło.

    OdpowiedzUsuń
  80. Przepraszam, ale ja nie jestem pełnoletnia, lecz masz takie świetne nagrody, że wysyłam ci odpowiedzi.(jakby co rodzice się zgodzili) :))). Możesz tego nie uznac, ale strasznie chciałam wziąc w tym udział.

    obserwuję jako: meduza ;d
    mail: blogowe123@wp.pl
    blogroll: Tak http://meduza123.blogspot.com/
    lubię na FB jako: Patrycja Ch
    notka: TAK , lecz bez zdj. (bo coś mi sie stało) http://meduza123.blogspot.com/2012/07/i-nastepne-pp.html
    boczny pasek: NIE
    Odpowiedź: Twój blog jest naprawdę piękny i ciekawy. Od pierwszego wejścia rzuca sie w oczy świetny nagłówek. Jest on naprawdę śliczny. Wydaję mi się, że nic nie trzeba zmieniac w Twoim blogu. Jest świetnie prowadzony, wygląda bardzo przejrzyście i estetycznie. ;ppp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zdj. jest ;PP
      http://meduza123.blogspot.com/2012/07/i-nastepne-pp.html

      Usuń
    2. Przepraszam, obserwuje jako: meduza ;7

      Usuń
  81. - obserwuję jako: Wiktoria Kalbarczyk
    - mail: kalbarczykwiktoria@gmail.com
    - blogroll nie
    - lubię na FB jako E.K
    - notka tak
    - boczny pasek tak
    - odpowiedź: Zmieniłabym tło i pasek boczny, pogrubiłabym czcionkę i dałabym ją na siwo tak dla koloru xD
    Reszta jest w porządku :)
    Pozdro xD

    OdpowiedzUsuń
  82. obserwuję jako:
    mail: mopik39@wp.pl
    blogroll :NIE
    lubię na FB jako: Asia Morawiec
    notka NIE
    boczny pasek TAK : zaczarowanedrzwi.blogspot.com
    odpowiedź: blog jest bardzo konkretny i ciekawy. Co bym zmieniła ? Kolor tła ; )

    OdpowiedzUsuń
  83. - obserwuję jako: Zielone Serduszko
    - mail: zielone.serduszko@gmail.com
    - blogroll TAK http://zielone-serduszko.blogspot.com/
    - lubię na FB jako: Agnieszka B.
    - notka NIE
    - boczny pasek TAK http://zielone-serduszko.blogspot.com/
    - odpowiedź: Och, jak ja lubię takie pytania :P Nigdy nie wiem co napisać :) Lubię Twojego bloga takiego, jakim jest, bo jest to Twój blog i prowadzisz go jak chcesz :) Ale skoro już muszę to napiszę co mi się szczególnie podoba :) Makijaże (poproszę więcej!) i notki kulinarne, szczególnie ciastowe, mniam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  84. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  85. obserwuję jako: angelikaa172
    - mail: angelika.nehring@wp.pl
    - blogroll - taj=k
    - lubię na FB jako: Angelika Nehring
    - notka - nie
    - boczny pasek - tak
    - odpowiedź: Chciałabym więcej makijaży.
    Myślę że tło twojego bloga mogłoby być bardziej wyraźne, chodzi dokładnie mi o bardziej intensywny kolor, taki żywy.

    p.s kochana nie wiem czy nie zgłaszałam się już ale nie widzę swojego zgłoszenia:(

    jak coś to wykasuj moje zgłoszenie gdyby się zdublowało jakoś niechcący.

    OdpowiedzUsuń
  86. - obserwuję jako:owieccccka
    - mail:malwinadzieran@vp.pl
    - blogroll NIE
    - lubię na FB jako: malwina dz
    - notka NIE
    - boczny pasek TAK http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/
    - odpowiedź: więcej o włosach, fryzury i pielęgnacja:)

    OdpowiedzUsuń
  87. - obserwuję jako: bobik
    - mail: becha@onet.eu
    - blogroll nie
    - lubię na FB jako: Visca El Barca
    - notka nie
    - boczny pasek nie
    - odpowiedź: zmieniłabym trochę wygląd, bo moim zdaniem jest za różowo :D

    OdpowiedzUsuń
  88. - obserwuję jako: Magg
    - mail: maggida@vp.pl
    - blogroll NIE
    - lubię na FB jako: Magdalena G
    - notka NIE
    - boczny pasek NIE
    - odpowiedź: Nie zmieniałabym NIC jeśli chodzi o wygląd, jest cudowny, w moim ulubionym kolorze, nagłówek świetny, jeśli chodzi o posty, więcej makijażu krok po kroku, dowiedziałam się o kilku kosmetykach o których wcześniej nie słyszałam,

    OdpowiedzUsuń
  89. - obserwuję jako: Saga
    - mail: saga91@ymail.com
    - blogroll Nie
    - lubię na FB jako: Nie
    - notka Nie
    - boczny pasek Nie
    - odpowiedź: Wszystko jest super :) poczytałabym z chęcią o pielęgnacji włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  90. obserwuję jako: Jessie
    - mail: justynai@op.pl
    - blogroll NIE
    - lubię na FB jako: Justyna I.
    - notka NIE
    - boczny pasek NIE
    - odpowiedź: Bardzo mi się podoba nagłówek ;) A chciałabym zobaczyć więcej makijaży!!

    OdpowiedzUsuń
  91. - obserwuję jako: Kinia
    - mail: kinga_p91@wp.pl
    - blogroll nie
    - lubię na FB jako: Kinga R.
    - notka http://kinga-i-robert.blogspot.com/p/rozdania.html
    - boczny pasek http://kinga-i-robert.blogspot.com/p/
    - odpowiedź: Blog jest super, szczególnie podoba mi się nagłówek ;) a chętnie bym obejrzała więcej makijaży i jakieś recenzje lakierów do paznokci, bo pazurki to mój konik ;)

    OdpowiedzUsuń
  92. - obserwuję jako: piaskoryba
    - mail: piaskoryba@gmail.com.pl
    - blogroll NIE
    - lubię na FB jako: NIE
    - notka NIE
    - boczny pasek NIE
    - odpowiedź: Im więcej recenzji kosmetyków do pielęgnacji włosów tym lepiej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  93. - obserwuję jako: ROXANNE
    - mail:roksanajaniszewska@gmail:com
    - blogroll NIE
    - lubię na FB jako: Roksana J
    - notka NIE
    - boczny pasek TAK - rxnne.blogspot.com
    - odpowiedź: nagłówek jak najbardziej tak, kolory bardzo ładne, zmieniłabym układ bloga. Chodzi o to , żeby paski boczne nie były po dwóch stronach, no i może zdjęcia trochę większe. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  94. - obserwuję jako: jackietwist
    - mail: leipziger.k@gmail.com
    - blogroll TAK/NIe: nie
    - lubię na FB jako: nie
    - notka TAK/NIE: nie
    - boczny pasek TAK/NIE: nie
    - odpowiedź: baaardzo, ale to bardzo podoba mi się nagłówek Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  95. - obserwuję jako: mamasyna.blogspot
    - mail: marta.kowalewicz@onet.pl
    - blogroll NIE
    - lubię na FB jako: Marta Kowalewicz
    - notka TAK: http://dziennikmamy.blogspot.com/2012/07/rozdanie-u-moniak85.html
    - boczny pasek TAK: dziennikmamy.blogspot.com
    - odpowiedź: ogólnie uważam że blog jest czysty i przejrzysty ale chyba ciut popracowałabym nad nagłówkiem tj logo

    OdpowiedzUsuń
  96. - obserwuję jako: Angelika angelusia
    - mail: angelika_musial@interia.pl
    - blogroll nie
    - lubię na Facebooku jako Angelika Musiał
    - notka nie
    - boczny pasek nie
    - odpowiedź: dziewczyno nie zmieniaj nic w wyglądzie swojego bloga, jest świetny:) Chciałabym poczytać o naturalnych maseczkach na twarz, włosy itp. które można przygotować w domku:)

    OdpowiedzUsuń
  97. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  98. - obserwuję jako: monument-of-beauty
    - mail: anita0410@onet.pl
    - blogroll TAK monument-of-beauty.blogspot.com
    - lubię na FB jako: Anita S.
    - notka NIE
    - boczny pasek TAK monument-of-beauty.blogspot.com
    - odpowiedź: Ja bym dodała trochę kolorów, ale taki jest tez piękny subtelny i kobiecy ;-) mi się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  99. - obserwuję jako: kosodrzewina79
    - mail: kosodrzewina79@gmail.com
    - blogroll - NIE
    - lubię na FB jako: NIE
    - notka TAK - http://kosodrzewina79.blogspot.com/2012/07/moniak85-rozdaje.html
    - boczny pasek NIE
    - odpowiedź: za dużo różu, czerwieni, męczy to moje oczy

    OdpowiedzUsuń
  100. obserwuję jako: Sylwia
    - mail: orzeszynska.s@o2.pl
    - blogroll nie
    - lubię na FB jako: Orzeszyńska Sylwia
    - notka nie
    - boczny pasek TAK po-prostu-pastelowe.blogspot.com
    - odpowiedź: Nie lubię kiedy tło jest kolorowe. Przeczytałam parę notek i w treści i sposobie nie zmieniłabym za dużo... Masz lekkie pióro i dobrze się ciebie czyta =)

    OdpowiedzUsuń
  101. - obserwuję jako: Lejdziakowa
    - mail: ladym@spoko.pl
    - blogroll TAK http://lejdziakowa.blogspot.com/
    - lubię na FB jako: Upsy Daisy
    - notka NIE
    - boczny pasek TAK http://lejdziakowa.blogspot.com/
    - odpowiedź: Użyłabym bardziej żywszych kolorów na tle lub w czcionce :)

    OdpowiedzUsuń
  102. - obserwuję jako: Fretka Mała
    - mail: takierozniaste (at) gmail (dot) com
    - blogroll NIE
    - lubię na FB jako: NIE
    - notka NIE
    - boczny pasek NIE
    - odpowiedź: Niestety drażni mnie czcionka menu, dat, tytułów notek- prostsza byłaby bardziej odpowiednia ;)

    OdpowiedzUsuń
  103. - obserwuję jako: Anomalia i Radi
    - mail: anomaliairadi23@gmail.com
    - blogroll TAK + link http://raian32.blogspot.com/
    - lubię na FB jako: NIE
    - notka NIE
    - boczny pasek: TAK
    - odpowiedź: Osobiście uważam, że każda z nas co nieco ulepszyłaby na tym blogu (kwestia gustu), ale tutaj panują Twoje zasady :). Jak dla mnie blog jest trochę za szeroki, ale myślę, że tak ma właśnie być. Chyba niewiele musiałabyś tu zmieniać, aby wszystkim się spodobało. Ewentualnie raz na jakiś czas możesz zrobić 'szalona' metamorfozę :) - zmienić wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  104. - obserwuję jako: Kosmetyczne Remedium
    - mail: aga3xas@wp.pl
    - blogroll TAK http://kosmetyczneremedium.blogspot.com/
    - lubię na FB jako: Kosmetyczne Remedium
    - notka NIE
    - boczny pasek NIE
    - odpowiedź: myślę że zmiana kolorów na bardziej wyraziste :)

    OdpowiedzUsuń
  105. obserwuję jako: Patrycja Rodzonek
    - mail: patrycja.rodzonek@gmail.com
    - blogroll NIE
    - lubię na FB jako: Patrycja Rodzonek
    - notka NIE
    - boczny pasek TAK
    - odpowiedź: uwielbiam zdjęcia w nagłówku!!! a czy coś bym zmieniła? nie wiem, może mniej brzoskwiniowego koloru;)

    OdpowiedzUsuń
  106. - obserwuję jako: Kamila Kędzierska
    - mail: kamilaakedzierska@gmail.com
    - blogroll TAK http://gotofashionworld.blogspot.com/
    - lubię na FB jako: Kamila Kędziersja
    - notka TAK http://gotofashionworld.blogspot.com/2012/07/9.html
    - boczny pasek TAK http://gotofashionworld.blogspot.com/
    - odpowiedź : nic bym nie zmieniała, bardzo podoba mi się ten blog, a najbardziej zdj dodawane przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  107. - obserwuję jako:byjean
    - mail:adzanka@gazeta.pl
    - blogroll NIE
    - lubię na FB jako: nie lubię
    - notka NIE
    - boczny pasek NIE
    - odpowiedź: Szczerze mówiąc co tutaj może osoba powiedzieć na temat Twojego bloga, skoro w większości tutaj wchodzi jeden raz albo pierwszy raz, by wziąć udział w rozdaniu i nie zna dokładnie o czym piszesz i jakich tematów dotykasz. Ja jako zupełnie świeży czytelnik dostrzegłam,co mnie często drażni w blogach - mała czytelność, która objawia się w strasznie dużej ilości różnych dodatków na bokach bloga, które niczym nie są wyróżnione od najważniejszej części - treści :) Tyle mogę napisać od siebie.

    OdpowiedzUsuń
  108. obserwuję jako:monica
    - mail:monia.hytros@gmail.com
    - blogroll TAK http://agua-y-feugo.blogspot.com/
    - lubię na FB jako:nie
    - notka nie
    - boczny pasek nie

    Chyba trochę designe bym zmieniła co do treści bloga nie mam zastrzeżeń :)

    OdpowiedzUsuń
  109. obserwuję jako: MuStories (inna ikonka ze zdjeciem niz tutaj)
    mail: jagoda.bemben@gmail.com
    blogroll: NIE
    lubie fb: nie posiadam
    Notka: NIE
    Boczny pasek : TAK

    Co do treści zawartych się nie czepiam, bo jest duzo ciekawych postów. Zastanowiłabym sie nad wizualną częścią- szablonem. Może tło zmienić na białe, zeby mniej mdło ciut było;)

    OdpowiedzUsuń
  110. - obserwuję jako: raeszka
    - mail: a.m.mmath@poczta.fm
    - blogroll NIE
    - lubię na FB jako: nie mam konta
    - notka NIE
    - boczny pasek TAK http://raeszka.blogspot.com/
    - odpowiedź: Na tło bloga dodałabym jakąś drobną/delikatną ozdobę czy to na całości czy w rogu :). A tak wszystko jest ok :).

    OdpowiedzUsuń
  111. - obserwuję jako: Kyasarin
    - mail: katarzyna.lewandrowska@interia.pl
    - blogroll NIE
    - lubię na FB jako: NIE
    - notka NIE
    - boczny pasek NIE
    - odpowiedź: Urozmaiciłabym jakoś tło na Twoim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  112. obserwuję jako: Mania
    mail: marishia92@hotmail.com
    blogroll NIE
    lubię na FB NIE
    notka NIE
    boczny pasek NIE
    odpowiedź: Przniosłabym obserwowanych na samą górę na środek, żeby było łatwiej znaleźć ;)

    OdpowiedzUsuń
  113. obserwuję jako: Katarzyna K.
    email: kasia-zagan@o2.pl
    blogroll: TAK http://catherine-beauty.blogspot.com
    lubię na FB jako: nie
    notka TAK http://catherine-beauty.blogspot.com/2012/07/rozdanie_19.html
    boczny pasek TAK: http://catherine-beauty.blogspot.com
    odpowiedź: Ja w Twoim blogu nic bym nie zmieniała, a to co uwielbiam to Twój nagłówek, jest taki...kobiecy :) Jak wchodzę na Twojego bloga to pierwsze co to chwilę patrzę na nagłówek i dopiero przechodzę do czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Obserwuję jako: Gonia
    E-mail: malgorzatalewandowska@op.pl
    Blogrool: Tak http://margaritkaaa.blogspot.com/
    Lubię na fb: Tak jako Małgorzata L.
    Notka: Tak http://margaritkaaa.blogspot.com/2012/07/rozdania-ktore-polecam.html
    Boczny pasek: Tak http://margaritkaaa.blogspot.com/
    Odpowiedź: Umieściłabym moja lista blogów,oraz blogowe różności w jednej kolumnie kub mniej więcej jedna pod drugą,bo w sumie nie wiem które blogi Ty polecasz i nie wiem którą rubrykę brać pod uwagę,a chętnie bym zobaczyła ;)
    I umieściła obserwatorów na górze pod nagłówkiem.
    Ale na główek bym zostawiła jest bardzo subtelny i z klasą.

    OdpowiedzUsuń
  115. Obserwuję jako: karcia334
    E-mail: karcia334@wp.pl
    Blogrool: nie
    Lubię na fb: Nie
    Notka: Nie
    Boczny pasek:Nie
    Odpowiedź: Ładniej by było gdyby tło było białe lub jaśniejsze i za dużo tego wszystkiego po bokach.Bardzo to rozprasza.Ogólnie bardzo ładny i przyjemny blog.Widać ze dużo pracy zostało włożone w niego :)

    OdpowiedzUsuń
  116. - obserwuję jako: Myrcella
    - mail: mmyrcella@gmail.com
    - blogroll TAK - http://myrcella.blogspot.com/
    - lubię na FB jako: Mirela Sz.
    - notka NIE
    - boczny pasek TAK- http://myrcella.blogspot.com/
    - odpowiedź:
    Podobają mi się Twoje makijaże :) Wygląd bloga jest nieco chaotyczny ze względu na dwie listy blogów po obu stronach :)

    OdpowiedzUsuń
  117. - obserwuję jako: Basia
    - mail: basiago@gmail.com
    - blogroll TAK http://basia-kosmetyki.blogspot.com
    - lubię na FB jako: Barbara N
    - notka NIE
    - boczny pasek NIE
    - odpowiedź: Zmieniłabym czcionkę nagłówków, gdyż polskie znaki wyglądają inaczej (sama tak miałam w poprzedniej czcionce więc zmieniłam) :)

    OdpowiedzUsuń
  118. - obserwuję jako: ZającKicak
    - mail: ZającKicak@gmail.com
    - blogroll NIE
    - lubię na FB jako: Kasia D.
    - notka NIE
    - boczny pasek NIE
    - odpowiedź: Proponuję zmianę koloru tła, a tak wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  119. obserwuję jako:ilovehim12
    - mail:ilovehim1222@gmail.com
    - blogroll NIE
    - lubię na FB jako:NIE
    - notka NIE
    - boczny pasek NIE
    - odpowiedź:Podoba mi sie kolorystyka bloga.Zwłaszcza ten pudrowy róż:)

    OdpowiedzUsuń
  120. - obserwuję jako: Rincewind99
    - mail: rincewind9998@gmail.com
    - blogroll TAK http://na-wymiane.blogspot.com/ (mozliwe ze za jakis czas bede zmieniac nazwe bloga, gdyby ten link nie dzialal to wejdz przez link w moim profilu :)
    - lubię na FB jako: nie mam fb
    - notka nie
    - boczny pasek TAK ---> adres jak wyżej
    - odpowiedź: Jako ze jestem ostatnio na diecie, chętnie przeczytałabym przepisy na niskokaloryczne ale smaczne dania :)

    OdpowiedzUsuń
  121. obserwuję jako:
    - mail: fretkaa12@o2.pl
    - blogroll NIE
    - lubię na FB jako: nie mam fb
    - notka NIE
    - boczny pasek TAK http://modnisia1212.blogspot.com/
    - odpowiedź: Szczerze to nic bym nie zmieniała w Twoim blogu. Może jedynie więcej tematów o ciuchach znaczy twoich stylizacjach ale to jest taki mały minusik. Idealny blog, super się czyta i jest dużo postów które mnie interesują i ciekawią na pewno nie raz tu wejdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  122. - obserwuję jako:wulkan_energii
    - mail: nikol812@wp.pl
    - blogroll TAK http://kosmetycznastudnia.blogspot.com/
    - lubię na FB jako: Nikolina J.
    - notka TAK http://kosmetycznastudnia.blogspot.com/2012/07/rozdanie-w-swiecie-blanki.html
    - boczny pasek TAK http://kosmetycznastudnia.blogspot.com/
    - odpowiedź Czuję się głodna,więc proszę o więcej notek w stylu 'porady babuni' :-).Wygląd i treści zawarte na blogu oceniam na 5+ :-).

    OdpowiedzUsuń
  123. - obserwuję jako: Malgoska Malgosienka
    - mail: malgoskawieden@gmail.com
    - blogroll TAK http://bebeautifulbeyourself.blogspot.com/
    - lubię na FB jako: Malgorzata.N
    - notka TAK http://bebeautifulbeyourself.blogspot.co.at/p/rozdania.html
    - boczny pasek TAK http://bebeautifulbeyourself.blogspot.com/
    - odpowiedź:
    Blog jest jak najbardziej ok.Koralowy kolor-moj ulubiony tego lata.Chcialabym moze tylko zebys umieszczala tu wiecej postow z makijazami,cos w stylu krok po kroku.

    OdpowiedzUsuń
  124. - obserwuję jako: aktualnie nie obserwuję, gdyż coś mi się zrobiła z internetem i obserwatorzy mi się w ogóle nie wyświetlają na blogach, a innego sposobu subskrypcji nie ma... Mam nadzieję, że mimo to, uznasz moje zgłoszenie. Dodam się gdy tylko znów będę miała taką możliwość.
    - mail: karciolina45@gmail.com
    - blogroll: Nie
    - lubię na FB jako: Nie mam możliwości
    - notka Nie
    - boczny pasek NIE
    - odpowiedź: Podoba mi się kolorystyka bloga i nagłówek ;)


    No cóż, nie spełnię żadnego z dodatkowych warunków z powodu internetu, gdyż tego wszystkiego również nie można zrobić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawiam moje zgłoszenie, gdyż wszystko znów działa ;)

      - obserwuję jako: Karo lina
      - mail: karciolina45@gmail.com
      - blogroll: tak- http://koszmar-zwany-zyciem.blogspot.com
      - lubię na FB jako: Karolina K
      - notka: tak- http://koszmar-zwany-zyciem.blogspot.com/2012/07/rozdanie-u-moniak85.html
      - boczny pasek: tak- http://koszmar-zwany-zyciem.blogspot.com
      - odpowiedź: Podoba mi się kolorystyka bloga i nagłówek ;)

      Usuń
  125. Obserwuję jako: Joanna Kołodziejczyk
    e-mail: joanna.kolodziejczyk9393@gmail.com
    blogroll: Nie
    lubię na FB jako: Joanna Kołodziejczyk
    notka: Nie
    boczny pasek: Nie

    Szczególną uwagę zwróciłam na Twojego bloga ze względu na nazwę "Kulka" moj chłopak tak na mnie mówi ;)Ale to nie jedyna zaleta bloga, wpisy naprawdę ciekawe, a wygląd bloga naprawdę słodki<3

    OdpowiedzUsuń
  126. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  127. - obserwuję jako: frau
    - mail: a_nusia93@buziaczek.pl
    - blogroll TAK http://anusia93.blogspot.com/
    - lubię na FB jako: Ania N
    - notka TAK http://anusia93.blogspot.com/2012/07/rozdanie-u-kulkaowszystkimblogspotcom.html
    - boczny pasek TAK http://anusia93.blogspot.com/
    - odpowiedź: Bardzo podoba mi się tło loga oraz nagłówek, a jedyne moje zastrzeżenia mogą dotyczyć szerokości - zmniejszyłabym ją. I jeszcze zmieniłabym czcionkę w tytułach postów itp. Te polskie znaki strasznie się odznaczają

    OdpowiedzUsuń
  128. - obserwuję jako: poloniamartyna
    - mail: m_kowalewska_1a@wp.pl
    - blogroll NIE
    - lubię na FB jako: Martyna Weronika K.
    - notka NIE
    - boczny pasek NIE
    - odpowiedź Blog jest przejrzysty i estetyczny (ładny kolor tła, wspaniały nagłówek), łatwo można się na nim odnaleźć. Nie dostrzegam żadnych wad.

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...