środa, 23 kwietnia 2014

Zakupy, przesyłki i inne :)

Witam.
Świąteczna przerwa dobiegła końca. Dziś trzeba było powrócić do codzienności. Ciężko było po dwóch dniach wolnych, jednak wtorek okazał się bardziej intensywny niż zwykle. Praca, rehabilitacja, sprzątanie poświątecznego bałaganu, odebranie trzech przesyłek (jeden z przyjemniejszych akcentów dnia ;) oraz wizyta u rodziny. Prawie dnia brakło a gdzie notka na bloga? Nie ma. Zabrałam się więc za post, ale w tematyce lekkiej i przyjemnej, czyli zakupy, przesyłki itp.:)
Paczuszka od Agaty z bloga believe-u-can.blogspot.com Spotkałyśmy się z okazji warsztatów Dove organizowanych przez wizaz.pl Prosiłam tylko o podkład, ale dostałam również pachnące niespodzianki :* Dzięki za miło spędzony weekend :*
- Balea żel pod prysznic MelonTango - pachnie gumą do żucia!
- P2 podkład Ultra Matte,
- Alverde masełko do ciała z masłem shea, truskawkami, malinami i jagodami - pachnie tak samo, jak brzmi :)
Paczuszka-niespodzianka z owego weekendu z warsztatem Dove w Warszawie. Czekam na zdjęcia i mam nadzieję, że wkrótce opublikuję krótką relację :) W paczce znalazł się szampon, odżywka, odżywka w sray'u oraz serum z aktywatorem ciepła.
Paczuszka od Ani z kokardi.pl, a w niej:
- Balea Professional szampon oraz odżywka do włosów długich,
- Organic Therapy płyn do demakijażu oczu.
Paczka niespodziewajka od Drogerii Rossmann! A w niej odświeżacz powietrza. Genialnie wygląda na parapecie! Takie gadżety uwielbiam!
Woreczki na "czyste" i "brudne" :), chusteczki uniwersalne oraz kosmetyczny niezbędnik Rossmanna, czyli...
 ...Isana zmywacz bez acetonu, Wellness&Beauty krem do rąk w atomizerze )pacnie cudnie!),
Isana żel pod prysznic, FussWohl olejek do stóp, Isana olejek do włosów oraz...
 ...spersonalizowany prezent w postaci szczotki do włosów For Your Beauty oraz maski do włosów Alterra z granatem i aloesem.
Przesyłka współpracowa ze sklepu cincoterra.pl Do testowania wybrałam sobie pastę wybielającą do zębów Iney Magic Wanilia oraz krem konopny na dzień i noc do skóry suchej i wrażliwej. Jako gratis dostałam próbki zapachów oraz produkt, którego nie zobaczycie na blogu, ale możecie o nim poczytać tutaj [klik!] ;)
Po wypróbowaniu koktajlu odżywczego Herbalife Formuła 1 o smaku waniliowym, postanowiłam zakupić pełne opakowanie, ale tym razem jego czekoladowej wersji. Kupiłam również shaker/bidon oraz łyżeczkę odmierzającą odpowiednią porcję koktajlu. Przesyłkę dostałam wczoraj, czyli wpisała się idealnie w poświąteczny detox. Od razu zabrałam posiłek ze sobą na wczorajszą rehabilitację. Idealne rozwiązanie, gdy jesteśmy na diecie a przebywamy poza domem. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej - co to jest oraz z czym to się je, to zapraszam do przeczytania tego postu [klik!]

Żeby nie było tylko kosmetycznie, to pokażę Wam jeszcze trochę ubrań, butów i dodatków ;) Cały czas odhaczam rzeczy z mojej fashion wish listy :)
Botki nude chodziły za mną od dawna. Te dostępne są tutaj [klik!] Wysoki obcas, ale buty są bardzo wygodne.
Torebka z sammydress.com dostępna tutaj [klik!] Na żywo wygląda bardzo ładnie, nie jest z cienkiego materiału, więc mam nadzieję, że mi się nie podrze. Mam zastrzeżenia co do jakości "metalowych" elementów, więc z obawy przed urwaniem uchwytów, nie noszę w tej torebce cięższych rzeczy...

Na koniec dwie najbardziej upragnione ostatnio rzeczy - motocyklowa kurtka oraz żółta sukienka z sheinside.com. Pokazywałam Wam je na zdjęciach ze sklepu w jednym poście a dziś pokażę Wam tylko zdjęcia zrobione iPhonem. Na outfit musicie jeszcze trochę poczekać ;) Kurtka okazała się idealna! Sukienka jest z porządnego materiału, więc moje obawy okazały się bezpodstawne. SheInside nie zawodzi znów ;)
Przez ostatni czas trochę tego się uzbierało :) A u Was jak z zakupami? Obkupiłyście się pewnie w Rossmanie na promocji?! ;)
Pozdrawiam :*

41 komentarzy:

  1. Ależ wspaniałości !! A te buciki ! Cuudowne

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo fajnych rzeczy i super botki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne nowości, miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne paczuszki :)) bardzo mi się podoba kurtka z sheinside :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech Ci służą te dobroci! :))) Wyobraziłam sobie zapach masła Alverde i aż mi ślinka pociekła, mam nadzieję, że będziesz zadowolona! :) Szukałam w Rossmannach tego aktywatora ciepła i nie mogę znaleźć... Daj znać jak się sprawdzi u Ciebie! Kurtka i botki genialne! Buziaki i jeszcze raz dzieki za wszystko! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. o tym produkcie cincoterra spod linku podanego pierwszy raz słyszę, nie wiedziałam, że coś takiego istnieje :D ciekawe jak zapach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja też byłam nieświadoma a teraz zastanawiam się jak się tego czegos używa :D

      Usuń
    2. Haha, fajny produkt ;) szepnij chociaż słówko jak wrażenia po użyciu ;)
      Mnie się spodobały ich lejki do sikania na stojąco!

      Usuń
  7. Ale świetna torba, strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. była świetna do dziś... próbowałam zamknąć ogniwo przy rączce i mi pękło. dziadostwo jest z aluminium :(

      Usuń
  8. kurtka i botki są rewelacyjne :) ja mam ramoneskę z Mohito i jak to z Mohito bywa za ogromną ceną stoi marna jakość... niestety ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mohito ma fajne rzeczy, ja lubię ich sweterki. z sukienkami mam problem, bo chyba szyją je na dziewczyny po 1,8 a nie na mój tułów, gdzie cycki z sukienki mam na brzuchu ;)

      Usuń
  9. Produkty do włosów z Balea przypadly mi do gustu więc ty również powinnaś być z nich zadowolona. Buty prezentują się nieziemsko.

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW, świetne zakupy! :) Przesyłki są mega fajne ;) A buty i torebkę chętnie bym podkradła Ci hehe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, torebka dziś odeszła, pękło jedno ogniwo przy uchu :(

      Usuń
  11. Fajne nowości zwłaszcza Balea mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  12. tyle cudowności, a moje oko przykuł najbardziej podkład, jak widzę napis matt, to od razu jestem ciekawa ;) bo taki ze mnie tłuścioch ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z podkładu na razie jestem zadowolona i oby tak dalej ;)

      Usuń
  13. Jakie cudne botki. Ja poszukuję ciągle, ale jestem wybredna i nic nie mogę znaleźć :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Oby wszystko dobrze się sprawowało! ;) A buciki prześliczne, świetne są! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne łupy :D U mnie ostatnio wyjątkowo spokojnie ;) Choć wczoraj wpadły dwa drobiazgi w rossmannie i nie było to nic z kolorówki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta żółta sukienka wygląda rewelacyjnie, spodobała mi się i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest z porządnego materiału, ale musiałam wziąć L według ich rozmiarówki. ramiona wyszły za szerokie, ale coś wykombinuję :)

      Usuń
  17. super post i wgl blog <3
    Zapraszam do mnie ;*
    http://mylifepoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo fajna ta sukienka, kurtka zresztą też ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kosmetyków Balea zazdroszczę. Buciki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. botki i żółta sukienka wymiata, bomba

    OdpowiedzUsuń
  21. Masło Alverde musi cudnie pachnieć! :) I zaciekawiły mnie te nowe produkty do długich włosów Balea.
    Żółta sukienka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  22. Odświeżacz powietrza świetny, są takie aktualnie dostępne w sklepie? :) Poza tym same wspaniałości, no i arbuzowa balea, ach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcia, ale Rossmann wysyła zawsze kosmetyki i produkty obecnie dostępne,więc pewnie tak :)

      Usuń
  23. Dużo tego!

    Sukienka - ciekawa!

    Zastanawiam się, czy też nie powinnam zrobić takiego wpisu...

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne butki :) Kupiłam sobie ostatnio ta maskę z Alierry, ale jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...